Благодаря Ви много, колеги!  Помогнахте ми много! Спорна и успешна работа на всички!
В чл. 416, ал.2 от Правилника за безопасност и здраве при работа с ел.инструменти, пише, че трябва да се води дневник при проверката им, като се описва наименование и инвентарен номер.
Аз мисля, че това изискване не ме задължава да ги завеждам в счет.програма, но все пак реших да получа и друго мнение. 
Здравейте колеги, имам нужда от помощ.  Работя с фирма, която използва ръчни електрически инструменти. Те са на ниска стойност. Аз не ги завеждам, а ги изписвам като разход. От ИТ искат да им сложим инвентарни номера. Може ли фирмата да ги завежда в някакъв дневник като им слага номера, или аз трябва да ги завеждам в материална сметка и този номер да се слага като инвентарен. Ще бъда много благодарна, ако някой ме посъветва как да постъпя.
Благодаря Ви много, че се отзовахте. Хубав ден Ви желая!
Благодаря за отговора, но се извинявам, аз не съм пояснила, че лицето е регистрирано по ЗДДС.
Здравейте, искам да попитам за вашето мнение. Земеделски производител-ФЛ, който се облага по чл. 29, ал.1, т.1, е извършил през годината услуги със селскостопанска техника. Как мислите, че трябва да се обложат доходите - в Прил.2 или в прил.3 с 25% нормативни разходи. Чела съм указания на НАП, в които казват, че се облагат в прил2, но има колеги, които са на мнение, че трябва да се обложат в прил.3, защото са доходи от полагане на труд без трудово правоотношение. Моля Ви за вашето мнение.
Благодаря Ви, че се включихте. Това е сайт - товарна борса, където търсиш товари.
Здравейте колеги, моля за помощ. Получих фактура  за направен абонамент в „CARGO.EU” /Румънски сайт/  за търсене на товари. Фактурата е с нулево ДДС и като основание пише „ без ДДС в съответствие с чл. 278, пар2 от закона 227/2015. Трябва ли да правя Протокол и , ако трябва с нулево ДДС ли ще бъде или с 20%.
Здравейте, моля за помощ! Фирма разполага с палети, които са годни за употреба. Същите са стари и не се водят на склад. Вероятно още преди години за изписани на разход. Има ли някакъв проблем да бъдат продадени, като във фактурата са изписани с количество и стойност. Притеснението ми е, че не се водят на склад и няма от къде да се изпишат. Моля за вашето мнение.
Колеги, в месец февруари съм въвела КИ в дневника за продажби с грешен номер. Установих го в Март, защото такъв номер има в март. Как да си оправя грешката?
Здравейте колеги, имам продажба на стоки на физическо лице, гражданин на Германия. Има ли някаква особеност при издаването на фактурата, или я издавам както фактура за български клиент с ДДС.
Благодаря Ви много, че се отзовахте да ми отговорите!
Колеги, обръщам се молба във връзка с една фирма за да получа вашето мнение дали правилно работя.
Фирмата извършва продажба и монтаж на климатици. В повечето от случаите фактурира отделно монтажа на климатика. А също извършва и само монтаж на климатици.
1.   Продажбата на климатици осчетоводявам като продажба на стоки.
2.    Монтажа осчетоводявам като услуга.
3.   Работниците, които извършват монтажа съм назначила като „монтажници” в дейност 43.22 „Изграждане на … климатични инсталации”.
Моля Ви за вашето мнение!
Благодаря много за отговора! Аз предпочитам да внасям върху получената сума, но всички примери са с внасяне на осигуровките върху МОД, затова реших да поискам друго компетентно мнение.
   Работещ съдружник в ООД се осигурява чрез фирмата върху минималния осигурителен доход – 510 лв. Взето е решение на ОС за извършването на дейност във фирмата да получава възнаграждение 600,00лв. Въпроса ми е – дали ще продължава де се осигурява авансово върху 510, 00 лв. или трябва да внася осигуровки в/у 600,00 лв.
Здравейте, колеги! 
Имам въпрос във връзка с ВОД. Фирма е изнесла стоки през м. февруари. Сега клиента прави рекламация за част от стоките. Уговорката е тези стоки да бъдат подменени с годни. Трябва ли да се издаде кредитно известие за стоките и съответно нова фактури за новите стоки, които ще изпратят. Аз мисля, че този е начина, но ме притеснява факта, че сумата ще е една и съща. Тогава как ще се формира VIES декларация. Моля Ви за вашето мнение.
Здравейте колеги,

трябва да подам ГДД по чл.92, защото имам да отписвам едно задължение и едно вземане. Не трябва да правя ГФО, защото същите са под 500 лв.. Но като влязох да попълня декларацията ми иска да попълня съставител. Вие какво мислите - задължително ли е да има съставител след като няма задължение за съставяне на ГФО.
може ли някой да сподели дали има приходи от продадени активи в ЗП-физическо лице,  дали ги облага и по какъв ред.
Колеги, никой ли не е имал такива доходи в ЗП. Моля Ви, чакам за съвет