При допълнителен ТД не се пише нищо в ТК, вече не се издава и УП, тъй като данните ги има в РОЛ.
Не знам за какво ДМС става въпрос, кой го плаща, на какво основание се дава и при какви условия, но е нормално вече напусналите да не са включени. За (работещите) пенсионери и за болничните не знам, па-скоро не е нормално. Трябва да погледнете какво пише във вътрешните правила за заплатите, а може и да попитате синдикалния си лидер, ако имате синдикат.
Подписването и представляването е едно, ама за работа пред тезгяха... тази идея ми се струва много хубава, за да е истина :)
Доколкото МС наред с МРЗ определя и "минимална часова работна заплата" не би трябвало да е невъзможно.
Просто плащате аванса сага, а през януари плащате остатъка от РЗ, внасяте осигуровки и данък, подавате Д1 и Д6.
Но не знам (не ми е трябвало и не съм чел подробно) как стои въпросът с изравняването на данъка за 2018 и дали този аванс трябва да се включи към 2018.
Бих пробвал със сегашна дата.
Ако въобще трябва да го водите задбалансово (по изискване на проект, за целите на контрола или нещо друго) мога да подскажа как е в бюджета:
9909/9981, където:
9909 е Активи в употреба, изписани като разход
9981 е Кореспондираща сметка за задбалансови активи

Може да си измислите ваши сметки, както и да изчакате колегите от реалния сектор.
При работодателя - един (единствения) ден, през който трябва да е на работа преди прекратяването. Останалото от НОИ.
Предполагам прекратяването сте го уредили документално преди получаването на болничния.
В приложението трябва да попълните информацията (датата) за прекратяването.
1. Пуска ги в служебен отпуск, ама по какъв повод...?
2. Сключва с отделни служители ДС към ТД за уговаряне на повече дни платен годишен отпуск за 2018 г.
3. Шефът просто казва на служителите си да не идват на работа на 31-ви, неофициално.
ХХХХХ ме изпревари (не че се състезаваме де) :)
Само да гледат да не се напиват и да стават сакатлъци през този "работен" ден :)
Ваучерите не са заплата и се дават отделно, независимо от заплатата. Аз не ги включвам към фишове, въобще не намесвам заплатите, в случай, че са необлагаеми (ако са - тогава се налага заради данъка и ДОО). Раздавам ги отделно, по отделен списък, в дни, различни от дните на заплати.

До 60 лв на човек месечно са необлагаеми, но трябва да са раздадени на всички и по равно, независимо от отработено време, разни отпуски, болнични и т.н. работни отношения. Има и още няколко условия, погледнеге ги в ЗКПО.

Пишете в гугъл "НАП въпроси и отговори", търсете в системата по ключова дума "ваучери" и ще излязат много писма, от които ще придобиете представа.
А някакви ваши предположения?
Изглежда е трябвало да начислите по малко амортизация. Бих помислил да сторнирам разликата с операциите по начисляване на амортизацията (603х/24хх) с минус.
Вярваш или не, при мен има с 57 години стаж :)
Малко не разбрах: издадена е фактура, осчетоводена по сметките, следващия месец е чукната КБ за плащането и е осчетоводено още веднъж по същия начин ли?
Защо все търсите бланки?

Заповед № ..... дата .......

На основание чл....... от .......(закон, вътрешни правила и т.н.) ...... във връзка с ...........

Нареждам

1. Да се изплати ............ на:
1. име ................ сума ..............
2. име ................ сума ..............

2. Да се изплати ............ на:
1. име ................ сума ..............
2. име ................ сума ..............

Със заповедта да се запознаят .............

Ръковоител: ...................
Като аванс, платен през декември. През януари ще доплатите остатъка от заплатата и ще подадете Д1 и Д6.
Едит: то имало вече отговор :)