1. Не зная.
2. Възможно е.
3. Неизползваният отпуск се изплаща при напускане като обезщетение.
Програмата ви не прави ли файл на хронологията?
1. Принципно, ако е различна длъжността може да се изпита.
2. Трябва и инвентаризация да се направи, не само да се подпише протокол.

Набързо, това излезе от наредбата за касовите апарати, свързано със занаятите:

Чл. 4. Не е задължено да регистрира извършваните от него продажби в търговски обект чрез ФУ/ИАСУТД лице, което извършва следните дейности:
7. упражняване на занаят по смисъла на Закона за занаятите, с изключение на автомонтьорство и автосервизни услуги и при условие че лицата са занаятчии - пенсионери по инвалидност или за изслужено време и старост, които извършват услугите с личен труд и не са търговци по смисъла на Търговския закон;
Вече не е възможно прехвърляне от 2ххх в 9909. Остава си в 2ххх до пълната амортизация независимо от стойността... ако правилно съм разбрал въпроса.
Честно казано, без да видя приключена ТК не бих правил нищо.
Той ръководителят поема, ама счетоводителят я изпълнява отговорността :(

За платежното - да.
Няма пречка, така се прави в голяма част от бюджетния сектор, е не в средата на месеца. Неприятното е, както ме изпревари и каза ХХХХХ :) , че може да се наложат корекции поради отпуски, болнични, не дай си Боже напуснали. Там вече става каша.
Не съм много в час с ДДС-то, ама ми се струва, че грешното осчетоводяване не е причина за издаване (или симулиране) на КИ.
В предишни години МС разместваше почивни дни и правеше 31.12. почивен за сметка на някоя декемврийска събота. Сега вече не може и си остава работен. А новините са общо взето "една жена каза" :)
Принципно 31.12. не е почивен ден. И теоретично, засега, няма механизъм да стане работен.
...тъй като не е започнал четвъртият работен ден за служителя...

Мен ако питате работните дни на служителя може да почнат чак след като регистрирате ТД в НАП, НАП върне отговор, че са приели уведомлението и вие сте представили копие от съобщението на НАП на служителя. Надявам се служителят ви да не е работел през тези дни, зо които пишете.
Понеже рядко ми потрябва и не се старая да помня, правя следното:
гугъл -> "наредба уведомление 62 лекс" -> ентър --> малко скрол до чл. 3 за да го видя черно на бяло :)
Щом допълнителният труд ще е при същия работодател - 110. Ако е при друг работодател - 111 (то си го пише съвсем ясно). Часовете може да са 4 (че и повече, в зависимост от работното време по основния договор), до общо 12, но трябва да се вземат предвид и почивките между дните и между седмиците, както е написала по-горе ХХХХХ.
Годишно се полага отпуск минимум 20 дни.
Ако при предишния работодател не сте използвали целия отпуск за годината, при новия трябва да ви се полага пропорционално или остатъка до 20 дни (грубо казано, може да има особености в изчислението).
Ако при предишния работодател сте използвали (или са ви "изписали") целия отпуск за годината (например 20 дни), при новия (ако е научил) не ви се полага, освен ако при новия отпускът е по-дълъг.

Най-добре е да питате работодателя защо така е написано и какво е имал предвид. В общия случай такава клауза е незаконна (освен в някои частни случаи).
На пръв поглед т. 6.1. е странна. А и си противоречи с 6.2.

Колко стаж общо имате до преди сключването на този ТД?
Колко дни отпуск сте ползвали тази година при предишен работодател (ако е имало)?
Този договор за колко време е и обхваща ли следващата година?


За четирите месеца - да не имаш предвид чл. 113 (5): В случаите по ал. 3 и 4 продължителността на работното време се изчислява за период не по-дълъг от 4 месеца?
Не ми се е случвало, а и не съм чувал за такова нещо. Още повече, че е съвсем възможно да има болнични, за които работодателят не знае.
2459
Трябва да попитате тези, пред които ще се отчитате. Дали това е ОС или УС - само вие знаете. Вероятно е и написано някъде из някой ваш документ.
По-големият проблем, така да го кажа, ще са евентуалните промени в заплатите в периода от плащането им до края на месеца и нуждата от преизчисления.