Чл. 228 (2)?
Само за 1 човек?  :blink:

Няма пречка, мисля :)
Е, ако с ДС се споразумеете, че през 2018 г. работникът има право на 21 дни отпуск... :)
"По взаимно съгласие" и "с предизвестие" са две различни основания, но в случая няма значение.
За текста отзад - ИТ едва ли ще свърши работа, но понеже това си е неклеветяване може да пробвате с жалба в полицията (и/или прокуратурата?).
На мен ми прилича на компютри.
Първо напишете всичко това обяснение писмено, дайте го на шефа и опитайте да вземете подпис на екземпляр за вас, че му е дадено и обяснено. Защото после като почнат да текат нулите от глобите да не се отметне с "ти що не ми каза".
Не знам дали уведомлението ще бъде отхвърлено, ако бъде отхвърлено ще му представите документа от НАП.
Всъщност, от коя дата е това дисциплинарно уволнение? Ако е на 10.08. все още има време за уведомлението.
7. при отказ на работника или служителя да последва предприятието или неговото поделение, в което работи, когато то се премества в друго населено място или местност;

Прочетено по-разширително, и предвид големината на града, "след околовръстното" може и да се приеме за друга "местност", но сам не си вярвам и не настоявам.
Можете да ползвате целия си отпуск още през януари, ако ръководителят разреши. Може и да не разреши. Без да попитате ръководителя или подадете заявление няма как да разберете отговора на въпроса ви.
Ами не знам. Аз даже бях взел попълнено прил. 9 да коментираме върху него, нищо не казаха за отделни редове и часове, само казаха, че те си проверявали кога е прекратен ТД и до кога са 30-те дни, ако има болнични и след края на ТД. Може просто да не са се сетили да ми кажат за такава особеност. Но все пак при попълване на полетата в приложението се пише периода на болничния, както и кога се прекратява ТД, би могло това да се разхвърля автоматично в т. 9. Дали е софтуерен пропуск или не се налага такова разхвърляне...?!? Ще почакам да видя дали ще ми го върнат.
"Българската фирма" е фирмата производителка на матрицата ли?
Струва ми се, че няма значение часовете (ако въобще може да мине без тях). Нали по-нагоре се пише от кога ТД е прекратен, в НОИ си проверяват до кога е на работа човека. Тия дни ходих да питам подобен въпрос за прекратяване по време на болничен, пишат се датите както са по БЛ.
Няма нито морална, нито икономическа логика от базата за СБКО да се изключват отпуските, по-точно изчислената от основната заплата част (същото според мен важи и за трите дни болнични - също са вид платен отпуск). Проблемът преди беше, че не беше уточнено коя заплата (основна, брутна) беше основата за изчисляване на СБКО-то. Решили са да уточнят, че е основната, но са го написали така, че стана друга бъркотия, която трябва да се обяснява.

С други думи, ако един месец човек работи на 1000 ОснРЗ + 200 стаж то базата е 1000.
Ако другия месец е пълен месец в отпуск и за отпуска му е платено около 1200 лв, базата би трябвало да е само частта от 1000-та лв.

Ама казва ли ти някой...
По-скоро заявление за прекратяване на текущия отпуск, заявление за ползване на втория и после евентуално трето заявление за нов отпуск (продължението на първия).
Ясно.
Издали сте фактура №123 за 100 лв.
Училището е платило по тази фактура 60 лв.
След това е платило останалите 40 лв. С това плащане е закрило задължението към вас и с това плащане вие си закривате вземането от тях по ф-ра №123.

Следващата фактура №124, която сте издали погрешно за 40 лв (колкото е второто плащане) ще я анулирате и ще си поискате оригинала, който сте дали (ако сте дали) на училището. Ако сте с кочан - слагате оригинала към копието в кочана, пишете отгоре по диагонал "Анулирана" и толкова. Продължавате с №125 и т.н.

Ако издавате фактури от софтуер трябва по някакъв начин да си отбележите, маркирате и т.н., че дадената ф-ра №124 е анулирана, да не търсите плащане по нея.

Ако това "и ние сме издали за всяко от тези плащания нова фактура" означава, че освен първоначарната фактура №123 за 100 лв вие сте издали още две фактури №124 за 60 лв и №125 за 40 лв, то тогава трябва да анулирате последните две и да остане само първата.

Трябва да съобразите, че за всяка издадена от вас фактура трябва да очаквате плащане - еднакратно или на няколко пъти. Във вашия случай втората (и евентуално третата) фактура ще останат неплатени и ще ви висят като вземания от клиенти (училището), каквоте вземания вие реално нямате.

По въпросите на ДДС-то - не знам, но не би трябвало да има проблеми. Грешки стават, фактури се анулират постоянно (например и при зачеркване и поправка на буква или число), нищо необикновено не е станало.
Ако първо е издадена фактурата, а след това има плащания по тази фактура на няколко пъти - нищо повече не се издава. Тези няколко плащания са по вече издадената фактура.

Ако при същия случай има издадени допълнителни фактури (когато плащанията са по първата фактура), тези фактури трябва да се анулират от издателя, а вие да не ги приемате.

Бъдете внимателни как обвързвате конкретна фактура с конкретни плащания - да е ясно, че тези няколко плащания са по конкретната издадена първа фактура.

И да уточним - говорим за "фактура", а не за "проформа" и последващи фактури, нали?
За мен това се и чиста рекламна услуга. Още повече между търговски фирми.
Стажът се начислява до общо 8 часа на ден. Ако при първия работодател работи на 8 часа при вас на втория няма да има. Ако при първия е, примерно, на 6 часа, при вас ще има за останалите 2 часа.
Ми нали, ако не греша, по новите щуротии от регламента трябва при събиратено на данните субектът да бъде информиран за правата му - Чл. 7 ал. 3, чл. 13 ал. 2 б. в), чл. 14 ал. 2 б. г). Може за има някои тънкости в случая, не знам.
Бих включил съгласие, въпреки, че то е очевидно, щом доброволно съм подписал подписката. Може би трябва и информация за това, за какво ще се използват данните, на кого ще се предават, възможността за оттегляне и т.н. Бих изписал всичко това на всеки лист от подписката, въпреки че ще заеме половината от листа.
Писмо: