Да, говори ми, че сумите от нашите продажби ще отиват по чужда сметка и след това трябва да ни бъдат възстановени.

И как свързвате това с ваш КА към чужд ПОС терминал?
 Само е написано, че продажбите ще минават през ПОС терминал на организатора.

Е, това не говори ли нещо в посока на последващите събития ?
Аз бих поискал от НАП да докажат,че действително съм получател по такава сделка и тя е реално осъществена. Същата процедура като при насрещна проверка по признаване на данъчен кредит.

Сигурно не Ви се е случвало, за да знаете какво става на практика. Иначе въпросът ми беше как да се предпазим - не, че очаквам рецепта. Като се случи всеки се спасява поединично.
Добре благодарите,но запитвате ли се ако утре аз поискам фактура на вашата фирма като си купувам материали за ремонта на къщата например? Как ще реагирате като ви потърсят от НАП.
Защото данъчните полагат много усилия да докажат, че няма доставка като отказват ДК, а тук просто една засечка им е достатъчна и ти набиват покупката.

И как ни съветвате да се предпазваме от това, че не се сещам ?
Да и това означава, че си внасят осигуровките по т.1 и след това осигуровките по т.4

Това означава, че не сте прав.
https://bganaliz.com/nap/zdravno-osiguryavane-na-pensioner-rabotesht-po-trudovo-pravootnoshenie/

Здравно осигуряване на пенсионер, работещ по трудово правоотношение
Скрит текст :
Ще ви го връчат, спокойно, НАП няма да пропуснат!


Не питам аз.  :smile1:
Срокът за давността  е 2 години за данъчни, митнически и някои други нарушения. 2 години за не подадено ГФО.  За всички останали срокът е 1 година от извършването на нарушението.

Въпросът е за невръчен акт.
Ами тогава няма да работи.

Това е май вашият принос в теорията.
Всичко това е чудесно, но не е задължително и не можете да задължите работника да се яви на ТЕЛК.
  Да, никъде не е регламентиран "нетрудов " договор. За това е и в кавички. Регламентиран е трудов договор. Всичко извън ТД са "нетрудови" договори. В т.ч. - ДУ, договор за прокура, договор със съдружник за полагане на личен труд и т.н. По-точни в термин е "извънтрудови правоотношение".


Тука коментираме договори, а не правоотношения. Не може да определяте, че по-точния термин на "нетрудови договори" е "извънтрудови правоотношения".
"Нетрудов", защото не е трудов договор и не е по КТ.

Що за обяснение и къде е регламентиран този "нетрудов" договор?


ПП Имфа, бях останала с впечатлението, че сте колега. Наистина ли е така?

Това не разбирам какво общо има с въпроса  и какво значение има изобщо.
1. Договор за полагане на личен труд вид/тип граждански договор ли е?

Да.
Код в дневник покупки - да го има или не, стана най-важния въпрос в държавата. И ако го има, как да постъпя с покупна фактура от нерегистрирано лице, с която купувам хляб и брашно за по 500лв всеки артикул?

Стана по необходимост и всъщност не е за подценяване. А последния въпрос е само още едно допълнение към факта, че всичко е направено необмислено.
Че не са ми необходими.

Всъщност точно за този въпрос няма еднозначно мнение.
 Тези кодове, които споменавате необходими ли са в дневник покупки?

Вие, като/ако прочетохте темата какво разбрахте ?
Изтекъл е срокът и според мене. Пише 2 месеца, но системата незнайно защо ги отчита "по своему" .
Как направихте измерванията с работодателя? Имате сертифицирана лаборатория ли?

Нямате ли други поводи за забавление, че това е доста тъпичко.
Никаква промяна няма в дневник покупки за сделки с 0% ДДС ,освен ако не е ВОП или внос на хляб или брашно

И аз доста се пообърках първоначално, но това е верният отговор след безброй прочитания на съответните текстове от ЗДДС и ППЗДДС. Добре би било да бяха написани по-ясно промените, а не например в преходните и заключителни разпоредби вместо дневник продажби или дневник покупки да се пише "съответните регистри" .