Чудесно изглежда, благодаря, но аз се чудех трябва ли да има обяснение в пояснителните бележки относно ГФО защо баланса и опр не са в съкратената им форма (само по раздели), а съдържат и групи.
Здравейте, съгласно чл. 19, ал. 2 от ЗСч предприятието отговаря на критериите за микропредприятие и може да публикува съкратен баланс и опр. Въпросът ми е, ако предприятието е избрало да публикува пълните форми на баланса и опр (не статистическите), как да го оформя в пояснението относно публикуването на ГФО?
Ето един

Ако имате бихте ли изпратили и бланка на Съкратен баланс? Благодаря!
Единственият данък печалба , който се начислява е единствено и само върху данъчната печалба .

Благодаря!
Здравейте. Счетоводната ми печалба е по-ниска от данъчната, след съответните преобразувания в увеличение. В ОПР кой данък печалба посочвате: който е върху счетоводната или този върху данъчната печалба?
Благодаря, още веднъж!
Да, разбрах за личния труд, благодаря. А трябва ли да декларирам изплатения на управителя наем на земеделска земя, която е предоставил на дружеството?
Това пък откъде следва ? И аз като Пъпешче ги посочвам и мисля, че трябва.
По принцип това, че дадено ФЛ е роднина на управителя не го прави свързано лице с дружеството на управителя.

Някъде бях чела, че личния труд е приравнен на този по трудово правоотношение и затова.
Здравейте, може ли малко помощ по отношение на следните въпроси:
1. В ЕООД са назначени съпругата и синът на управителя и съответно получават възнаграждения по трудово правоотношение, следователно НЕ намират място в справка Част 6.
2. СОЛ с личен труд в дружество, следователно разходите за личния труд нямат място в Част 6.
3. Изплатени доходи от наем на зем.земя под 5000 лв. на управителя на ЕООД, което се занимава със зърнопроизвоство, а земята е на управителя като ФЛ. Трябва ли да ги посочвам в Част 6? Изплатените доходи на членовете от семейството, които са си сключили договор за наем с дружеството посочват ли се?
4. Дружество извършва услуга с техника на физическо лице, което се явява роднина на управителя на дружеството. Пусната е фактура, начислен е ДДС. Този приход посочва ли се в Част 6?
Благодаря на всички включили се! Хубав ден!
По учредяването са - такси и другото е касов апарат закупен към декември месец.
Мен ме притесняват тези разходи от 297 лв., които са направени през 2016
Здравейте. Имам следния казус: ЕООД регистрирано през ноември 2016г. , декларира че започва дейност от февруари 2017г. За 2016 г. има направени разходи към 300 лв. и се чудя в НСИ да подам ли отчет че не е осъществявало дейност и да подам и образец 1010а на ГДД по чл. 92 от ЗКПО?
Здравейте, имам проблем при подаването на справка приложение 6 за извършеното приспадане на ДДС. Попълвам всички необходими клетки и когато отида на бутона "преглед и подаване" въобще не ми позволява да визуализирам справката във вариант за подпис. Кеша на ИЕ е изчистен, нивото на сигурност е low, джавата е последна версия, а аз не мога и не мога да подам справката. На някой случвало ли му се е подобно "чудо"? Моля, дайте съвет!
Здравейте. Лице, получава доходи от трудово правоотношение на 4 часа, отделно като регистриран зем. стопанин внася осигуровки върху 300 лв. ежемесечно, има и реализирани доходи от наем 2520 лв за цялата 2016г. Мисля, че не трябва да попълва Т1 и Т2 към Годишната си декларация според указанията за попълване или греша?
Да, аз не съм попълвала досега Табл. 1 и 2.
Здравейте. Днес установих, че софтуера, с който работя при формиране на Д1 на пенсионер земеделски стопанин, формира с код 12, вместо с код 13 за 2014, 2015 и 2016г. Грешно ли е да си остане така и в тази връзка следвало ли е да попълвам справка табл. 1 и 2 към ГДД със сумата върху, която е внесено само здравно?
Може ли лице в майчинство да сключи граждански договор за счетоводно приключване? Освен ДОД, удържат ли се други осигуровки?
Лицето трябва ли да се регистрира като упражняващо свободна професия, ако услугата е еднократна?
Здравейте! При издаване на Сл.бележка по чл. 45 ал.1 и ал. 2 за доходи от трудови правоотношения на лице, чиято заплата за декември е била изплатена декември, освен т. 15 за авансово внесения данък попълвам и точка 17, и сборът в точка 19 лицето ще си попълни в ГДД. Правилно ли е?
Понеже не ми се е налагало да оформям документи за липса, предполагам че трябва да има Заповед аз извършване на инвентаризация и констативен протокол за установяване на липсите. Това достатъчно ли е?