Благодаря за отговора!
Здравейте, тъй като не искам да сбъркам, бих попитал, в кои колони се вписва продажбата на недвижим имот, освободен от ДДС по чл.45, ал.3 ЗДДС? Предварително благодаря на отзовалите се!
Изчакай малко. Един ден остана :)
Попълват се след 01.03.

 :good:
Някой знае ли кога ще се появи декларация по чл.92 от ЗКПО за 2023г. за он-лайн попълване или само при мен не излиза? Когато започна да попълвам ми излиза 2022г.
Благодаря! И аз него имах в предвид, но все пак попитах.
Още един въпрос по темата - какво се пише като основание за неначисляване на ДДС при продажба на УПИ със стара сграда?
Един дребен въпрос и от мен. Ако лицето е местно физическо лице и в договорът за наем е вписано, че наемът се заплаща един път на три години, дължи ли се авансов данък, защото за мен няма логика да е така?
Здравейте, казусът ми е следният: фирмата ни продава ДМА - УПИ със сграда. Купувачът е физическо лице. Какъв документ следва да издам на физическото лице? Възможно ли е това да бъде договор и фактура по ДДС на името на физическо лице или следва да се документира по друг начин? За покупката е ползван данъчен кредит и следва да начисля ДДС за сградата. Предварително благодаря на отзовалите се!
Извинете, в декларация образец 1, с код 27, вписва ли се първи и последен ден в осигуряване или полетата остават празни, ако е за целия месец? Извинявайте за тъпия въпрос, но не знам как ще го приеме програмата на НАП!
Ок, благодаря, ще продължа да търся отговор...
С извинение за лекия спам в раздела за счетоводство и данъци, но понеже видях, че колежката е компетентна, бих запитал, по повод осигуряването, ако дейността на това ЕООД е авторска - картини, дърворезби и др. подобни, нужно ли е осигуряване?
Благодаря за отговора! При всички положения ще гледам длъжностната характеристика да включи повече неща. В краен случай ще го назнача на два договора, като вторият ще е на два или четири часа.
Здравейте, имам въпрос по темата- ако фирмата ми - ЕООД е спряла дейност (подадени са декларации в ТР и НСИ) и от 01. януари иска да възобнови дейността си, като управителят се самоназначава на трудов договор, трябва ли да се подава някаква декларация за възобновяване дейността или просто в края на годината си подаваш ГФО по стандартния начин?
Да, това е полезна информация. Благодаря за отговора!
Здравейте, може ли някой колега да хвърли малко светлина, на базата на минал опит? А именно, кога се "вкарват" данните от предварителното попълване на декларацията за ДДФЛ, по-точно тези от куриери те Спиди и Еконт? Ще успея ли да приложа и 5%ната отстъпка от данъка или едва ли ще е възможно? Предварително благодаря на отзовалите се!!!
Благодаря на ХХХХХ и 345ооd! По принцип знам, че здравните ги дължи лицето, но просто искам да го упътя по най-точния начин. Лек и успешен ден!
Благодаря на Magrat за насоката. В този случай имам още един въпрос. Работника дължи ЗО, за периода, като безработно лице, което се декларира с декларация образец 7. Но в случай, че е получил обезщетение, върху каква осигурителна основа следва да е задължението - върху половината от минималния осигурителен доход за самоосигуряващо се лице или върху сумата на обезщетението?
Здравейте, предстои ми да изплатя обезщетение по чл. 222, ал. 1. Въпросът ми е дължи ли работника здравни осигуровки 8%. И ако дължи, освен тях депозира ли се някаква декларация, за да му я подготвя? Знам, че въпросът не е труден, ще съм благодарен на помощ от някой запознат!