Еднодневен - имате предвид само за един ден ли? Да може - на допълнителен ТД. Може за до 4 часа, ако по основния е на 8, може и повече, ако по основния е в отпуск, например.
Навсякъде, където съм плащал са ми давали бележка, а дали тя излиза от "терминал" или друго устройство не зная.
Какви последващи разходи има по тези тротинетки, освен амортизация и евентуално ремонт?

Пътните листи за какво биха се използвали? Имат ли нещо като (неманипулируем) километраж, от който да се сметне колко километра са се търкаляли по служба и за лични цели? Ако имат - има някакъв смисъл от пътни листи, да се дели видът ползване, ама ако нямат не се сещам за ползата от пътен лист.
Наредба за работното време, почивките и отпуските
Чл. 9а. (2) През периода, за който е установено сумираното изчисляване, утвърдените поименни графици могат да се изменят от работодателя при промяна на числеността на заетите работници и служители или на други обстоятелства, при които те са утвърдени.

Принципно "в последния момент" не е нормално, но...
Направете си таблицата така, че да е удобна на вас при работа и разбираема за проверяващите при евентуална проверка. Отпечатвайте си я периодично.
...защото при това положение няма да може да се ползва стандартната касова книга...
Много се филмирате :) Касовата книга за "желязната каса" няма нормативно определено съдържание и разграфяване, тези, които ги продават са измислени от печатарите. Ако държите (или ЕООД-то държи) да има касова книга купувате си една и попълвате както ви е удобно. Важното е да ви върши работа. Може и на ексела да си направите една таблица и в нея да вписвате ПКО и РКО, даже ще ви смята сама :)

Ако пък питате за дневните отчети от КА е удобно да продължавате да ги лепите в касовата книга на КА. Чувам, че наличието й вече не е задължително, но е удобна за пазенето на отчетите, което е задължително.
Зависи за какви дейности сте сключили договора, ако има "изготвяне на ПКО/РКО" тогава ще трябва счетоводителя да ги пише... макар че е малко безсмислено в случая - кой реално е дал и кой е взел парите (не е счетоводителя), кой ще се подпише на дал и взел?!?
Освен това съставянето на такива ордери, макар и добра практика, не е задължително.

Едит: аз разбирам, че се пита за счетоводството и документацията на ЕООД-то и кой да пише документите - собственикът или счетито.
НОИ ли го искат или работникът просто така?
Ако ТК е попълнена и заверена с подписи и печат защо ви е това УП-3?
Ако разминаването е между "треньор" и "старши треньор" и аз не виждам никакъв проблем, никой няма да обърне внимание на различието :)
Даже може тези УП-та въобще да не потрябват при пенсионирането.
При мен част от длъжностите са дълги два реда и никога не е било проблем когато в УП съм писал съкратените и разговорни наименования с една-две думи. Редно е да са еднакви в УП и в ТК, но мисля, че тази разлика няма особено значение за НОИ. И без това те си гледат какво пише в софтуера им.
Нашият КА нулира сумата след дневния отчет и на следващия ден почва с нула. Ако и вашият е така - трябва всяка сутрин да въвеждане начална сума.

За документацията бих помислил да облекча някак работата, например вместо РКО/ПКО да се попълва някаква месечна таблица със суми, имена и подписи. Също бих се въздържал да отчитам ежедневно по счетоводните сметки разчет в едната посока и после разчет в другата посока... но зависи от предприятието и организацията на документооборота :)
Може да си "заплюете" номера, например, 1000000001 и т.н. за тези фактури.
Това, че е изписан на разход, не означава че физически активът не съществува. Може да не е принтер, може да е нещо друго, без което, теоретично, да не можете да упражнявате дейността.

В този смисъл бракуването е съвсем реално и полезно занимание, само дето няма да има отражение по счетоводните сметки. Но пък ще имате добра документация на наличието му до някое време и какво е станало с него след това. Ще имате и отговор на тревожещите ви въпроси :)
Бракувате го и го предавате (даже е задължително) за рециклиране.
Понеже фирмите за отпадъци обикновено дават протокол за приет "метал" и не може да се разбере какво точно сте предали може да си направите ваш ПП-протокол с описание на даденото, върху който протокол да сложат един печат. Аз така практикувам от години.
Такива неща са ми се случвали и при увеличение на заплати със стара дата, например през март от януари. Понеже коригирам Д1 веднага слага лихви, въпреки обективните причини за закаснялото плащане на разликите.
И по сметката ви да дойде точната сума, предвид евентуалните курсови разлики, че ще стане една бъркотия...
Струва ми се, че щом сте със СУПТО касовите бонове се пускат само през него.
Между другото, как издавате само касови бонове (без фактури)? Какво ще стане ако сега пуснете два КБ и в счетоводната програма закриете разчета?