Потърсене назад в темата, бях пуснал линк към гугълски екселски формуляр с различни основания и срокове.
Бих пробвал мирно и тихо... и безплатно. За да се промени щатното трябва да има заповед. Покажете му я на човека, покажете му щатното, за да спестите един съд, който не се знае какво ще отсъди.
Може да греша, но дори и да го броим за част от въвеждането в експлоатация, с почистването да увеличаваме стойността на сградата...
За пенсиониране не е нужно освобождаване.
Изплащането на обезщетението за пенсиониране става чак при напускането.
Освен ако не съм напълно сигурен, бих изчакал и поискал пенсионното решение, за да видя, че са изпълнени условията (наличие на стаж) за изплащане на обезщетението.
Още съм на септември в програмата и не искам да бърникам, като вляза в октомври ще пробвам. Правил съм такова плащане (след напускане) на обезщетение по 224, в месец без осигуряване и отработени дни, но само с данък, и Д1 се формира и мина нормално.

Не знам и дали не правят някакви засечки защо няма ТД а има осигуряване. Преди няколко месеца питаха защо има подадено Ув62, а няма Д1. Беше сключен ТД и подадено Ув62, но работата трябваше да почне следващия месец.
Според общински колективен трудов договор общината осигурява "допълнително обезщетение" при раждане, осиновяване и пенсиониране. Тъй като не виждам основание в ЗДДФЛ и КСО за неначисляване на осигуровки и данък върху такова "обезщетение", реално то е като заплата, с всички осигуровки и ДДФЛ.

Нашият човек е пенсиониран (освободен) от 01.09., а това обезщетение ще се плати с октомврийските заплати. Знам, че в такива случаи начислението се прави за последния отработен месец (август), като се подава корекция на Д1. Но все пак да попитам форумния мозък - възможно ли е тази сума да се начисли и плати за октомври, като съответната Д1 е за октомври, за вече напуснал човек (и без отработени дни). Не съм пробвал, но ми се струва невъзможно?
За непълен адрес - едва ли ще ви върнат.
Ако за ГД е трябвало да се подаде Д1 защо ще я анулирате? Няма ли един ден да излезе, че не сте подали декларация, която е трябвало да подадете?
Защо пък парламентът?!? Управителят на СК като поема ангажименти за 300-400 фирми трябва да си е направил сметка дали може да ги изпълни.
Мисля, че и Европейският съюз и Великобритания още не са много наясно :)
За паспорти - едва ли ще трябват.
Ще видим в новата наредба какво ще напишат. Чух, че големият печат за стажа ставал задължителен като печат, досега можеше и на ръка да се пише.
В наредбата за трудовата книжка думите "печат" и "подпечатва" се срещат многократно, например чл. 6 (1).
Имат предвид, че "нормалния" 30-дневен срок се удвоява, ако не стигне времето за предаване от МОЛ-а. При вас предизвестието е три месеца, така че ал. 3 не ви касае.
Делфинче, Пъпешче... е, щом е така, може да ми викате Бобче :)  :air_kiss:
Коя банка все още предлага онлайн банкиране само с подпис? Защото тези , които използвам плюс подписа искат и  код от  СМС-а.

"Моята" банка праща СМС-код само при въвеждане на нова сметка, по която има плащане. А телефонът се дава пак онлайн, с подписа, който имаш.

А иначе, ползването на чужд подпис от счетоводните къщи освен улеснение, може някой път да им изиграе лош номер, ако собственикът каже "ами те злоупотребиха...".
Понеже вече се казва "трудов стаж и професионален опит" аз бих го признал като "професионален опит", стига да има някакви документи за това. Но зависи работодателят какво е написал във вътрешните си правила.
Според мен не е много редно, дори и да не е нормативно уредено. Упълномощаването, когато има такова, е за определени дейности, а подписът практически може да се ползва и за други, например банкови преводи, ако има банкиране, и т.н. Все едно управителите да дават на къщите празен подписан лист. Въпрос на доверие.
Благодаря за коментарите! Да, ако е извън ТО е изяснено. При нас "касата" (и мястото, където се предоставя услугата) и "счетоводството" са в отделни части на сградата (реално са две отделни сгради с обща стена, свързани с междинна врата). Посетителите нямат достъп до счетоводството, но пак имам колебания дали всичко това няма да се тълкува като единен ТО.
При мен става въпрос за услуга - вход за мероприятие, за което се пуска КБ. Няма стоки, склад, наличности и други подобни, от месечния отчет преписваме колко хора са минали и какъв е прихода за деня. Каквото и да въвеждаме в таблицата то е след извършване на продажбата и даже след приключване на деня. Без приключване на деня не мога да попълня таблицата.

Като чета, че управлението на продажбите е"процес по автоматизирана обработка на информация за извършване на продажби на стоки или услуги, включващ проследяване на движението на стоките или изпълнението на услугите от заявяването им до тяхното предоставяне и/или извършване на плащане" ми се иска :) да мисля, че всичко изредено се е случило преди попълването на таблицата и попълването на таблицата не е управление на продажбите, а отчетност.

Просто си мърморя и негодувам :(

ПП Според мен една таблица не може да е софтуер, софтуер е Ексела, съответно ползването му за такива цели означава забрана за ползването му въобще във фирмите. Което пак е абсурд.
А как смятате - таблица на ексел с вид, брой и обща сума на продажби, преписани от дневния отчет (няма друг източник на информация) - дали може да се тълкува като СУПТО? Изглежда ми абсурдно, ама след всички щуротии...