Добър ден ,
открита е погрешно маркирана сума поради операторска грешка, в отчета от Касовия апарат за януари 2020, тъй като е минал срокът /7-мо число на следващия месец/ за сторниране на сумата на КА , а доколкото знам в този случай не се сторнира сумата на касовия апарат , а откриването на тази грешка може да се оформи с протокол - какво трябва да съдържа протокола?
Здравейте , все още не мога да определя със сигурност в  кой вариант попадаме - може би 2.4?
Много ще съм благодарна за конкретна  насока при следната фактическа обстановка.
 Фирма има  15 собствени електронни магазина/декларирани в нап с приложение 33 още март 2019г/, работи и през ЕМАГ - като плащанията по поръчките от тези магазини са с ППП или банков превод.
Има и физически магазин в който има ФУ и приема и плащания в брой.
В момента за всички поръчки от елекронните магазини получават известия на и-мейл/т.е не ползват софтуера на ел.маг за обработка на продажбите си/ след което,ако се изисква фактуриране се извършва от фактурираща програма/не-супто, но имаща и супто-версия,одобрена от НАП/ 
Отделно използват друга складова програма за завеждане на доставки, следене на наличности, цени и т.н/не е одобрено от нап супто/
Адресите на ел.магазини и физическия са еднакви.
Мисля че варианта е или 2.4, но пък тогава какво става, като за всяка поръчка се генерира УНП, но не всяка поръчка е извършена продажба/има много отказани такива/
 или да се сменят адресите на ел.магазините, в които няма разплащания в брой,следователно Наредбата няма да ни касае/но  ще има ли неблагоприятни последствия от това че  вече са декларирани в НАП/
, а във физическия магазин да работи друга фирма/рег по ЗДДС/ само с ФУ и фактурираща в Ексел /например/