Извинете, bobo! Обърках нещо цитатите, но въпросът ми беше за тия 57 стотинки
Публикувана от: bobo
« -: Днес в 11:13 »
Нито в служебните бележки, нито в (НАП-ската) справка 73 (6) нямам закръгления.


При нас за 1 служител има сума за възстановяване 6.57лв. В чл. 19 на 73(6) сумата в наповската програма автоматично се закръглява на 6 лв. В колона 21 не ми разрешава да напиша сума, по-голяма от тази в к.19 (т.е. отново 6лв.) и остава разлика в к.22 от 0.57ст . Какво да ги правим тези 57ст., които сме възстановили на лицето? Да му ги вземем отново, за да е вярна справката ли?
При нас за 1 служител има сума за възстановяване 6.57лв. В чл. 19 на 73(6) сумата в наповската програма автоматично се закръглява на 6 лв. В колона 21 не ми разрешава да напиша сума, по-голяма от тази в т.19 (т.е. отново 6лв.) и остава разлика в т.22 от 0.57ст . 
Аз пък, може и да не е правилно, изравнявам всяка стотинка... за да ми е красиво в справките :) Шегувам се, но го правя наистина.

В такъв случай не се ли различават сумите (за удържане...възстановяван е...)  в колони 21 и 22 и съответно общият размер на удържания данък в колона 22 на Декларацията по чл.73, ал.6 с реално  внесените? (имайки предвид, че сумата в колона 19 се закръглява към пълен лев)
Може да подадете и преди 25 число, няма друг код за лица с намалена работоспособност и да, в Д1 се попълват точно така данните. :smile1:

Не се е налагало и на мен, затова отново се връщам на този въпрос:
В т.31 – начислен месечен облагаем доход  по чл. 24 от ЗДДФЛ - намалява ли се с 660лв.
 облагаемият доход от трудови правоотношения (чл.24, ал.1)
Здравейте! Допуснали сме грешка само в сумата в т.31 на  Д1, подадена през м.април (за заплатата за м.март) на 1 служител.
Съгласно указанията, корекцията би следвало да стане така:
1. До 30 април на следващата година с ел.подпис.
2. Подава се Д1 с код Корекция само за лицето със сгрешена сума.
3. Попълват се всички атрибути в Д1 – освен коригираните и всички останали реквизити с данните от подадената преди това декларация .
4. Не се подава Д6, тъй като няма грешка в сумите, подадени там.

Не се е налагало да правим корекции досега, затова се допитвам тук. Правилно ли е?
"От 2018 година ОТПАДНА ЗАДЪЛЖЕНИЕТО ЗА ПОДАВАНЕ НА УВЕДОМЛЕНИЕ по чл. 15, ал. 3 от ЗЗБУТ."
Вижте тук: http://www.gli.government.bg/page.php?c=9

А таксата в Чл. 16а.(1) и Чл. 16а.(2) на Тарифа за държавните такси, събирани от Агенция по вписванията  ли попада?
...
"Чл. 16а. (Нов - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.07.2007 г.) (1) (Изм. и доп. - ДВ, бр.
104 от 2011 г., в сила от 01.01.2012 г., изм. - ДВ, бр. 27 от 2013 г., в сила от 15.03.2013 г.) По
заявление за вписване на обстоятелства в търговския регистър се събират такси, както следва:
1. (изм. - ДВ, бр. 13 от 2014 г., в сила от 14.02.2014 г.) на едноличен
търговец
30 лв.;
2. (изм. - ДВ, бр. 13 от 2014 г., в сила от 14.02.2014 г.) на събирателно
дружество; на командитно дружество
100 лв.;
3. (изм. - ДВ, бр. 13 от 2014 г., в сила от 14.02.2014 г.) на дружество с
ограничена отговорност; на еднолично дружество с ограничена
отговорност
110 лв.;
4. (изм. - ДВ, бр. 13 от 2014 г., в сила от 14.02.2014 г.) на акционерно
дружество; на еднолично акционерно дружество
360 лв.;
.............
20. (изм. - ДВ, бр. 13 от 2014 г., в сила от 14.02.2014 г.) на други
обстоятелства, подлежащи на вписване за първи път
40 лв. .........."
А здравни осигуровки за сметка на работодател внасят ли се в този случай?