Да, сгрешла съм - 1 СОЛ, 1 втори трудов договор и 3 основен.
Здравейте!

При подаване на декларация 1 в НАП за едно лице СОЛ само със здравни осигуровки, едно лице на втори трудов договор и 3 лица на основен трудов договор  - общо 5 - колко са брой декларации в клетката за декл.1?
Да, три лица, извинете ме.
Здравейте!

При подаване на декларация 1 в НАП за едно лице СОЛ само със здравни осигуровки, едно лице на втори трудов договор и две лица на основен трудов договор  - общо 5 - колко са брой декларации в клетката за декл.1?
ХХХХХ, благодаря!
Е, значи ще се подаде уведомление в понеделник, защото 9.март е почивен.
Само не знам как ще стане с трудовата книжка?! Ще го изчакат.

При изчисляване на трудовия му стаж 8.март или 9.март е последен работен ден? Това ме обърква при изчисляване на трудовия му стаж...Кога дата се посочва?
Здравейте. Служител напуска. Последен работен ден 8.март. На новото си работно място е от 11.март.
За 2023 е използвал целия си отпуск.  А до момента за тази година има 3 дни /дано правилно изчислявам/, които иска да ползва от утре до петък.

В трудовата му книжка последен работен ден 7 или 8 март трябва да се попълни?
Кога трябва да са му готови документите за напускане най-късно /няма да има възможност за тази седмица/?
И кога се подава уведомлението за прекратяване на договора?
Благодаря!

ПП. Ако не ползва отпуск за този година до момента, тези дни отиват ли при новия работодотел или задължилелно трябва да се изплати обезщетение от нас?
tmark, много благодаря за съдействието, така е и при мен, не знаех за бутон - детайли.
Аз генерирах първо справката с ТРЗ програма и проверих с програмата на НАП. Няма грешки.
Но излиза странно за напусналите лица и тези, които са на втори трудов.

И затова ги попълних ръчно в програмата на НАП и пак така странно излизат. Иначе всички колони от ТРЗ справката ги нанесох и в НАП програмата.

Разбирам, че правилно съм попълнила. Явно замисълът на справкта е друг.
Данни за тях има само в колона 22 - за удържания данък?
Няма доходи, осигуровки...
Здравейте!

Имам въпрос относно лицата, които са напуснали през годината и лице, което е на втори трудов договор при нас.

 И в двата случая не се отбелязва с отметката т.7 - Работодател по основно трудово правоотношение към 31.декември.
Правилно е нали?

Но така не се генерират данни за тях?


Здравейте!

 Как се коригира тази грешка от 1 стотинка? Какво трябва да направя?
В декларация 6 е посочена по-малката грешна сума.
Благодаря!

общ брой декларации обр.1:   5
За общ брой декларации обр.6:   1
са обработени, както следва:
Брой подадени Декларации обр.1: 5 Брой приети Декларации обр.1:1 Брой отхвърлени Декларации обр.1:4
Брой подадени Декларации обр.6:1 Брой приети Декларации обр.6:0 Брой отхвърлени Декларации обр.6:1
Осигурител - **********
Изчислени ЗОВ въз основа на всички получени в НАП данни за декларации :
Месец/година 1/2024г. Код за вид плащане 5 или 6, Декл. обр.1 ДОО= 999.92 / Декл. обр.6 ДОО= 999.91 / разлика ДОО= 0.01
Ако утре се сключи договорът и утре започне работа, кога изтича срокът от 3 дни за обявяване в НАП?
Нямам документ за дохода, а редно ли е да искаме? Но и съм сигурна, че не ненадвишават общо двата дохода 3400 лв.
Здравейте!

Ще имаме нов служител, който има основен трудов договор в друга фирма на 8 часа. При нас ще бъде на 4 часа.
Имам следните въпроси.
1. Трябва ли да се вписва вторият трудов договор при нас в трудовата му книжка?
2. При нас също му се полагат 20 дни годишен отпуск. Как се случва да се ползват дните и на двете места?
3. Нещо специфично отразява ли се в картона му или ведомостта за заплати?
4. Трябва ли някакъв документ от другата фирма към нас, или обратно - да уведомим другата фирма?
5. Какъви документи трябва да изискаме от него, освен стандартните при назначаване на нов служител?
Ако има и нещо друго важно, което пропускам, моля споделете!
Благодаря!
Здравейте!

Платец на доход съм и декларирам на тримесечие с декл.55. Регистрирано е дружеството по ДДС, но касата и вземанията не надхвърлят 50 хил.
1. В какъв срок да подам декларацията до 31.10 или 14.11?
2. Трябва ли да маркирам новото допълнение -  Отбележете, ако формулярът се подава за деклариране на данни от текущата счетоводна отчетност по чл. 123, ал. 10 от ЗДДС?
3. И трябва ли да маркирам -  т. 7. Към декларацията се прилага Приложение № 4 (образец 4041) или тази точка касае самото деклариране със стойности на касата надвишаващи 50 хил.?

Благодаря!
И аз не ги мисля, дори отдавна трябваше да се пресече тази порочна практика парите от данъчни и други плащания към държавата да преминават и преспиват в търговските банки.

Дано обаче тази им вече прекратена облага, не рефлектира точно с по-високи и/или нови такси, за сметка на останалите ползватели на банкови услуги.
bobo, благодаря! Явно това е бил проблемът. Изписах както преди ТД на НАП ...офис...

И сега какво става с търговските банки , които преди бяха получатели/разпределители на тези плащания? Вече ги няма по веригата...
Здравейте!
В полето Платете на - име на получателя: какво трябва да се попълни? Само НАП не приема моето приложение.
Благодаря, ХХХХХ и HEROS LTD
Ясно, служителят си има стаж и то доста, но има дупка с работа в друга държава членка от ЕС, и затова казвам, че не знам.

Та на какъв отпуск има право, колко дни са това? 2 дена?
А защо да има обезщетение, ако се ползва отпуск?