Здравейте, фирмата в която работя се занимава с автосервизна дейност. Работим с програма, която е направена за няколко автосервиза.Необходимо ли е сега да сменяме програмата с ,която работим и ако софтуера , който предлагат НАП не ни отговаря на нашите изисквания за работа?
Здравейте, имам следния въпрос-фирмата е ООД, единия от съдружниците е управител с ДУК и през юни му предстои пенсиониране. Той иска да си остане управител, но да не се осигурява с ДУК ,а като самоосигуряващ.Възможно ли е това и къде трябва да се подаде информация за това - нап и агенция по вписванията ли. Според адвоката даже и при пенсиониране той трябва да се осигурява с ДУК, тъй като ще е управител. Какви са вариантите в този случай? Благодаря Ви!
Здравейте, управителя на фирмата е с договор за управление. Има ли право на 30 дни неплатен отпуск, който се счита за стаж? Благодаря Ви за помощта!
ЗДРАВЕЙТЕ, ПОРАЗРОВИХ СЕ ИЗ ФОРУМА , НО НЕ НАМЕРИХ ТОВА КОЕТО МЕ ИНТЕРЕСУВА ОТНОСНО НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ, КОИТО ТРЯБВА ДА СЕ ПРЕДСТАВЯТ В НОИ ПРИ ПРЕДСТАВЯНЕ НА ПЪРВИЯ БОЛНИЧЕН ЛИСТ ОТ 45 ДНИ  ЗА МАЙЧИНСТВО.АКО МОЖЕ ДА МИ ПОМОГНЕТЕ, ЗАЩОТО В НОИ МИ КАЗАХА ПРИЛ.7,8,9 И ПРИДРУЖИТЕЛНО ПИСМО, НО НЕ СЪМ УБЕДЕНА ДАЛИ ТОВА Е ВСИЧКО. ИЗЧЕТОХ РАЗПОРЕДБАТА, НО НЕЩО СЕ РАЗМИНАВА ИНФОРМАЦИЯТА ОТ НОИ И ТАЗИ В ЗАКОНА.
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!