Здравейте Колеги ,имам следната проблемация и се надявам да ми съдействате

Дружество регистрирано по ЗДДС в България иска да продава своята стока в ЕС и извън него, чрез онлайн магазина си. За целта обаче използва например в Англия т.н. логистични фирми – orfer fulfillment company, като дейността на тези дружества е да обслужва електронни магазини продаващи на територията на обединеното кралство. Логистичната фирма получава голямо количество стока само с т.н. Пекинг Лист от българското дружество и тази стока все едно стои на склад при тях. В момента ,в които фирма или физическо лице си поръча от сайта, то тази стока се транспортира до въпросния клиент от въпросната логистична фирма.

Българското дружество какви фактури трябва да издава по  ЗДДС на физическите лица и на дружества регистрирани и неригистрирани по ДДС във Великобритания. Трябва ли да се регистрира българското дружество по ДДС във Великобритания и изобщо трябва ли да има някаква търговска регистрация там в UK на българското дружество?

Заплащането може да се осъществи както чрез логистичната фирма на място, така и по банка. Има ли някакви последствия от това?

Здравейте!

Дружество "Х" иска да увеличи своя капитал с апортна вноска представляваща ДМА транспортно средство.Въпроса е в това ,че ДМА е лизингов и е получен на база тристранно споразумение между дружество "Y",което 100% собственик на капитала на дружество "X" и лизинговата компания "Z".

Може ли да се увеличи така капитал при положение ,че в единият от договорите има само опция за придобиване на активи след изтичане срока на ЛД и заплащане ни всички лизингови вноски ,а в другия ЛД има задължително условие за придобиване след изтичане на същите условия.
Добре де ,но ако въпросния наем за м. 12 2012 не е платен в м.12 2012 ,а е платен в м.01 2013 какво правим с тая деклрация по чл.55????
Да се разбира ли ,че тази декл.по чл 55 от ЗДДФЛ не трябва да се подава ако имаме наем  за м.12 2012 ,които е платен в м.01 2013 примерно 17 01 2013 и съответно на тази дата му е удържан данъка от платеца на наема!В тази връзка платеца на наема трябва да го внесе въпросния данък до 10 число на следващия месец т.е. месец февруари!
Да няма някаква уловка-законова за АД-та ,това да не може да стане!
Здравейте!
Имам следния въпрос относно дивидента!Може ли в протокола от ОС на АД в м.06 да се вземе решение за приемане на отчета за 2011г и същевременно да са разпредели дивидент на база неразпределена печалба от мин.години!До тук добре,но собственика на АД -то иска в м.12 2012 да вземе още едно такова решение  с  протокол от ОС ,да си резпредели още дивидент!Или казано накратко ,два пъти в година може ли да се разпределя дивидент,веднъж в м.06 с публикуване на отчета в ТР и втори път в м.12 без пуликуване на това решение в ТР!