Не съм получавала досега обезщетение за безработица.Освобождаван ето ми е по чл.326 ал.1.Затова сега ще се осигурявам на друго място до 28.01 за да имам право да получавам повече от 4 месеца.Мислех че януари няма да влиза тъй като тогава заплатата ми е малка и след като пише предхождащ се надявах само до декември да се вземе за база
Интересувам се ако лице,което е освободено на 20.01.2015г.и се регистрира в БТ дали м.Януари ще влезе към изчисленията или само до м.Декември включително.В наредбата пише 24 месеца до месеца предхождащ осигуряването значи само до декември така ли е според вас.И още нещо заповедта за освобождаване трябва да я връчат на 19.01 нали така защото 20 е неработен.И в какъв срок трябва да ми издадат УП 2? Благодаря.
Работа с омекс и като ги попълня по този начин колоната с ДОД въобще не ми излиза а само с осигуровките
Изплатени заплати и осигуровки за м.08- на 29.08.2014г.
дата на изплащане при вид плащане 5 -29.08
                                при вид плащане 8- 29.08 или 31.08
Печатница издава 100 бройки учебници,за което автора сам е изнамерил физически лица, фирми,дарения,които са финансирали това издаване.100 бройки са предадени на автора.Въпроса е дали е възможно и как може да бъдат продадени лично от самия него
Моля да ме насочите относно ликвидацията на ЕООД,когато собственик е ЮЛНЦ в частна полза,трябва ли да се изплаща ликвидационен дял,как да зануля сметките в баланса?Какви са стъпките относно такава ликвидация?Благодаря ви!
Здравейте. Фирмата ни ползва сграда с още няколко фирми,като цялата сграда е с парно и се редуваме при зареждането на горивото.Сега е наш ред,регистрирани сме по ДДС, не съм наясно след като получим нафтата трябва ли да декларираме в НАП.
Да и аз смятам че трябва да му са 19,защото той 31 всъщност ще си го е отработил на 21.
обаче той ходил в нои и там му казали че трябвало да е с 1 ден по-малко.
А и в Д 1 в случая 30 ли да посоча като последен ден в осигуряване.
Всичко щеше да е ок.Но му казали че трябва да хване 31 декември-за да може да има осъвременяване от юли месец.
Лицето желае да бъде освободен от дата 31.12.13г.включително и ще се пенсионира.
При изчислението на заплатата за декември 19 работни дни ли ще има или 18 заради разместването на дните.
Благодаря ви.
Назначен работник на 17.11.2000г.-до 28.11.2000г.- има 7 работни дни.
В трудовата книжка 7 дни ли трябва да пише или календарните
Трябва да ги залича,тъй като са подадени по грешен булстат
Здравейте,трябва да залича д 1 за 2003  за 9 месеца на едно лице и да подам редовни данни за същата година.
Имам предписание на НОИ. Сега в НАП трябва да занеса декларациите. Кои бланки да използвам.
Ако използам новите трябва ли да попълвам всичко.През 2003 не се попълваше данъка,код на ик.дейност,пор.номер на ик.д-ст.
Предстои ни да закриваме ЕООД.Не съм много наясно затова реших да споделя:
1.адвокат се зае с процедурата,от нас иска да представим удостоверението от НАП,за което може би ще чакаме 60 дни ако не се лъжа.Тепърва ще се внасят документите в ТР.,относно удостоверение и от НОИ сега ли трябва да се вземе или след обявяването в ДВ- и 6 месечния период.Относно счетоводните въпроси-сега трябва ли да представям баланс...Благодаря.
Благодаря,че се включихте-точно така направих,обаче ме върнаха  и не ми я приеха-дискетата не се отваряла.Сега ще пробвам на диск да видим
разпечатах декларацията,направих запис на дискета,обаче не ми я приеха,да не би да е заради този xml формат,как да я запиша
ЕТ съм и трябва да подам декларация по чл.15 по збут.Нямам електронен подпис.Как да подам на дискета.
Благодаря,че се включихте! Сумата,която предстои да платим ще възлиза на около 10-15х.лв.тъй като сградата е голяма и на всеки коридор предстои поставянето на такива.Тези които са до 700 лв.ще ги опишат на отделна фактура.Другите врати които ще са над 700лв.отделно-с тях няма начин-ще увелича стойността на сградата.
Но все пак тези до 700 не са отделен актив-незнам дали и тях да ги включа към сградата и общо да увелича стойността
Здравейте,предстои ни монтирането на огнеопорни врати на сградата по предписание на пожарната.Според вас трябва ли да увелича стойността на сградата ако вратите са на стойност над 700 лв бройката и ако са под 700 лв.може ли да си ги отпиша на разход?
Верно че са вид подобрение,но все пак.Моля да споделите.Благодаря
да само от трудово правоотношение са.да разбирам,че вече е отпаднало това задължение за подаване на декларации за лица които към 31.12.нямат работодател?защото май преди година всички бяха пощуряли да подават такива