Аз бих го направил, както с фактура без данъчен кредит, като се чудя изобщо дали ще го включа в дневниците и по-скоро не.
Нов касов апарат не е нужен. Въпрос на организация е колко касови апарати да имате. За останалото трудно е да се отговори, предвид малото дадена информация.
Лихвата, как ще се смята по договор?

(иначе обикновенно разхода си е за годината и ако е свързано лице да се правят там едни работи)
Аз лично, не виждам проблем относно данъчната система и уж данъка бил неутрален.

но мога и да се заям за това един

Период за упражняване на правото на приспадане на данъчен кредит

Чл. 72. (1) (Изм. - ДВ, бр. 95 от 2009 г., в сила от 01.01.2010 г.) Регистрирано по този закон лице може да упражни правото си на приспадане на данъчен кредит за данъчния период, през който е възникнало това право, или в един от следващите 12 данъчни периода.
Вижте в НАРЕДБА № Н-18 ОТ 13 ДЕКЕМВРИ 2006Г. ЗА РЕГИСТРИРАНЕ И ОТЧИТАНЕ ЧРЕЗ ФИСКАЛНИ УСТРОЙСТВА НА ПРОДАЖБИТЕ В ТЪРГОВСКИТЕ ОБЕКТИ, ИЗИСКВАНИЯТА КЪМ СОФТУЕРИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕТО ИМ И ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ЛИЦАТА, КОИТО ИЗВЪРШВАТ ПРОДАЖБИ ЧРЕЗ ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН
Прекратявате го по друг член.
Понеже не искаш ДДС, защо не им ги пуснеш бонус към заплатата и да ги махаш от счетоводството изобщо.
и аз не знам за толкова пари, защо се занимават с 20% лично ползване - ще му гледа някой разпечатки на разговори ли?
Здравей,

трябва да получите информация от юристите предполагам - по вид на таксите, кои могат да се претендират в делото. Които са в делото бих сложил на разчет за другите на разход - според вида.
Не се тормозя с такива операции. Закривам доставчика във валута и където ми се появи разлика, дали в доставчика или в банковата сметка - чистя на валутни разлики, към края на месец или година.
Така е за съжаление. Но пък ако аз ви бях клиент и така рискувам да си загубя правото на ДДС - при евентуална проверка, как ще се оправим ? :)
На фирмата със СУПТОТО - им кажете - ние не им казваме как да програмират, а те да се ограничат да дават подобни  - за мен глупави идеи.
Избираш си съгласно полезния живот или според нуждите от разход. Счетоводния си го избираш, а за данъчния гледаш да не надвишиш по чл.55 от ЗКПО
Представям си тогава и какво правят с активите на фирмата и скоро няма ли да им се наложи да върщат ДДС.
Да не обърквам със следното: Нали в обратния случай, ако ние издадем аванс преди регистрация - данъчните ще кажат, че дължим ддс след регистрацията и чудя се не е ли нормално да е същото и от другата страна.
Според данъчната - кой член сте нарушили съгласно зддс?
Фиш се издава само от работодателя - как е организирано получаването на фишове?
Какви писма се получават на адреса на родителите Ви и може ли да са отворили такова писмо?

Иначе - както се пее в една песен "имам човек в...."

вътрешен човек в НАП може да даде подобна информация, както и банков служител, ако получавате възнаграждение по банка.
Според мен - важно е решение на ръководството и вероятността да се платят тези заеми.
Счетоводителя пуска ПКО в счетоводството на лицето за продажбите през месеца.

Счетоводителя не пуска ПКО в неговото си счетоводство.

Убеден съм, че и аз не разбирам въпроса.