Тези разходи са по регистрацията (вероятно) и напълно спокойно могат да се осчетоводят в и 2015.
Фирма без дейност не подава този формуряр на ГДД.
По отношение на отчета - не знам какво ще попълва освен нули, но щом ви влече, действайте.
В статистиката се подава декларация за неактивност.
Ако лицето няма право на обезщетение - Д1 е същата като и ако няма болничен.
В Д6 се попълва дължимото - текущи и окончателни вноски.
В приложението се попълват дължимите също.
Вече започвам да си мисля, че и ако случайни числа напишем, няма да сгрешим.
Съжалявам, явно въпроса е бил глупав  :blush:

Не е глупав, просто няма директен вариант за подобно нещо. Винаги можете да изплащане някаква форма на възнаграждение обаче, която да се отчита на разход и да няма удръжка на данък поради ТЕЛК-а
Щом имате входящ номер, в един момент ще излезе и резултат
Чудех се, дали качеството на СОЛ се гледа към момента на изплащането на дохода или към момента на периода, за който се отнася доходът? Т.е. ако лицето е извършвало услуга през април, през май става СОЛ, а през юни му изплащат извършената услуга за април, дали следва то да се третира като СОЛ за целите на това изплащане...? По-скоро клоня към не...
Според мен да, защото макар тези роднински връзки да се изключени, става дума за юридическите предприятия на лицата. (колко глупаво звучи).... но истината е, че знае ли някой, освен този, който е я правил тази справка... :)
При мен в петък се получи така, за някои декларации. След 2-3 минути се появиха. В събота подадох още една и нямаше проблем.
И каква е драмата по въпроса?
Вписвате ги в съответния ред на таблицата и толкова.
Не знам в кой кюп мислите че сте, но в крайна сметка изборът и последствията, за това, което попълвате, са ваши. Нервите също. Не ги хабете излишно :)

Колеги,
какво мислите за горния пост!
Колкото до Дуковете и личния труд,представяте ли си ,има ли малка фирма ,дето да няма едното или другото. Направо тъпотия!
Имаш ,нямаш свързана фирма в дейността си ,пак си вкюпа да попълваш защото  сам си СЛ с фирмата си!
Егати! Немам нерви вече..........
Трябва да подадете.
Документ от тяхната данъчна служба за сумата и удържания данък.
Надявам се не е трябвало да се регистрирате по чл. 97а ЗДДС или ако е трябвало, да сте го направили.
Можете да ги подадете на един файл.
Д6 има 4 колони все пак.
Когато подавате внимавайте обаче какъв период задавате
После ще си го поискат, хич не се съмнявам :)
И аз така знам. Въпросът е майката дали някой би я санционирал. И в този ред на мисли, какъв е смисълът на този 3 дневен срок... (разсъждавам си между ДДСтата)
Все се чудя, ако майката се разсее и не уведоми на време работодателя, той не би трябвало да носи отговорност за пропускането на 3 дневния срок...
Толкова е, обаче нещо ми се струват сметките супер сложни :)
Просто бройте втората смяна като 7,7 часа и толкова.
Да, отпишете ги.
Системата на НАП не отнася автоматично плащания към 2008 в момента. (личен опит)