Разходите за офиса нямат нищо общо с изискванията към офиса.
Може да погледнете и Закона за защита на потребителите.
Благодаря ви .Това явно ще ми бъде четивото за уикенда.:)
Предполагам, че трябва да ги има тези неща, ако в този офис идват клиенти.
Проблема е ,че почти на 90% работното време няма да се спазва.Работата на брокера е навън и по-голяма част от времето офиса ще е затворен .Де факто това работно време изобщо няма да отговаря на истината.Клиенти идват само когато има да се подготвят някакви документи и то с предварителна уговорка.Питам тук ,защото говорих с няколко човека/предимно счетоводители/ и всички твърдят различни неща. Ако примерно офиса не се декларира като разход ,пак ли има такива изисквания за евакуационни схеми,пожарогасители,табелки за работно време и др. По скоро ме притеснява факта да не ме санкционират за някоя подробност ,не защото не искам да я изпълня ,а от незнание или лоша информация.
Идея нямам къде да чета и видя какви са всички правила ,които са относими за моята дейност.
Извинявайте ,грешен пост ,а не знам от къде да го изтрия.
Здравейте,моля за вашето мнение.Открих си агенция за недвижими имоти,като регистрирах фирмата като ООД. Имам нает офис и предстои да стартирам дейността.Въпроса ми е относно изискванията за офиса,а именно: трябва ли да имам табелка с работно време ,при положение ,че в офиса почти няма да стоя, трябва ли ми схема за евакуация,пожарогасител ?Изобщо какво ми е необходимо да притежавам ,за да бъде всичко изрядно.Само да уточня ,че във фирмата съм сама/без служители/. Ако се изисква табелка ,задължително ли е да е написан адреса на управление?
Благодаря ви предварително
Здравейте,моля за вашето мнение.Открих си агенция за недвижими имоти,като регистрирах фирмата като ООД. Имам нает офис и предстои да стартирам дейността.Въпроса ми е относно изискванията за офиса,а именно: трябва ли да имам табелка с работно време ,при положение ,че в офиса почти няма да стоя, трябва ли ми схема за евакуация,пожарогасител ?Изобщо какво ми е необходимо да притежавам ,за да бъде всичко изрядно.Само да уточня ,че във фирмата съм сама/без служители/. Ако се изисква табелка ,задължително ли е да е написан адреса на управление?
Благодаря ви предварително
Но ако е съдружник в ЕООД, ако решите да ползувате програми от Агенцията по заетостта, няма да можете да го включите в такива.Според мен е по-добре засега само ЕООД.Но решението си е ваше.
Да решението за ЕООД е вярно по добро за момента,но ме посъветваха за ООД ,заради следното: Ако примерно аз изляза болничен или по майчинство ,той да поеме моите фунцкии.Дали е така или не наистина не знам . Иначе програми от бюрото надали ще го интересуват. Само да уточня нещо ,което не знам дали е от значение ,но става въпрос за посредническа фирма.
Съгласна съм с ХХХХХ. Ако съпругът Ви е само съдружник, то няма проблем след като напусне работа да получава обезщетение от борсата. След това може да започнете да го осигурявате като СОЛ или на ТД за колкото часа искате.
Благодаря ви !А договора за учредяване на ООД стандартен ли е?Вече да си призная малко се съмнявам в компетентността на хората,които ми бяха препоръчани и е нормално да се чувствам несигурна .Тоест има ли нещо конкретно върху което да наблегна и да искам да бъде включено.
Има по елегантен начин за това дето го мислите. Иначе, ако и двамата се изживявате като СОЛ, и Вие си работите във фирмата и тя си работи, как другото лице ще се изкара безработно за обезщетение, при положение че е съдружник в действаща фирма?! Така си мисля поне аз де.
И впрочем осигуровките на СОЛ са върху 460 минимум, освен личен труд или каквото там реши да полага.
Здравейте и благодаря за отговора Ви.Идеята ми беше ,той да иде на борсата след като напусне настоящата си работа ,но ПРЕДИ да бъде назначен като Управител във фирмата.Или общо казано "Може ли съдружник във фирма ,който не извършва дейност да има право на борса при напускане на настоящата си работа ,където е назначен на ТД"?
Ако съпругът Ви не осъществя вя никаква дейност във фирмата   - не го назначавайте никак. И не го вписвайте като управител (заедно или поотделно) при регистрацията на фирмата. Ако е само съдружник без да подлежи на осигуряване по КСО, няма з се ограничава правото му на обезщетение за безработица. Стига да отговаря и на останалите условия.
Един съвет: преди да наемете адвокат за регистрация на фирмата, говорете със счетоводител (дори срещу заплащане), за да Ви обясни от какво да се пазите.
Благодаря Ви! Ако мога да обобщя какво разбрах.Регистрирам ООД , в което има двама съдружника/аз и съпругът ми/ Аз съм Управител осигуряващ се като СОЛ .Ако той напусне  настоящата си работа ИМА право на борса ,щом не извършва труд във фирмата,а ако реши да го назнача след като изтече борсата това може да стане пак като СОЛ.Консултирах се вчера с двама счетоводители ,но както писах получих две различни обяснения за нещата:),а си мислех че счетоводството е точна наука.
Здравейте,първо искам да кажа ,че нямам никакви счетоводни познания ,но днес се консултирах с двама счетоводители относно регистрация на фирма и получих доста различни отговори.Та ситуацията е следната.Предстои ми откриването на фирма ООД ,в която първоначално физически ще работя само аз .Двамата със съпругът ми ще бъдем съдружници ,а аз и управител осигуряващ се като СОЛ. Съпругът ми в момента работи на ТД към друга фирма ,но в определен момент планува да напусне  и да иде на борсата .Има ли право като съдружник в ООД на това ?И следващото ми питане е  как да го назнача в фирмата ,така че да дължа най-малко осигурителни вноски/предложиха ми с ДУК за 1 час ,но разбирам ,че това не е възможно/.Моля за извинение предварително ако не се изразявам правилно ,но това е наистина доста непозната за мен материя.В този случай Е ли вариант ако направим ЕООД?
Благодаря ви