Здравейте, може ли някой да ми помогне. Назначихме човек на длъжност "КОНСУЛТАНТ ПРЕВОЗ НА ОПАСНИ ТОВАРИ" и никъде е мога да намеря длъжностна характеристика. Ако някой има моля да ми изпрати.
Благодаря на всички, които ще откликнат на молбата ми.
Колеги, имаме следния казус. Колежка се яви на работа за първи работен ден във фирмата. Около обяд й прилоша и отиде на лекар. Наложи се хоспитализиране и операция. Представи болничен лист от здравно заведение с дата първия работен ден. Сега от НАП и НОИ получаваме отказ за изплащане на болничния лист поради липса на положен труд във фирмата. Моля кажете, знае ли някой какво да предприема за да се изпалти този болничен?
Здравейте,
във фирмата имаме колежка с изнесено работно място в чужбина - извън европейския съюз. През януари предстой раждане на детето й. Знае ли някой как трябва да се отрази, какви документи ще са й нужни за изплащане на болнични и отпуските след това при положение, че детето ще се роди и отглежда там.
Здравейте,
започнах работа във фирма с няколко търговски обекта и искам да попитам как и къде трябва да се съхраняват касовите книги за изтекъл период? На обекта или в централен архив?
Благодаря на всички които ще ми отговорят.
Знае ли някой, влязло ли  е в сила задължение - работните заплати да се изплащат само по банкови сметки на служителите или може както до сега в брой по ведомост?
Колеги, знае ли някой дали  пенсионер-инвалид, който има доходи от наеми, дължи здравни осигуровки при подаване на годишната декларация по чл.50 за 2009 г.