За да се дължат осигуровки разходът трябва да е персонализиран - за конкретен човек.
Наистина, нали се подава Ув62 за вече подписан ТД - за в бъдеще не подавайте Ув62 за намерения за подписване :)
Неее, не съм получил фактура от 1906 г., просто реших, че може да ви е любопитно :)

При мен няма такива неща, но може би наистина таблица, или някакъв вид аналитично отчитане? Поне при неголям брой не би трябвало да е затрудняващо. Бих пробвал първо с таблица, по която може да се проследява хронологично.
Офтопик: Всеки от нас има лош ден, ама тия думи, точно към ХХХХХ, са малко...  :blink:
... и след N години, когато активът се амортизира, вече да не плаща такса смет? Хитро :)
Общо взето, зависи от извършената работа.
Ще ги държите ли на склад? Ако да - може, докато ги разнесете по стаите. Ако не - направо на разход.
Например:
6019/4010
4010/5013/10-15
9909/9981 евентуално
Ако са фактури за нощувка или, за гориво, транспорт при командировка, и тези фактури са на името на командированото лице - признавам ги в състава на общите командировъчни пари и разходът ми е за командировки, а не за ВУ или гориво.

Но във вашия случай, фактура на името на ФЛ, пък бил той и съдружник, няма много място в счетоводството... е, освен като разход без разходооправдателен документ, за сведение за извършения разход :) Или да ги минавате на разчет със собственика.
Документооборотът е малък, избягвам да пиша РКО в тази ситуация, но не знам от НАП при евентуална проверка да ли ги търсят, в невидение съм, понеже не ми се е случвало.
НАП може и чек-лист за каране на совалка да търсят, но това не означава, че сте длъжни да имате :) В случая с теглене от/внасяне в банка, купуване на нещо с касова бележка и други подобни, при които имате някакъв документ, ПКО и РКО ще дублират информацията. Но може да се измислят и случаи, при които ПКО и РКО ще са полезни документи. Например, ако шефът често казва "абе, ти не ми даде толкова пари, даде ми едиколко си" - в такъв случай подписът върху хартийката ще е полезен :)
Както писах по-горе, ПКО и РКО и още куп други документи не са задължителни. Ако ви вършат работа - използвайте ги. Аз пиша, понеже ми го искат "от горе", но ако фирмата е от трима заедно с чистачката, и няма кой знае какво разнообразие кой внася и кой тегли, само платежното би ми свършило работа. И без друго на него пише кой внася и кой тегли.
А за контирането - каса/банка и банка/каса ми се виждат достатъчни и верни.
ПКО и РКО и още куп други документи не са задължителни. Ако ви вършат работа - използвайте ги.
Не съм се занимавал много-много, но работното и униформеното облекло, поне според НБРУО е собственост на предприятието. С предоставянето му на работниците го пускате на разход.

Ако работникът (виновно) го загуби, скъса и т.н. му се търси имуществена отговорност по КТ, но ей така да удържате пари от заплатите ми се струва крайно нередно. А пък и фактури да издавате - никога не би ми дошло на ума :)
Хм. Не мога да се сдържа да отговоря в духа на зададения въпрос: фирмите и тази година ни сюрпризираха. Тази година имахме цели 6 месеца време, и пак чакаме последния ден.
Проектът на наредбата е такъв.
1359
ЮЛНЦ » Re: Юлнц
21.06.2020, 20:28
Elena Hristova Hristova, може спокойно да игнорирате писанията на gergenetsite.
За членски внос не се издават касови бележки, дори и да се приема в брой.
1360
ЮЛНЦ » Re: Юлнц
21.06.2020, 00:39
ГДД не се ли подава само при наличие на стопанска дейност? Мисля, че го пишеше и в началото на упътването на ГДД.