Само да се оправдая, че горе под "законово твърдо установен срок" съм имал предвид такъв, без обтекаемото "...освен ако страните са уговорили друг срок" :)
Ако в КТ имаше твърд срок за постъпване може би щеше да има и твърд срок за заличаването на Ув62, ако постъпването не се е състояло.
Как се удържа данък при даване на предметни награди?
Доколкото няма законово твърдо установен срок на постъпване, страните теоретично могат да си уговорят срок на постъпване след една година. И ако след година и няколко дни работникът не постъпи на работа, то регистрацията на ТД трябва да се заличи.
Всичко това пиша с идеята, че не би трябвало да има проблем със заличаването на вашия ТД :)
За деловодството - каквото се сетите - имена, адрес, телефон, е-мейл...
За болничните - аз бих ги пуснал към ведомостите, и без друго практически само за УП-та трябват, поне за стари години.
Вярно, че с времето се трупат документи, но честно казано (в моя случай) предпочитам по-дълги срокове и да не пипам нищо, отколкото всяка година да ровя и да подбирам тези, с изтекли срокове. Хамалогията е голяма и безсмислена.
Имам питане просто от интерес, произтичащо от това, че двете Д1 са в един файл - трябва ли някаква последователност на редовете - първо заличаващата, после редовната? Тоест, системата чете декларациите по ред ли? Или познава и решава интелигентно да обработи първо заличаващата, а после коригиращата?
Екселска таблица и ситно принтирана, понеже се иска и на хартия :)
Не съм се сблъсквал с това чудо, но предполагам, че трябва да действате както си действате обикновено с физически лица и с фирми. И това, че общината не можела да издаде фактура е малко невероятно, по-скоро е организационно по-сложно. По-вероятно е общината въобще да не участва финансово, а само подкрепително. Не знам.
Вие им плащате парите срещу съответния документ, а какво ще правят те с тях си е тяхна работа. Пунктът не е дарител, пунктът няма отношение към това движение. Ако не им харесват условията ви - има и други пунктове.
В самата наредба, която коментира Десислава Георгиева от линка пише, че "чрез ваучерите за храна работодателите предоставят ... средства за храна отделно от възнаграждението им".
Как ви хрумна това за ваучерите?!? Много хитро, но няма да мине.
Наистина, в практиката битува понятието "половин бройка" и вероятно от там идва и питането. От една страна може да се пише "продавач" 1/2 щат, но това би било уместно, ако е някакси "заковано" по някакви си изисквания или други "обективни" причини (1 щат продавач и 1/2 щат чистач за същия работник, например). От друга страна практически продавачът може да е назначен на пълен щат, а в последствие с ДС да се промени робатното му време от 8 на 4 часа например. В такъв случай не бих пипал щата от 1 на 1/2 бройка.
Както казва P.G.H.R. уточнете за какво ви е това щатно и какава информация би ви вършила работа. Ако има вероятност този работник, който сега работи на 4 или 6 часа по някое време да мине на 8 часа бих писал направо 1 бройка.
Всичко това пиша без да съм чел много-много, на усет :)
Какво значи "да се води"?
(3) За работниците и служителите, които заемат материално-отчетнически длъжности, в случай че предаването на повереното имущество не може да се извърши в 30-дневния срок по ал. 2, времето за предаване може да се удължи, но не повече от 2 месеца общо с предизвестието.

Според мен "правилният" срок си е 30 дни. Така както е написано "времето за предаване" е нещо различно от "срока на предизвестие" и ми изглежда, че предаването може да се извършва и след края на предизвестието (двете - предизвестието и предаването не може да са повече от 2 месеца). Явно "предаването" става в процеса на инвентаризация, и вероятно тази инвентаризация може да бъде продължена и след края на предизвестието, респективно след прекратяване на ТД. Но кой знае...
В такъв случай по физио-болничния ще се подаде без полагаеми дни?
Отнася се за бюджетните предприятия.

Уведомяваме Ви, че е прието ново Решение на Министерския съвет (РМС) с № 592/21.08.2018 г. за условията и реда за разплащанията на разпоредители с бюджет по договори, което влиза в сила от 03.09.2018 г. и което, считано от тази дата, отменя РМС № 593/20.07.2016 г...

Скрит текст :
А ако не вземете болничния от физиотерапията? Мисля, че не е задължително. Бих ползвал болничен по основното заболяване, който е и по-дълъг. Но изчакайте знаещите да кажат.
Чл. 23. Не се заплащат дневни пари при ползване служебно на целодневна безплатна храна в мястото на командировката или когато тя се изпълнява в мястото, където фактически живее командированият или неговото семейство.
Не съм задълбавал да чета, но ми се струва, че инспекторът неправилно иска 24 часа междудневна почивка. Написано е черно на бяло "непрекъснатата седмична почивка". Смени може да се обръщат всеки ден (при мен в голяма степен е така), а по неговата логика това излиза практически невъзможно.
Напишете едно писмо до МТСП да ви отговорят писмено, но трябва да зададете въпроса така, че (по възможност) да получите искания отговор :)
Е, ако 31.08. е денят "считано от", тоест първия неработен ден, то обезщетението отива в августовската заплата. Ако 31.08. е последния работен ден, то тогава освобождаването е на 01.09,, на която дата и възниква основанието за начисляването му. Тогава ще се плати със септемврийските заплати. Но в такъв случай базата ще е август.

Това е така, понеже 224 (2) "Обезщетението по предходната алинея се изчислява по реда на чл. 177 към деня на прекратяването на трудовото правоотношение."

Сигурно има някакъв срок на изплащане и практически може да се плати в следващия месец, но аз правя всичко текущо, да ми се маха от главата :)
Тъй като събитието "освобождаване" е настъпило през август, то базовият месец ще е юли, щом има поне 10 отработени дни.

За полагаемия отпуск: 13 - 5 = 8 дни, 240 лв.
За Д1 не помня наизуст кое в кои клетки се пише.
За Д6 - мисля, че най-долу се пише последната дата на месеца (30.09).

733,37 лв - това е сумата на заплатата и обезщетението ли?
Нещо такова:

Чл. 152. Работникът или служителят има право на непрекъсната междудневна почивка, която не може да бъде по-малко от 12 часа.

Чл. 153. (1) При петдневна работна седмица работникът или служителят има право на седмична почивка в размер на два последователни дни, от които единият е по начало в неделя. В тези случаи на работника или служителя се осигурява най-малко 48 часа непрекъсната седмична почивка.
(2) При сумирано изчисляване на работното време непрекъснатата седмична почивка е не по-малко от 36 часа.
(3) При промяна на смените при сумирано изчисляване на работното време непрекъснатата седмична почивка може да бъде в по-малък размер от почивката по ал. 2, но не по-малък от 24 часа, в случаите когато действителната и техническата организация на работата в предприятието налагат това.