Здравейте!
ЕООД е преобразувано в ООД. Седалището и адресът на управление е променен. Обаче сега като отворих търговския регистър видях, че има точка 5а. "Адрес за кореспонденция с НАП на територията на страната" и е останал адрес на стария обект на дружеството.
Предполагам, че за да се заличи този адрес за кореспонденция с НАП ще трябва да се подава ново заявление А4, но към момента трябва ли да подаваме нещо в НАП?
Молбата е, за да го предвидят в бюджета си за догодина, логиката им е че няма ли искане по точния член, няма основание за доброволно плащане. Не е като да ти блокират веднага сметката, ако беше обратното :)
После ще изпратят молбата някъде, после тия с които контактувате няма да я имат и ще трябва ново писмо и безкрайни разговори със счетоводството им.
Последното такова плащане дойде година и половина след молбата.

Описали сме номер на делото, дата на съдебното решение, изпълнителен лист, но точния член .....
Здравейте! Случаят е следния - спечелено дело срещу НАП и изпълнителен лист да заплатят разноските по делото. Подали сме искане за възстановяване на сумата по сметката на клиента и заверено копие на изпълнителния лист. Но клиентът е получил обаждане от деловодството, че искат оригинал на изпълнителен лист и молба свободен текст по чл. .... (каза, че не е запомнил кой член). Има ли някой представа какво да представлява тази молба ? Благодаря предварително!
Засекли са доста краставици и патладжани, неосчетоводени във фирмата от стоковото тържище, щом ви искат по видове надценката. Декларация изискват, и то отдолу с текста .....за неверни данни нося отговорност по чл.... от НК.

Не знам какво са засекли, аз нямам неосчетоводени фактури при мен и изписани количества в повече. Ако там се правят други неща, то аз не съм запознат с това.
Как изписвате стоката?
Протоколи за брак на стока имате ли?
Няма бракувана стока. Всичко се изписва по клиентите.
Е да де- средно по видове- средно за краставиците, средно за патладжана.

Ясно ;)
Мисля, че може да се изчисли горе долу.
ами може да се изчисли, но не знам дали ще го приемат, защото са написали по видове
Здравейте! И при мен изискват такава декларация. Проблемът е, че фирмата се занимава с внос на плодове и зеленчуци и се намира на стоково тържище. Надценката там зависи по-скоро от търговията през конкретния ден, от доставчика с който се работи, търсенето и предлагането, качеството на доставената стока .... А те ми искат по видове стоки! Как да им обясня, че за деня се получава една и съща стока на 0,40 лв и 1,20 лв. и надценката е съвсем различна в двата варианта. Да не говорим, че някъде се работи и на загуба, само колкото да се отърват от стоката :(
И от НАП не могат да ме насочат дали се подава искане или не .... В различните офиси колегите били различни :(
Не става ясно от въпроса тези пари какъв статут имат :)
на присъдено вземане или на вземане по съдебни спорове?
На обезпечение съгласно чл.121а, ал.2 от ДОПК във връзка с проверка на стоки с висок фискален риск, като е упоменато в протокола, че събирането на дължимите данъци ще бъде невъзможно или значително ще се затрудни и са изписани някакви измислени причини, за което. Жалбата е срещу това, че в случая неправомерно са определили, че има такъв риск и тя обаче е отхвърлена, следователно си остава обезпечение. Никъде не пише, че се присъжда сумата на НАП.
Обаче не знам все пак тези пари някога не трябва ли да се върнат или да се приспаднат от дължимите данъци към НАП?
Здравейте,
Става въпрос за следната ситуация. Съставен е протокол от НАП за обезпечение на стоки с висок фискален риск на 06.06.2016 г., обезпечението е платено и стоката освободена. Протоколът е обжалван пред НАП, жалбата е отхвърлена, после и в административен съд и там е отхвърлена (странното е, че по следващ протокол няколко дни по-късно нещата в съда са в полза на дружеството) И сега два месеца по-късно въпроса ми е: Има ли начин все пак тези пари да бъдат приспаднати по някакъв начин. Фирмата си плаща всички задължения до момента, но управителят вече негодува, че не може да си ползва въпросната сума, която е от порядъка на 6000 лв. Възможно ли е да се подаде такова искане и да бъде приспадната сумата от месечната справка-декларация по ЗДДС?
Много ще съм благодарен на отзовалите се :)
http://www.kik-info.com/spravochnik/svurzani-lica.php

Доколкото никое от лицата не участва в управлението на дружеството на другото лице и обратно юридическите лица не са свързани.


