Здравейте, за да не отварям нова тема, какво направихте със старата стока, тъй като и при клиент съществува този проблем? Начислихте ли ДДС на бракуваните стоки?
Здравейте, ние получихме стока, която беше доставена с DDP (Delivery Duty Paid). Фирмата е регистрирана по ДДС, плати се фактурата чрез АлиБаба и директно без митница получихме стоката чрез куриер в България. Аз единствено си осчетоводих фактурата от продавача без да влиза в дневник покупки. Реално вие не извършвате нито ВОП, нито внос.
Здравейте, да не отварям нова тема и аз съм в същата ситуация.....излиза ми тази грешка.Как да постъпя?

Ако вие сте автор на подписа, а фирмата е титуляр , то трябва да се регистрирате като осигурител. Аз имам отделно и КЕП на физическо лице и тогава подадох заявление за упълномощаване в качествотото си на физическо лице.
Разликата не е голяма, но май по-добре да се свържете с офис и да покажете наличност към 31.12.2023г.
А защо първо не го обсъдите с ръководството? Защо прибягвате до адвокат? Говорете с тях, ако не се съгласят, напуснете, толкова е просто  :smile1: . Адвокати, съдилища, протокване на дела с години и за какво..
И аз очаквам такава стока с внос режим DDP, но все още не мога да кажа при мен как са се развили нещата. От това, което съм чела, е че при DDP за нас се води ВОП, но проблемът е в това, че липсват документи. Евентуално на товарителницата на кашона ако пише кой е агентът да му използвате ДДС номера при съставяне на протоколите, ако не - вашият собствен, макар и неправилно. Ще се радвам колегите с опит да споделят.

П.С.: Иначе вие с какви документи разполагате?
Обикновено след 10.03. се показват попълнени данните (може и още около 01.03), тъй като срокът за подаване на данни към НАП от фирмите е 28.02 и отнема малко време да се покажат в системата на НАП. Ще можете да се възползвате от 5% отстъпка, тъй като срокът за плащане на данъка с отстъпка е до 31.03.
Здравейте, за пръв път ми се налага да подам Декларация ОКД5 за промяна на вида осигуряване. В момента собственикът е осигурен на високия %, но иска вече да е без ОЗМ. Трябва ли да попълвам полето "Декларирам: упражнявам дейността от..." (според мен не) и "Заявявам, че ще се осигурявам за:
*инвалидност поради общо заболяване, за старост и за смърт от 01.01.2024г " - вярна ли е датата, тъй като желае да е от началото на годината? Благодаря.
И аз съм подавала.
Моите учудващо бяха приети и исках да подам отново заявление с правилните документи като се свързах с отдела им, но отговорите бяха следните: подайте заявление Ж1, при което аз отговарям, че не мога, тъй като отчетите са приети. Поискаха ми вх. номер за проверка след което ми отговориха, че по посоченият вх. номер резултатът е вписване. Следователно няма какво повече да се направи, вписани са ви документите и аз се отказах. След този случай преглеждам документите по половин час преди да ги публикувам.
Пишат се отделно и после се сборуват, за да са видни сумите при сборът. Например, обл. доход 500лв + обезщетение 50лв дава сбор общ брутен доход 550лв.
Влизат,да. На мен програмата така ми ги изчислява : Облагаем доход + Обезщетения за вр. неработосподобност + обезщетения за майчинство = Общ брутен доход.
Болничните ми ги носи на място, въпросът е за годишна. Знам, че е рано, но ежемсечно ми носи болнични и когато дойде време за подаването на декларацията исках да получа мнения, относно това дали има пречка или не.
Здравейте! Може ли служител, който е в болнични да ми донесе данъчна декларация за ползване на данъчни облекчения за деца? Как така е в болнични, а идва да ми носи декларация, или няма пречка за подаването и? Благодаря на отзовалите се.
Желая да ми бъде удържан данък за сумата по тази сметка, изплатена през четвъртото тримесечие на годината: да
Аз пиша счетоводните сметки с молив някъде в празното пространство около услугата, например "602/5", без да пиша 401/*. Най-отгоре си пиша просто номерът на доставчика, за да знам като контрагент по-лесно да го намеря с цифри. Никой не подписва тези документи.
Здравейте! Имам застъпване на два болнични, които са първични. Първият болничен лист е подаден и беше до 04.10., а сега новият БЛ започва от 03.10. Следва ли сега вторият БЛ да го подам с дата на започване от 05.10, или както е написан, тъй като най-вероятно от НОИ ще изпратят предписания? Благодаря!