1. Датата на постъпване не може да е различна от датата на първата смяна. Иначе трябва да му броите и този ден, като отработен с някакви часове.
2. Има една почивка за хранене, която се вади от работното време. Няма как да са 2. Т.е. трябва да му я дадете цялата, за 1 час, за да можете да я извадите. Останалото са физиологични почивки, които влизат в РВ.
3. Върху реалните.
Дължи се, освен ако сумата не се плаща в 4то трим.
ЗА какъв период се плаща няма значение по отношение на ЗДДФЛ, има значение датата на плащане.
Т.е. пускат косовата бележка от ваше име и за ваша сметка?
Трябва да ви дават някакъв отчет, това не минава през вашия касов апарат.
Този разговор го водете с Еконт и искайте информация от тях.
Стоките минават изходяща митница в Англия и входяща тук.
Питайте фирмата, която ще ги достави какви документи може да предостави и какво се случва.
Фактурата от Англия се явява внос за вас, трябва да я отразите, за да си заприходите стоките.
Как така няма да мине митница?
С GGBG ли ще докарате?
Защо да няма право на 10% НПР и да не подава годишна данъчна декларация?
Независимо дали наемодателят е местно или чуждестранно физическо лице по нашия ЗДДФЛ доходът от наем е доход от източник в България, облагаем е и се декларира в ГДД по чл.50.

Скрит текст :
Всички се облагат.
Местни физически лица с авансов, за чуждестранни - окончателен.
Би следвало поръчка, ако е платена с наложен платеж, да тръгва с издадена касова бележка.
Никъде няма информация, която клиента да провери какво остава по тези ваучери, инфомират го устно в офиса колко има за прихващане
Това е напълно абсурдно. Не съм сигурна, че може да я вярно.
В някакъв момент с протокол/справка. Не може да няма нещо, все пак клиентът трябва да знае кога сумата е изчерпана и за какво.
Доколкото разбирам фирмата осъществява доставки, които минават през еконт и за тази услуга те издават фактура с текст "ваучери"?
Бобо вече е отговорил. Точно сума няма как да ви кажем, искайте информация от работодателя.
Аз не разбирам да имате онлайн магазин. Разбирам, че търгувате със стоки, които ще продавате през други онлайн магазини (или подобия на такива)
Ако имате избор, махайте се оттам. И преди това му изпратете проверка от ИТ.
Като чуя за такива неща и се ядосвам да безкрай. После такива ги ползват да обясняват как всички работодатели в БГ са нещастници...
Не, на място в някой офис, най-добре който е по регистрация.
Не, няма опция. Пишете едно искане до НАП с приложена правилната Д55.
Действайте бързо, че ако сумата е прекалено голяма, да не ви вкарат в някаква селекция.
Използват СПО.
Фактури са подходящи за много малко на брой поръчки, всичко останало е безсмислена хамалогия.
Не давам ППП през разчет, защото не виждам смисъл, но ако държите, няма лошо да пускате допълнителни операции.
При върната - минус в отчета и го обединявам с върнатото плащане, за да не ми обърква отворените позиции.
И на мен са ми досадни, но това е положението. Като теглиш чертата, не отнемат чак толкова време, но разбирам нежеланието да се правят. Няма как да се откачите от тях, ще ги искат до откат, по-добре да се подадат в сайта, отколкото на хартия или други опции.