Не би трябвало. При прекратяването на досегашния основен досегашният допълнителен става основен... стига работодателят по допълнителния усети, че вече няма друг основен. Ако се сключи нов, трети ТД, той става допълнителен.
Бе, придоби, ама като го чета и препрочитам сега и аз взех да се съмнявам :) Трябва още малко да го препрочета. Все пак ми се струва, че говорят за пълна година, защото има "първата година " и "първата календарна година"?
Ако го назначите на 1 април, примерно, осемте месеца ще изтекат на 30 ноември (ако постъпва за първи път на работа и няма друг стаж преди това). След тази дата ще има право да ползва 22/12*9 дни: 16 или 17. Може да ги ползва през 2017 г. или да се отложат за догодина, ако има основание.

"...има право на платен годишен отпуск за същата година в пълен размер" означава, че има право и за времето, за което не е можел да го ползва (първите осем месеца), а не само за времето след навършването на осемте месеца стаж. В КТ или ТД са определени дните за цяла отработена година, ако не е цяла - пропорционално.
И аз бих казал, че не е много правилно, и гледам да не го правя, но пък къде го пише че не може? :) Съвсем реална ситуация, документирана реално.
Разходите за офиса нямат нищо общо с изискванията към офиса.
Може да погледнете и Закона за защита на потребителите.
Предполагам, че трябва да ги има тези неща, ако в този офис идват клиенти.
Много се извинявам, но дали може да поясните, след като няма и не е имало никога стопанска дейност, защо следва да се подаде декларация обр.1010а?

1010а се подава, когато ЮЛНЦ няма никаква (стопанска или нестопанска) дейност.
Ако има само нестопанска дейност ЮЛНЦ не е задължено по ЗКПО и не подава 1010.

Е, май има противоречие, тъй като неизвършвайки никаква дейност ЮЛНЦ си остава незадължено по ЗКПО и не би следвало да подава ГДД (ако обърнем внимание и двете декларации са "по чл. 92 от ЗКПО за данъчния финансов резултат и дължимия годишен корпоративен данък"), ама...
Нормалната работна седмица не е ли 5 х 8 = 40 часа?
Ако е 48 часа май става, че не може да е на 4 часа вторя ТД.

Съгласието е по чл. 113 (2).
Щом може да работи и не е предписано - защо ще го трудоустроявате?
То стопанската дейност не се ли определяше според видовете приходи, не според разходите? :)
Тези неща (противопоказната работа) не се ли уреждат с ТЕЛК?
Е все пак, ако ГД обхваща период, да кажем два месеца, плащането в края му не се ли разпределя между двата месеца, съответно и данните в Д1?
Тия да не са като ония сайтове-каталози, които срещу "скромна" сума се съгласяват да ни включат в техния световнонеизвестен онлайн каталог?
Кои разходи имате предвид да се посочват в увеличение? Амортизациите ли?
Не знам отговорът, но откъде дойдоха 500-те лева?
Когато излязат от сметката (К-т сметка "Банка") парите в същия момент отиват другаде - Д-т "Каса", "персонал", "собственик", "контрагенти" и др., тоест осчетоводяването е към един и същи момент/дата.
Общо взето за последните 20-тина години не му трябват никакви УП-та, всичко трябва да го има в НАП/НОИ. Да си вземе един ПИК от НОИ и вижте как стоят нещата.

А иначе - УП-2 е за осигурителния доход, а УП-3 за осигурителния стаж. Доколкото вече е пенсионер УП-3 едва ли ще му трябва, вероятно ще иска УП-2.
Ама този текст не се ли прилага, когато човекът на ръководна длъжност преминава на ДУК - освобождава се от старата (ръководна) длъжност и остава само на ДУК?!? Новият изпълнителен директор, дали е нов и кога е избран, според мен няма никакво касателство към прилагането на този текст. В този смисъл посочените член и алинея са неправилни за вашето уволнение (при вашата длъжност, каквато и да е тя). Но, както казах, може да греша в тълкуването и изчакайте колегите да кажат.
Е щом не е въведен и използван в дейността си е направо за "стока". Без амортизации.