Здравейте !
Когато имате фактура за офис мебели и са изброени различни части - някои надхвърлят 700 лв, други не, общо ли ги завеждате или само тези, които надхвърлят прага ?
Не е сигурно дали във времето ще се използват до един и същ момент.
Каква е санкцията за ненавреме подадена интрастат декларация ?
ex-works ли е това ?
Ако ВОД се извършва като клиента дойде на място и си вземе стоката със собствен транспорт, това какви условия на доставката представляват ( според Incoterms )?
До сега никога не съм подавала  :blink:
Трябва да се изтегли програмата off-line МИО от страницата на НАП. Там има за годишна и за месечна декларация ли ?
Системата пусна ли ви да я подадете без това поле ?
Здравейте !
Периода за който се гледа дали границите се  надвишават е 01.01.201...-31.12.201..., нали така ? През новата година започват да се натрупват отново оборотите.
За 2016 Изпращания 260 хил.; Пристигания - 460 хил
За 2017 Изпращания 240 хил.; Пристигания - 410 хил
Здравейте !
В забраната за плащане в брой суми на 10 000 лв влизат ли и разчетите с подотчетните лица ?
Издадох сл.бележка по чл.45 Образец 1 с годишно изравняване на служител, който е постъпил 2016 ( донесе бележка от предходния работодател). В нея включих дохода му от двете фирми.
Сега ми иска бележка само за дохода от настоящата фирма. Ще е грешка ли ако му издам ?
Фирма има надвнесен корпоративен данък за минала година. Не е искала нап да и го върне.
5 годишна ли е давността за отписване на вземането ?
Ремонт на сграда е започнало 2015г. Разходите се набират в сметка, не минават през гр.60. 2016 ремонта завършва и разходите се капитализират 203/61.
В ОПР намират ли отражение ?
( за 2015 са били отразени в Баланса - незавършено производство)
Някой да е имал този случай ?
Ние сме върнали стока - лизингов автомобил.
Доставчика няма да ни върне парите - авансово плащане, което представлява първоначалната вноска.
Тогава какъв протокол се прави от клиента, ако доставчика няма да издаде нито КИ, нито друг документ ?
При разваляне на доставка фирма не получава КИ от доставчика, но решава да си самоначисли ддс с протокол по чл.115.
Когато се осчетоводява, като контрагент кой се записва - доставчика ли ?
В дневника на покупките с минус ли се въвежда ?
Отделна номерация ли се води за тези протоколи или следват например тези по чл.117 ?
Операция 4531/709 - ли е ?
Побутвам темата  :smile1:
Много благодаря за отговора !  :smile1:
При откриване на нов офис на фирма се наема музикална група и балерини.
Това представителен разход ли е според вас ?