Заплати за 06 месец
Начислени на 30.06.2014 г.
Неплатени до 21.07.2014 и знам че няма да бъдат платени и до 25.07.2014

Обикновено чакам 25.07.2014 и подавам Д1 и Д6 с код 5 и дата 25.07.2014
Мога ли да подам на 21.07.2014 Д1 и Д6 с код 5 и дата 21.07.2014 или трябва да изчакам до 25ти?
207/401
4531/401

категория на актива 4 - амортизираш при 50%
Г-жо Павлова след като колегите драснаха че може, аз се втурнах да търся черно на бяло да го видя разписано.
Ще постъпя по начина, по който ме съветвате.
Лошото е че като не съм сигурен в нещо не мога да спя нощем. Затова слагам някой и друг лист под възглавницата - я някой закон, я някое писмо, я някое разяснение.
Приятен уикенд на всички и дано да стигнете до плажа и до студените коктейли.
Аз също не вдигам пръст, защото знам че НИКЪДЕ не давам ЕГНто си и лични данни.
Чудя се единствено ако ФЛ прати пари по сметката на дружеството в банквото извлечение каква информация ще има за наредителя. Подозирам че и тук ще ударя на камък ..... :(
Точно така. Изпратих ЛС, в което съм дал лек пример. Разгледайте го и кажете каква е грешката, да Ви кажем дали и как може да я оправите. Непоправими грешки няма.
Не издавам - получавам :) И не получавам фактури, а нервна криза :)
Позволявам си да вдигна тази тема:

ЮЛ издава фактури за продажба на стоки на ЮЛ и ФЛ. Няма ЕКАФП.
Някои ФЛ отказват да си дадат ЕГНтата и издадените фактури не отговаря на реквизитите /име+адрес/, а парите постъпват по сметката на дружеството.

Ако имаше ЕКАФП щях да отчета продажбата в код 81, но сега съм без алтернативи.

Съвети приемам всякакви.
Мерси за инфото и за протокола.
Пълното разписване така ли се получава:

1.

411/701 --> 100
411/4532 --> 20

2.

50 /411 --> 100

3.

459/411 --> 20

4.

602/459 --> 20
Чл. 61 ал. 1 т. 1 от КТ е сключване на договор за неопределено време.
Вързват я с чл. 70 ал. 1, което значи че ще те изпитат за някакъв срок.
Чл. 62 ал. 4 - 5 посочва, че договора трябва да се декларира пред съответните органи за да го броят и те за сключен. :)
Ако всичко ти е наред, трябва да имаш: 1 на брой заверени уведомления и 0 на неприети уведомления.
Когато кандидатстваш за някаква длъжност в БГ, тя си има КОД.
НКПД код с няколко цифри.
12237010 това е кода на главен конструктор. Всички други кодове може да намериш тук
Всяка фирма развива вид дейност и тя също си има код.
Не си посочил каква е тя, но трябва много близко до тези 8 цифри да има други 4. Това е КОД НКИД.
НКПД+НКИД определят минималния осигурителен доход за длъжността /т.е. на колко най-малко ще те осигуряват/ и ТЗПБ.

На каква стойност са рекламните материали? Преценете дали изобщо има доставка.
Отчети и това:

Ако кораба плава по международен рейс - чл. 31 т. 3 - доставка с нулева ставка. Трябва декларация за това от клиента.
Ако не плава по международен рейс - 20 % ДДС - услуга с място на изпълнение на територията на страната.
Ще възстановявам ДДС по внесени стоки и трябва да посоча митническата декларация в дневника за покупките.
Имам обаче два проблема.

В горния десен ъгъл имам следния номер - 13BG00510002923429
Той съдържа 13 + номер на митническото учереждение + номер на документа. Правилно ли съм го разкодирал?
Фирмата е платила ДДС в митница Варна, стоките са пристигнали в София /БГ005100/ и после са транспортирани тук във Варна /БГ002000/.

Мога ли да посоча 02923429 като номер на документа?
Коя митница да посоча като издател на документа?
СИЛМА аз също чакам подробности:

Преди няколко месеца попаднах на една такава схема.
ЮЛ купува стоки от представител за страната и ги продава.
Част от продажбите лицето реализира само, а част - предава на ФЛ, които действат като мрежа.
Представителят отчита извършените продажби и им дава БОНУС.
ЮЛ получава бонус като му пускат КРЕДИТНО ИЗВЕСТИЕ по покупната фактура.
ФЛ получават бонус, който се изплаща на ЮЛ, а то от своя страна го изплаща на ФЛ.

Съвета ми е да прочетеш договора си. Едва след като ми представиха договора успях да се ориентирам какво да очаквам и не претендирам, че всичко съм разбрал на 100%. :)

Та дай подробности, защото и в наш интерес ще е да разчепкаме темата.
3 отделни реда по един месец или 3 отделни упта?
1. Имам лице което е работило във фирма на различни часове.
Първият период е следния:
от 01.06.2012 до 01.09.2012 година лицето е работило при 4 часова заетост /за длъжността нормата е 8 часа/.
Последният ден на лицето е 31.08.2012 година, а на 01.09.2012 година е преминало на 8 часа.

Почвам от УП 3.
06 месец 21 дни
07 месец 22 дни
08 месец 23 дни
общо 66 дни
66 дни по 4 часа = 264 часа делено на 8 часа = 33 дни
В УП 3 посочвам 1 месец /21 дни/ и 12 дни

Минавам на УП 2.
Това на пръв поглед /и на какъвто и друг поглед се сетите да приложите/ са 3 пълни месеца.
За всеки случай отивам на калкулатора на кик, нагласям периода на 01.06.2012 - 01.09.2012 /изписва ми че последния ден е 31.08 което е така/, нагласям на 4 часа /което тук няма значение/ и после избирам първи метод /календарни дни/. Резултата е 0 3 0, което е три месеца точно.

До тук правилно ли съм действал?
В УП 2 вписвам брутния доход за трите месеца общо, нали така? Ако лицето е било на брутна 1000+1000+1000=3000 лв., то трябва да впиша общата сума, нали?

Питам най-вече за кураж и заради последните два абзаца на тази статия.
Да ще има протокол по чл. 117 и се усетих каква глупост съм написал.

Има ли опция да си трие човек темите, ако граничат с абсурда?
Държа фактура от Гугъл и ме смущава следното:
В полето номер на фактурата имам записано
5237-2316-1789-8716-062014
Ако махна последното, което е явно дата, то пак остават много цифри, които няма как да събера в полето за номер на фактура /10 знака/. Ще бъде ли фатално ако вкарам само първите 10?

Работи при 8 часа на ден при законоустановени за длъжността 8? Защо издаваш УП?