Ако пусна заличаване на подаденото Уведомление в нап. След което отново ги назнача , но с дата 16. Не знам дали така ще е правилно действие при това положени. Моля Ви дайте ми съвет.  :blush:

Назначен на 15, а се явил на работа на 16 ?
Останете си СОЛ - можете необезпокоявано и законно да си работите всичко, свързано с дейността на фирмата.
Как изписвате продадените стоки ? Каквото Ви каже собственика ли ? Аналогично и билетите - продадени, може би...
Какво е законовото основание за това да приемат, че ако не сме декларирали нищо използваме активите само за лични нужди ? Нещо ми се губи инфо...
Ще повярвам, че държавата иска да спре злоупотребите , ако наистина се приеме това Указание да бъде прилагано за всички без изключение. Само това би било израз на добра воля, а не козметика - проформа .
Значи да не я посочвам, а като информация, коя сумичка се посчва?

Не се посочва РЗ и няма правило коя да се посочи, ако въобще решите да го направите. Системата не обработва изобщо тази клетка при прекратяване.
ГФО на ЕООД за 2015 г включва:
Баланс.ОПР,ОСК.ОПП и приложения,който до 31.03.2016 г се представя в НАП или НСИ.
До 30.06.2016 г в агенция по вписванията.
Въпросът ми е:
Трябва ли да се побликува и в интернет?

ГФО не се представя нито в НАП, нито в НСИ.Само в ТР или другаде - зависи дали става дума за регистрирано или не лице по ТЗ.
Договор при регистрацията искат , а какви са лицата е все едно. След като са свързани договорената сума трябва да е по пазарни цени.
"Разработеният от данъчно задълженото лице механизъм за разпределяне на разходите за определяне на данъчната основа на доставка на услуги по чл. 9, ал. 3, т. 1 от ЗДДС следва да бъде оповестен в документацията на лицето и при поискване да бъде представен на органа по приходите."
1.3.4. Документация
"Необходимата за установяване на ползването на стоката документация не е посочена в нормативната уредба. Все пак следва да бъде припомнено, че съгласно чл. 123 от ЗДДС и чл. 242 от Директивата за ДДС, данъчно задължените лица са длъжни да поддържат достатъчно подробна документация, която да позволява установяването на техните задължения. В този смисъл според избрания от лицето метод за проследяване на ползването следва да се поддържа и придружаваща документация, доказваща коректното и последователно прилагане на избрания метод."
"Ангажимент на задълженото лице е да определи лицата, отговарящи за изготвянето им, и честотата на изготвяне."

Всичко това обаче следва да бъде направено при наличието на стока или услуга, част от които ще бъдат ползвани и за лични цели. Едва след закупуването на стоката / примерно / следва да се изработи тази документация, а не предварително да я имаме. Как ще имаме документация и методика на нещо, което още не е факт.Според мене , ако нямаме  актив, който се ползва и за лични цели няма необходимост и от никаква документация или съвсем нищо не разбирам.
Като чета нагоре за цялата документация, която планирате си мисля това Правила за ДАНС ли ще правим или какво ? Аз го разбирам така - имаме лично ползване - правим методика и съответно начисляваме Дк в по-малък размер., нямаме лично ползване - нищо не правим. Това презастраховане никой не ни го иска, а искаме сякаш да "обещаем", че няма да ползваме нищо лично.
Интересно е, ако лицето подаде декларация чл.50 , за да упражни правото си на това данъчно облекчение. Ще повлияе ли това на Д1 в светлината на поставения по-горе въпрос ? Не. Защо тогава чрез работодателя това лице би имало различна Д1 ?

/ въпросите ми са риторични  - просто това възстановяване на данък няма никакво място в Д1 според мене /
Доход се доказва с данъчна декларация и платени данъци и осигуровки. Преди да  стигнете до този момент обаче се обърнете към счетоводител с професионално отношение по въпроса. Това дето сте питали и са Ви отговорили е несериозно - като приказки през плета.
Малко е прекалено това с хилядите евра и то за модул ДС,  който не е от първостепенно значение за работата с ТРЗ програмата.
Не виждам да е предвидена възможност да се декларира липса на наети лица . Струва ми се недогледано това точно и ми се струва, че по-скоро нищо не се подава.
В кл.34 не се включва ДДФЛ от годишното преизчисление. Доколкото тази сума се взема предвид за изчисляване на обезщетения за болнични / примерно / то ДДФЛ няма отношение към тази база по никакъв начин.
Привет!
Да не започвам нова тема - при определяне сумата на запора за превод към ЧСИ, взима ли се пред вид в чистото възнаграждение  възстановения данък от данъчното облекчение за деца?
Благодаря предварително!

Не би трябвало. Смятам, че се взема чистото без влиянието на възстановената сума.
Заинтригува ме " останалото ". Жалко , че ще е на лични.
Ако едно и също физическо лице е съдружник - управител на ООД и собственик - управител на ЕООД то двете са свързани лица.
Според мене няма противоречие в тълкуванието на НАП и Вашите намерения. За да бъде разпределен дивидент е необходимо да бъде взето решение на ОС за това . Доколкото разбирам намерението Ви е да разпределите дивидент на база реализирана печалба за 2015. Ако имате вече направено годишно приключване, приет ГФО и Решение за разпределение на дивидента няма значение кога ще подадете декларацията и статистиката. Спазена е процедурата и не става дума за авансово разпределение на дивидент.