Здравей,
имаш 5 дни да издадеш фактура след касовия бон. Ако всичко е в един месец , няма проблем. Ако е малка сумата също може да си издадете след по-голям срок. И последно, може да сторнирате и касовия бон.
Директно отиваш да си създадеш декларация. Меню "справки"
А парите за общ клиент от кой ги получавате. За мен прихващане с глово ми е ок. Все едно са банка и минават през тях парите. А и вероятно имате договор в който ги пише тези неща.
ако ви се занимава да. Иначе във всяка година по една сума и сте готови.
Ами ако правилно съм разбрал - изпратили сте нещо от вашите активи и е изгубено. Може на един  разчет да си изпишите актива и с този протокол да закриете разчета.
И аз така мисля. Или magrat или чакате проверка/ревизия да ги ви ги начислят служебно.
Ами спря да отговаряш на въпроси във форума. Понеже не помня, какво беше станало - за това питам не ти ли мина, ако някой те е обидил. Пък си беше доста полезна.
май - 444 "Присъдени съд. вземания"/приходи от лихви и след 5 год. същото. Инак, както разбирам, може и по-рано да излезе заличаване и тогава също ще може.
Ами понеже в ЗКПО за в един раздел и като прочетеш за авансовите вноски по долу пише и как се променят.
От текста не разбирам, кое е питане и кое копиран текст от НАП.
Но приспадате до размера на текущата печалба - да за да стане нула.
А за всяка година загуба - пример 2018, 2019 за всяка почва нов 5 год. срок.
Странно, от къде знаете , че имате авансови вноски? Вижте за тях чл.83 от зкпо, за промените чл.88 от зкпо.
Не мисля, че може да има подобна съдебна практика. Да кажем, че приходите ви са спаднали и съкращавате служител, след 2 седмици се повишават и ви трябва нов служител. Това няма ли да се приеме от съдия?
това, ако не бъркам, го въведоха уж малко да изсветлеят сенчестия, счетоводен труд и евентуално при проверки да видят има ли плащане за изготвянето на декларацията и други там работи.
въпроса в кое от полетата е въведен ми се струва маловажен.
Вижте чл.75 от ЗКПО.

А ако не бяхте открили грешка?
У дано не създам полемики. Мисля, че за стажант ти трябва компютърна грамотност. Ексел се използва доста. Понеже се работи със софтуери и в тях и те като цяла са настроени, само ще въвеждаш информация, а по-късно, вече можеш да обърнеш и внимание на закони, стандарти и т.н.
Не мога да кажа, обаче без икономическо образование ще имаш ли успех, обикновено е задължително условие в обявите за работа.
Аз пък не знам, какво бих осчетоводил. Поне бих си задал въпросите, трябват ли ми разходи сега или по-късно? Бих ли ги местил след време? Възможно ли е да ги продам след време? От този тип да ми е по-лесно след това.
Интересно е, че питащия не споменава активи, да не би да са дребни разходи по 50-60 лв.
Няма ли някакъв вариант, да си платиш 2 месеца и за да получиш това обезщетение? Както е здравното например -  пускаш си декларация плащаш и си осигурен.
аз в момента си мисля, че фирмата няма проблем, ако има договор за без пари. може да има за ФЛ , че не начислва приходи по пазарни цени със свързано лице, но това може да кажем, че не е настъпило времето да ги декларира.
Разгледах си един семинар от 2021 - ако има ДДС номер в Италия е ВОД, ако не с 20% ддс.
това е от мен.
За наем на склад например, може да се свържете с брокер от Италия и да се договорите.
Май най-важното, какво ще ги правите тези храни там сте пропуснали.
И кой ще ви обяснява все пак италианското законодателство, кое позволено и кое забранено там.