Разбирам, че трябва да настоявам за две служебни бележки  - една за 2012г. и една за 2013г. (ако се съгласят да ми издадат разбира се!).
Благодаря за отговора. Приятен ден!
Тъй като имам и граждански договор и ще подавам ГДД за 2012. Не съм сигурна какви последствия може да има и дали биха били за мен или за работодателя в случай че ми издава документ с невярно съдържание.
Здравейте!
Имам следния проблем:
На 14.12.2012 ми беше прекратено трудовото правоотношение, като ми казаха че заплатата ми за м.12.2012 ще бъде изплатена през м.01.2013г.
 Сега си поисках служебните бележки по чл.45 от ЗДДФЛ за дохода за 2012г.(заплатите ми от януари до ноември 2012г.)  и 2013г. (декемврийската ми заплата), но ми издадоха само една служебна бележка за 2012г. с всички доходи (от м.01 до м.12.2012г.) т.к. били платили осигуровките и ДОД за м.декември в края на м.12.2012, а заплатите за м.декември в началото на м.01.2013г.
Вярна ли е така издадената бележка при тези обстоятелства?
Здравейте!
Не съм сигурна дали трябва да издам протокол по чл.117 от ЗДДС  за документа който ми е издаден за магистралната такса при преминаване през Румъния при командировка със служебен автомобил.
Някой имал ли е подобен проблем?
Здравейте. Управителят на фирма регистрирана и осъществяваща дейност в България беше в командировка в Украйна със служебен лек автомобил и там е закупил гуми за автомобила. Има издадена фактура за покупката на дружеството. Трябва ли да включа тази фактура в ДДС дневника? Освен това трябва и да внеса и 10% данък върху разходите за автомобила по ЗКПО, нали?
Благодаря за отговора.
ще ме освободят по чл. 325 т.3 с изтичане на уговорения срок
Допълнителният ми договор трябва да бъде прекратен на 30.11.2012, поради прекратяването на основния ми договор. Вторият ми Работодател (от 01.12.2012 ще ми бъде единствен) ми предлага да сключим от 01.12.2012 срочен договор по чл.68 ал.1 т.1 до 10.12.2012 и от 11.12.2012 поради изчитичане срока на договора да отида на борсата.
Здравейте!
 Изправена съм пред следния казус: имам два трудови договора по основния съм в неплатен отпуск, който изтича на 30.11.2012 и си пуснах молба за прекратяването му, а по допълнителния - работодателя ми предлага да го направи основен  (като сключим нов договор от 30.11.2012 ) но със срок до 10.12.2012 и след изтичане на срока да не бъде подновен. При това положение след прекратяването му на 10.12.2012 ще имам ли право на обезщетение за безработица в размер на 60% от осигурителния доход?
Благодаря за отговора и за забележката (новак съм  :blush:)
Мисля, че Д1 е подавана като за основен, но пак ще проверя в НАП. А това писмо до ИТ в свободен текст ли е и чрез него ИТ ще ми разрешят да подам  ново уведомление в НАП така ли?
Здравейте!
Един от работниците ни е работил при друг работодател, а при нас  е бил назначен на втори трудов договор (чл.111 КТ) за един месец. След месец е прекратил правоотношението си с първия работодател, а при нас е останал на основен трудов договор(чл.67 ал.1 КТ). Счетоводителят тогава ( преди около година) не е оформил тази промяна с нов трудов договор, а с допълнително споразумение и така тя не е намерила отражение в НАП. Как да постъпим към днешна дата за да няма несъответствие?
Благодаря за отговора.
Здравейте! Във връзка с тази тема да попитам и аз следното:
- при командировка в чужбина на управителя на дружество (той е по ДУК)  са определени дневни пари -  двойния размер от посочения съгласно приложение 2 на НСКСЧ. Командировката продължава повече от 30 календарни дни. За времето след 30-тият ден, как се определя намалението с 25% : върху дневните посочени в приложение 2 или върху двойния размер определен от ръководството.
Да те са 3-та категория
Благодаря за отговора.
Точно така е - в договора с клиента няма разделяне на операциите, има една обща услуга. Във фактурата като основание записваме вземане на проби за изследване, а не издаване на сертификат, но без неговото издаване , (което понякога е на 6 или 7 ден след вземането на пробата) не може да издадем фактурата т.к. услугата не е изцяло завършена затова се чудя как е правилно?
Как да определя дата на данъчното събитие при извършване на услуга, която преминава през няколко етапа, докато бъде окончателно завършена? Става въпрос за стоков контрол, който включва вземане на проби, изпращане  за лабораторен анализ и издаване на сертификат след получаване на резултатите от лабораторията. От момента на вземане на проба до издаването на сертификата понякога минават повече от 6-7 дни?