Благодаря Ви много! И аз смятам, че така е най-правилно. Получаваме плащанията по банков път и за това имаме договор и споразумение с лицензиран пощенски оператор. Всичко друго е напълно излишно!

Споделихме това писмо до нас от НАП, за да сме полезни. Това е тълкуването на НАП, което дават при отговор на този важен въпрос за електронните магазини. Разбира се, Вие също можете да им отправите запитване по този въпрос. Други вече го направиха и получиха същия отговор. :)
Tова становище e спрямо КиК Инфо, прави ли този отговор общовалиден? Не трябва ли да има официално указание от НАП до всички електронни магазини за това нужно ли е или не да се регистрират в НАП онлайн магазини, които не издават касови бележки, тъй като получават плащания само по банков път или с ППП. Или всички отделно ще трябва да пишат и да искат становище?

Здравейте, имаме и потвърждението от НАП. Отговорът от Националната агенция за приходите е следния:

Лице, което извършва продажби чрез електронен магазин, но не приема плащания, за които е налице задължение за издаване на фискален бон (например, банкови парични преводи и пощенски парични преводи), не попада в обхвата на задължените по чл. 3 лица, съответно за него не е налице задължение по чл. 52м за подаване на информацията, посочена в Приложение №33 на Наредба №Н-18/2006 г.

Следва да се отбележи, че по желание на лицето, същото може да бъде включено в публичния електронен списък на електронните магазини, който НАП ще поддържа и ще бъде достъпен на интернет страницата на агенцията, след подаване на информацията, посочена в Приложение №33 на Наредба №Н-18/2006 г.“

Вижте тук:

https://www.kik-info.com/novini/novini-i-akcenti/Elektronnite-magazini-koito-nyamat-zadalzhenie-da-izdavat-kasov.143994.php