искрено ви благодаря на всички за помоща.
Ако работата не е всеки ден, а е два дни в седмицата и не е обвързана с точен час.
Благодаря ви, а защо в никакъв случай граждански?
Да, значи първия вариант с трудовия не става, остава този с гражданския договор!
А фактурите за подръжка на автомобила на чие име трябва да бъдат издадени!
Някой ще ми погне ли- :wink1:
Привет на всички от форума!
За да не отварям нова тема, тъй като въпроса ми е сходен да попитам за мнение, дали правилно разсъждавам?

Ако назначим куриер на трудов договор, не може ли с него да сключим договор за наем на автомобила му, с който той ще извършва работа и ако е да,  договора трябва ли да има нотариална заверка и фактурите за раход по автомобила на чие име трябва да бъдат, за да се ризнаят за разход на фирмата.

Ако сключим граждански договор с въпросната личност и в договора пишем, че разходите по автомобила са за сметка на възложителя, на кое име трябва да бъдат фактурите за гориво примерно, за да бъдат разход за фирмата, тук не е нужна нотариална заверка на договора?

Според вас кое е по-изгодно?

Предварително ви благодаря, ако ми помогнете да реша този казус
Благодаря!
Да, но точно това ми е объркано, изписвам го на разход, влиза в дневника, но ако сега в м.06,2014, включвам в дневника фактири от м.05,2014, сега в пътния в пътния лист за 06,2014 ли да включа това гориво, собственика скалъпва пътните листя.
Здравейте, фирма регистрирана по ДДС, как трябва се оформи пътния лист, спрямо действителния разход за гориво или само за фактурите включени като разход в ДДС дневника, примерно фактури от м.05 се включват в м.07 в дневниците. Благодаря ви предварително!
Трябва ли ЕООД да подава тази декларация 4001, тъй като неговия управител се осигурява на ДУК?
Здравейте!
Искам да попитам списъка от документи за ИТ:

Вътр. правила РЗ
Заповед за инструктаж
Заповед лични предпазни средства
ИНСТРУКЦИЯ по електробезопасност
Периодичен инструктаж
Работа с видиодисплеи
Декларация ЧЛ. 113, АЛ. 2 КТ
Заповед за определяне на орган по безопасност
Инструкция безопасна офис
Лични предпазни средства
Правилник комитет условия на труда

Кой ги изготвя?- Службата по трудова медицина с която е сключен договор?
Вътреш.правила за работ.заплата и вътр.правила за трудовия ред- счетоводителя?
Така ли е?
Това, което изчетох го позволява, но малко страноо ми се вижда при подпписването лицето управител да се подпише от името на ЕООД и него като физ.лице-управител, това ме притесняваше, но значи няма проблем!!!!!!!
Може ли да се сключи ДУК между ЕООД и неговия управител, записан в АВ, не се ли получава, че сключваш договор със себе си, тъй като този управител не желае да е самоосигуряващо, а да е по ДУК.

Благодаря!
Регистрира ли се ДУК в АВ и изобщо регистрира ли се някъде, съотвтно как се прекратява, осигуротелния стаж по него не се нанася в осигурителната книжка, а се признава само с подадената Д1, правилно ли е?
Може ли някой да ми даде празна бланка за ДУК между ЕООД и неговия управител.
Така е прави сте, но ако се окаже, че неговата сума е парилна какво да направя, пък и нямам много време.
Собственикът си има книга в която си описва фактирите по доставчици и клиенти при него вземанията са правилни, защото с неговите начални салда по клиенти фактури през 2013 и всичко си окей, но цифрата която ми е дала предната счетоводителка в оборотката като вземания е с 5000 по малко и от там няма равнение в начални и крайна салда, през годината оборотите са добре.
Несъотвествието според мен идва от неправилно осчетоводени приходни фактури, а съответно и разплащането по тях, защото има разлика в сумата по банковата сметка, но тя е друга просто така е оплескано, че просто незнам!
Радвам, че го има форума, та хора с повече опит да помагат.
Хубава вечер!
Благодаря ви, само да попитам да ги осчетоводя с МО, но как за да не влизат в дневник продажби?
Здравейте!
В началото на годината поех фирма, което счетоводство бе водено от др. счетоводител, тя ми даде оборотна ведомост към 31,12,2012, само че сумата на вземанията по тази оборотка и реалната се разминават с 5000 лева, аз съответно започнах с начални салда реалните вземания, само че сега ми се разминават салдата по дт и кт с тази сума,  как да ги равня, примерно да ги сложа в сметка на собственика или незнам какво да направя, моля за съвет?