ДОД го посочвам в Д6 когато удържа данъка на лицето.Така ли е.И пак по месеци.
Защо да не е на граждански договор.Инструментите него Ви ли са!Той извършва услуга с личен труд.Може да се наложи и веднаж в месеца да дойде.Но може би греша.
За изчисляване на отпуската виж чл.177 от Кодекса на труда.Там е описано много точно.
Мисля,че не. Доходът е изплатен 2011г.Тогава му издавате сметка за изплатена сума със съответниге осигуровки и дод.
Не извършва корекции.Подава се декларация когато е получен дохода.В случая за 2011 г.
Стефи напълно си права.Това,че е на трудов договор няма значение .Става въпрос за САМООСИГУРЯВАЩО  ЛИЦЕ-СВОБОДНО ПРАКТИКУВАЩ ЗАСТР.АГЕНТ,което получава доход през м.01 2011
но то касае застраховки когато е правило през 2010 когато е било самоосигуряващ.Да дохода ФЛ декларира в годината която е получило. И за това то трябва според мен да подаде Т1 за изравняване на СО
Правилно .Посочва се брутно възнаграждение  ,във вашия случай 1500.00лв.
Да като доход е 2011 .Но в бележката за изплатени суми  няма со ,а само ДОД тъй като тя е била 2010 самоосигуряваща като свободно практикуващ застр.агент.Тя е спряла дейността 2010 м.10  Става въпрос за СО
Имам следния казус.Лицето през 2010 г е било свободно практикуващ застрах.агент и  та тр.довор при нас.Спира дейността пред м.10 2010г.Подава си годишна декларация ,прави изравняване на СО И ЗО  Таблица 1 и 2.Но през 2011г застраховат.дружество  към което е агент му изплаща някаква сума за изравняване./128 лв/
  Мисълта ми е следната. Сега аз трябва да подам коригираща справка за окончателния осигур.доход за 2010г. и да попълня част VI на ГДД- Дължими ОВ за извършена дейност през минали години,когато доходът е през 2011 г.
Много ще Ви бъда благодарна .
Да малкият е прав.Но мисля,че ел.подпис трябва да е на фирмата,а не чрез  упълномощаване.Адругият начин фирмата си вади ПИК
Делите 420 на броя работни дни или  в случая 420:22=19,09 лв.
След това умножавате броя раб.дни по 19,09 или 6 дни по 19,09 лв =114,54 Това е осиг.доход
Лекар по дентална медицина  взема под наем втори кабинет.Но започва ремонт по изискванията.Въпросът ми е следния.Материалите за ремонта /бои подови настилки, измазвания ,преграждания-разход ли са.Защото самото помещение се преобразува от офис в кабинет.
Ами след като пускате  проформата по вид количество стойност и те ви превеждат парите каква  ф-ра за аванс пускате.Трябва  вече да фактурирате самите материали или там  за каквото се отнася каквото сте писали във  проформата.Поне аз така мисля.
 Ако се назначи лице по чл.68,ал.1,т.2 за определена работа считано от 19,03,2012,а преди това е било на работа до 19,03,2012г. и след това го освобода по чл.325 ал.1 т.4 /до завършване на определената работа- на колко месеца има право на  тр.борса?
  Привет на всички !Имам следния въпрос:
На 01,01,2011 имам остатък по с-ка 452  3х.лв ,които съм посочила в ГДД за 2010 ,че ще приспадам от авансовите вноски.В края на 2011г пак ми остават надвнесени 6 х.лв.
В ГДД  трябва да попълня  6 х.лв. като авансови  ИЛИ 3 хл.лв. надвнесени от минали години и
 3 х.лв авансово направени. Предварително Ви благодаря.
Макар и нулева трябва да подадете.Защото сте имали дейност.,но при закръгляне не се получават 1. Аз съм имала тъкъв случай.Защото при отчета в Министерство на правосъдието давате ,че имате дейност.
Да не се прави всеки месец.Но вноските се правят всеки месец.И накрая  в м.13 ще деклариращ една сума ,а реално  си внесъл повече. Какво правим,че нещо не схващам.