Организираме отчитането да става по своевременен и удобен начин?
Правим електронна таблица за по-лесно изчисление?  :wink1:
Ако влизате в условията на ЗКПО и няма да дължите данък и ДОО махнете ваучерите о ТРЗ програмата и ги давайте отделно.

Като споменавате шефа - дано не ги давате различно и според отработеното, отпуските и болничните, че тогава сте загазили. Трябва да се дават на всички и по равно, в обратния случай НАП ги счита за заплащане и облага.
Ако е станало
411/702 = 100 лв а е трябвало да бъде
411/702 = 95
411/703 = 5
дали не може да се направи
411/702 = -5
411/703 = 5?
За днес е късно да проверя, но преди няколко дни нямаше проблем нито с тримесечния, нито с годишния отчет.
Добре, а пробвахте ли инсталация в нова папка?
Тук вълнението май идва от това, че е ядено през декември, а платено през януари, предполагам през януари е издадена и касовата бележка. Ако няма друг документ, освен КБ как се доказва, че приходът е за декември? Една фактура на частно лице в декември може би може да утеши вълненията, пък кога е било платено...?
Сега пробвах да инсталирам (в нова папка), нямаше проблем.
Гледам, че този файл е данните за фирмата, дали не може да се копира на ръка от по-стара инсталация? Може пък самата програма да тръгне...
Не съм в час със СОЛ-овете, но - има ли промяна в осигуряването? Ако има май следват две Д1.
На мен пък не ми изглежда толкова грешно да се направи обща заповед с посочване на имената, разходите, задълженията и т.н., особено ако работата е еднаква (строители). Всеки ще се запознае и ще си носи отговорността.
Не е ли логично да е за две години?
Официалните новини в нашия занаят са в Държавен вестник, може би и в няколко сайта, всичко останало е ЕЖК :)
Успешна година!
Все пак, коледните празници са 24 (неделя), 25 и 26 декември. От тях събота и/или неделя се пада само един ден, следователно се почива само един следващ ден - 27-ми.

ПП Изглежда чак през 2021 г. ще се ползват два допълнителни дни.
Тъкмо се засилих да вадя текстове... ама щом не разчитате на тях, а на телевизията - ще се въздържа.
А случайно в първото ДС да сте споменали, че увеличението е за два месеца, така, както са се уговорили? Ако случайно "да" - сега няма нужда от ДС.
Такъв контрол въобще не би бил целесъобразен, ако притеглим евентуалните открити нарушения и разходите, направени за откриването им.
Д 55 и чл. 73 работят и връща бързо резултат.
Хмм... какво пък общо има "промяна на правноорганизационната форма на предприятието" с това, че една фирма спира дейност, а друга фирма не спира дейност? И кое ще бъде "новото юридическо лице", което да подаде уведомлението? Втората фирма не е ново ЮЛ по смисъла на тази точка.

Ако ще е - ще е по т. 9, остава само документацията между двете фирми. Но това е по-скоро юридически въпрос и една консултация по търговско право може би няма да е излишна. И може би ще е по-евтина от евентуални бъдещи проблеми за майката или фирмата, ако се окаже, че замисляната врътка е незаконна. Знам ли...
Как се променя основна работна заплата за 2-3 дни, как се администрира, как ще се оправят софтурите с това...?

Можеха поне да го напишат, не че се променя основната заплата, а че се дава допълнително възнаграждение за времето на командировка, равно на разликата в заплатите.
Теоретично са задължителни.
От каква гледна точка какво да се прави? Излиза, че към момента има дейност - или я увеличете, или я спрете съвсем. Може би питате за осигуряването?