Благодаря Ви! И аз също не можах да го отнеса в нито една от изброените подточки, но реших все пак да попитам :)
Здравейте,
На мен също ми трябва такава декларация. Ако някой я има и реши да я сподели ще съм много благодарен.
Също така може ли малко помощ относно определяне дали лицата са свързани:
Баща и първи син са съдружници в ООД, а другия син има ЕООД - ясно ми е, че физическите лица са такива, но не мога да определя дали юридическите на тази база са свързани.  :question: :question: :question:
Извинявам се, ако въпросът ми Ви се струва глупав!
Хубав ден :)
Здравейте,
Някой случайно да разполага с длъжностна характеристика за ландшафтен архитект?
Благодаря предварително :)
Здравейте! При издадена фактура от гръцка фирма на 06.06.2016 и получена стока 08,06,2016 год. Протокола по чл.117 би трябвало да се издаде до 23.06.2016 год. нали така?
Вероятно става въпрос за "потвърждение", което върви към всеки ВОД - от фирмата купувач - че са получили стоката, с какво е превозвана и т.н.

За писменото потвърждение, което трябва да се изпрати към доставчика ли става дума или за някакво потвърждение към техните данъчни органи?
Защото от НАП ми обясниха, че тази абревиатура "ПП ИСФК" е някаква тяхна информационна система и справката е направена в нея и е написано, че там липсват протоколи за ВОД.
Аз оставам с впечатление, че става дума за протоколи, които се съставят при излизане на стоката от страната.

Скрит текст :
Здравейте!
Имам следния казус. Клиент се занимава с внос и търговия на едро с плодове и зеленчуци. При един ВОП му е наложено обезпечение, което е платено, стоката е освободена. Обжалвано е пред директора на НАП и в аргументите за отхвърляне на жалбата е написано:
"Справка ВОД: по данни от ИСФК няма ВОД. Съответствие между ПП ИСФК и СД по ЗДДС на осъществяваните и декларирани ВОП и ВОД - има несъответствия. В СД по ЗДДС има деклариран ВОД на стоки за Румъния, в ПП ИСФК няма протоколи за ВОД"

ВОД съответно са извършени на регистрирани в Румнъния по ДДС. Румънските клиенти идват в България и си купуват стоката, но я транспортират със собствен транспорт. Издаден е INVOICE, придружен с транспортен документ, печати на двете фирми.
Говорих с една дама от Фискален контрол и тя каза, че няма представа какво са писали колегите и за какви протоколи става дума.
Някой да е имал подобни случаи и да знае дали сме задължени ние да изготвяме протоколи към доставката или става дума за протокол от сектор Фискален контрол към НАП, че такава доставка наистина е имало?
Благодаря предварително!
Ами ако сте го посочила така, това означава, че този служител им смътна представа от трудово законодателство.  :wink1:
Това го свалих с електронен подпис от НАП, за да проверя отново какво е подавано. Но какво се чудя след като за месец Август няма нито един назначен човек по ТД, а те са ми написали, че липсва подадена декларация обр. 6. Просто не знам как ще продължаваме с тези проверки и умозаключения - постоянни жалби и дела ни очакват явно :(
Това само ме навежда на мисълта, че когато става въпрос за това да не се възстановят едни пари на данъкоплатеца или да се вземат допълнителни такива в ход са всякакви трикове. Всеки "аргумент е добре дошъл " . Имате обаче и предходно такова събитие, позовете се на него, както и на законово обоснованата причина да не следва подаване на Д1 за това лице.

Или искат да ни откажат от ползване на разрешените практики от закона , защото ни създават неприятности ?
Успех ! :smile1:
Благодаря!
Между другото: Решението на съда е от 31.05.2016 год, а следващото обезпечение е наложено на 03.06.2016 год. И това, ако не е съвпадение ....
Възможно ли е да сте посочили, че осигуряването продължава от предходен месец в първо поле на клетка 16? Съмнява ме, че е станало нещо по клетки 14 и 16. На това може да се дължи подобна забележка от НАП...
А може и инспекторът да е недогледал - няма да е първия и последен такъв...
Ако това имате предвид:
в клетка 14 - 0100000000
в клетка 16 - 02084, 20 дни в осигуряване, 8 часа законоустановено време, 4 часа дневно работно време