1881
Според мен всякакви приходи, освен членски внос и дарения (е, сигурно има и такива, за които не се сещам сега) са приходи от услуги, тоест са стопанска дейност, тоест трябва да се издават касови бележки, ако се плаща в брой.
Тези 60 деца едновнеменно ли идват, че да е толкова затруднително? Но дори и да е така, според мен нямате избор. Касовите бележки ще ги издават там и тези, където/които вземат парите, например касиера или треньора в клуба.
Гледам сега, че в чл. 70 пише "...окончателното приемане на работа може да се предшествува от договор със срок за изпитване до 6 месеца..." та се зачудих щом няма да има окончателно приемане защо да го изпитваме работника?

ПП Тук, доколкото разбирам, няма преназначаване, а просто заместване? Преназначаване го разбирам в смисъла - край с първата длъжност, почваш другата.
Все някакъв контакт - адрес, телефон, мейл, ФБ няма ли? Бих направил проба да се свържа с работника, поне да уточним какво-що, дори и да няма юридическа стойност казаното така. По всякакъв начин бих се старал да се изчистя :)
Ако е на изпитване бих предпочел да не се занимавам с дисциплинарно и т.н., а да го освободя в срока на изпитване. Бих пробвал да поискам от дъщерята на жена му банкова сметка на работника. Да й се дадат на нея парите е малко рисково и неправилно, но пак е вариант, ако искате да се изчистите и да не влачите някакви задължения с години.
От НАП, не видях да са качени. Споменават се и фактуриращи програми в не много благоприятна светлина.
Не знам отговорите, но не пробвахте ли при адвокат и/или счетоводна кантора във вашия град или село?
Старата основна 2040 + 9% за стаж = 2223,60 (тази сума е старата брутна).
Новата основна 2111 + 9.6% за стаж = 2313,66 (тази сума е новата брутна).
Разлика в брутната = 90.06 лв

Подобни въпроси трябва да се задават на ТРЗ-то във фирмата, и то преди подписването.
Принципно, "пари за храна" не се полагат, полагат се "дневни пари", които се харчат за храна, за градски транспорт и др. Може да погледнете наредбата, например чл. 15 и следващите, чл. 37. Общо взето не виждам вариант да се връщат пари ако няма осигурена храна.
Не знам отговора, но бих попитал направо обслужващата фирма. При спиране не се ли пипаше нещо по паметта на КА?
Трябва.
За каквото и да е фактурата, дали има или няма договор - мисля, че при тази сума няма значение .
Може, стига да се спазват ограниченията за плащане в брой.
Чувам, че се получават такива мейли, но при сума 69 лв (ако не е грешка) не виждам защо да се притеснявате за нещо :)
За съжаление НАП-ърските "неволи" се прехвърлят върху нашите глави. От днешна гледна точка и технически погледнато не сте спазили срока за подаване, въпреки, че при нормално действаща система грешката е можело да бъде оправена навреме. Освен да се надявате да няма глоба предвид обстоятелствата... все пак се вижда че е подадено с техническа грешка, която по обективни за вас причини не е можела да бъде поправена в срок.
Все пак, датата на плащане на заплатите спомената ли е в някакъв документ (ТД, вътрешни правила), ако е по-ранна от последния ден на месеца? Защото ако са закъснели с 5 дни от обичайната дата на изплащане не означава, че за закъснели след документирания срок.

КТ
Обезщетение при прекратяване на трудовото правоотношение без предизвестие

Чл. 221. При прекратяване на трудовото правоотношение от работника или служителя без предизвестие в случаите по чл. 327, ал. 1, т. 2, 3 и 3а работодателят му дължи обезщетение в размер на брутното трудово възнаграждение за срока на предизвестието - при безсрочно трудово правоотношение, и в размер на действителните вреди - при срочно трудово правоотношение.
...
(4) Действителните вреди по предходните алинеи се изчисляват върху брутното трудово възнаграждение на работника или служителя, както следва:
1. в случаите по ал. 1 - за времето, през което работникът или служителят е останал без работа, но за не повече от остатъка от срока на трудовото правоотношение;
...
Работата на СИРВ няма нужда да се вписна в ТД, за въвеждане на СИРВ не се прави ДС, нито се иска съгласие на работниците. Работодателят издава заповед, прави график и запознава работниците с него.
Бих се замислил ако след месец фирмата смени офиса и обемните букви не могат да се пренесат при новия офис какво правим? :)
Значи във фиша ми пише основна заплата 450лв., осигурителен доход 510лева
Включени са 60 лева социални разходи - ваучери за храна в начисляванията и са включени в удръжките пак 60 лева като други удръжки от сумата за получаване - социални разходи в натура.

Фишът (със заличени ЛД) може да помогне за да видим дали върху тези 60 лв ви начисляват и удържат осигуровки и данък. Но ми се струва, че не, тъй като вашият работодател се прави на хитрец - иска да спести осигуровки. Няма как основната РЗ да е под МРЗ 510 лв (за 8-часов работен ден). Ако се мъчат да докарат МРЗ с тези включени ваучери (за да не плащат осигуровки върх, тях) - това е нарушение на закона. Това е едно на ръка. Второ - щом се дават с различни суми следва да се облагат с ДОО и ДДФЛ, дори и да не са включени, за да докарат сумата на МРЗ.
Ако по-високият процент стаж и по-голямият отпуск е вписан в ТД или ДС към ТД и искате да се намалят, би трябвало това да стане с ДС.
Е, за нарушение - си е, щом е казано друго в КТ. Пуснете го в неплатен поне.