Благодаря за отговора! През 2007 г. се пенсионира при нас и отново го назначихме и от тогава продължава да работи при нас.

Значи имате избор между три варианта :)

р.р. вижте и чл.222 - обезщетенията
Ако е постъпил при вас на работа като пенсионер, може да се възползвате от чл.328 ал.1 т.10а

В противен случай чл.327 ал.1 т.1 или чл.325 ал.1 т.9
Направените записи в първата ТК си важат /не се приключва/. В продължението на ТК продължават следващите записи. Приключва се при напускане на лицето

т.е. вариант 3 :) на Премиер

няма нормативни документи, защото това е 1 трудова книжка :) независимо в колко на брой образци /хартиени носители/ ще е
На кратко казано да разбирам, че майката подава Приложение 12, а бащата Приложение 14 и Приложение 7?

Да
А бе да не би тази книжка да е "№ ХХХ - продължение" и записите за постъпване да са в старата, а поради изчерпване на редовете да следва запис за промяна? Моля, задайте точен въпрос, за да получите точен отговор!

Дори и така да е, горните отговори са пак вярни :)
Включително последния ден, в който е работило лицето.
Фактурирането няма нищо общо в случая
А с ГДД по чл.50 и служебна бележка да му се възстановява надвнесения данък по ЗДДФЛ за дохода до 7920лв. не става ли.
Благодаря!!!

Работодателят е длъжен да удържа данък за сумите над 660 лв.!
Месечно за сумата над 660 лв. се начислява данък
20. Условия за придобиване право на парично обезщетение от бащите/осиновителите при раждане на дете след навършване на 6-месечна възраст на детето за остатъка до 410 календарни дни.

За придобиване право на парично обезщетение от бащите осиновителите при раждане на дете след навършване на 6-месечна възраст на детето за остатъка до 410 календарни дни е необходимо да са изпълнени следните условия:

към началото на отпуска при раждане на дете бащите/осиновителите да са осигурени за общо заболяване и майчинство;
да имат най-малко 12 месеца осигурителен стаж като осигурени за общо заболяване и майчинство.
да е разрешен отпуск при раждане на дете.
(чл. 48а и чл. 50, ал. 7 от КСО)

22. Необходими документи за изплащане на парично обезщетение на бащите/осиновителите при раждане на дете след навършване 6-месечна възраст на детето за остатъка до 410 календарни дни.

Това обезщетение се изплаща на правоимащите бащи/осиновители срещу представени от тях следните документи:

заявление-декларация за изплащане на парично обезщетение при раждане на дете след навършване на 6-месечна възраст на детето за остатъка до 410 календарни дни по образец, приложение № 14 към Наредбата за изчисляване и изплащане на паричните обезщетения и помощи от ДОО заедно със заверени от осигурителя копия от заповедта за разрешаване на отпуска; ако детето не е български гражданин или чужд гражданин с издаден ЕГН, се прилага и копие от удостоверението за раждане;
декларация за изплащане на обезщетението по образец, приложение № 7 към наредбата – това е декларация за личната банкова сметка, по която Националният осигурителен институт ще преведе полагащото се парично обезщетение, ако такава вече не е представяна в териториалното поделение. Банковата сметка може да бъде разплаща-телна или спестовна безсрочна, но задължително лична и в лева.
Когато лицето работи при повече от един осигурител, или е осигурено по повече от едно основание за осигуряване, то трябва да попълни и да представи по едно заявление-декларация на всеки от осигурителите или за всяко от основанията.

23. Условия за изплащане на паричното обезщетение на бащите/осиновителите при раждане на дете след навършване 6-месечна възраст на детето за остатъка до 410 календарни дни.

Паричното обезщетение при раждане се изплаща на бащата/осиновителя, ако са налице и следните условия:

детето да е живо;
детето да не е дадено за осиновяване;
детето да не е настанено в детско заведение на пълна държавна издръжка;
детето да не е настанено в семейство на роднини или близки или в приемно семейство по реда на чл. 26 от Закона за закрила на детето;
бащата да не е лишен от родителски права;
родителските му права да не са ограничени;
правоотношението/осигуряването на майката/осиновителката да не е прекратено.
Посочените обстоятелства в зависимост от конкретния случай се декларират в заявление-декларацията по образец, приложение № 14 към Наредбата за изчисляване и изплащане на паричните обезщетения и помощи от ДОО.

При промяна в декларираните обстоятелства, която води до прекратяване изплащането на обезщетението, лицата са длъжни в срок 3 работни дни да декларират промяната с декларация по образец, приложение № 12 към същата наредба.

(чл. 45б, ал. 5 от НРВПО и чл. 50, ал. 4 и ал. 7 от КСО)

http://www.noi.bg/benefits/benefits/100-nerabotosposobnost/1860-ma13
Т.Е. при незапочната трудова книжка/ не е вписана датата на постъпване/ мога ли да запиша следният текст с червено:
"Поправката е на ....... /подпис/
За дата на постъпване на работа в .......... да се счита ден.месец.година.

Главен счетоводител: /подпис/                    Управител: /подпис/

и след като запиша този текст да нанасям промените САМО от 2014г. ,когато аз съм на работа?
Моля за отговор?

Каква поправка ще вписвате, като казвате, че не е вписана дата на започване?
Попълвате всички реквизити в ТК от датата на постъпване на лицето, независимо, че тогава Вие не сте работила във фирмата!
Ох, съжалявам. Срокът ми се видя от 01.03 до 31.03.2014 година.

Четеш по диагонал  :wink1:
На първо четене - може и да има осигуровки, защото сумата след признатите разходи е над МРЗ - 341.25 лв.

Но за три месеца!!
Осигуровки има ли?
Данъкът е дължим при всяко плащане. Т.е. този месец плащате на 5 човека, съответно дължите върху тези суми данък /общо за петте човека/
1. назначени на граждански договори    това е прикрит трудов
2. месечното възнаграждение е по 380лв  брутно възнаграждение по 1520лв) Как става това?
 
Да, става въпрос за управител, който е осигуряван на 420 лв. , удържан е и данък и сумата е осчетоводявана като разход по с-ка 604. По спомени мисля, че съм чела, че управителя трябва да се осигурява на доход, не по-малък от минимални осигурителен доход за съответната дейност.


Това ще Ви е полезно
Не разбрах точно какво е питането Ви? А и заглавието на темата!!!!

Принципно,
Да, може да се осигурява по ДУ.
Да, може са се осигурява като СОЛ
1,666666666 х 2
Да платен е на 21.03.14 Декларациите сме ги подали на 20.03.14

Не трябва да има лихви! Обадате се в НАП и уточнете нещата!
Нещо бъркам сигурно. Сега си проверих задълженията и плащанията  виждам че имам начислена лихва за ДОД.

Данъкът платен ли е?