Шоколадите - храна по 6012 §10-11. Шоколадовата почерпка - храна или ВУ, зависи какво пише във фактурата, но така написано ще е от фонда СБКО, плюс данък. Измислете го, че е за нещо друго, не учителите.
Ако авансът е обичайният аванс (аванс за м. 09.2016 г. , платен на 15.09.2016 г. и заплата (остатъка) за 09.2016 г. платен на 05.10.2016 г.) то подвате Д1 и Д6 за септемврийските заплати все едно, че няма аванс.

Ами щом му признавате другия трудов стаж...
Предполагам имате вътрешни правила, където е описано за кои длъжности стаж по кои длъжности признавате?
И аз като Галчето - ако в договора пише само 250 лв, без уточнетие дали е с или без ДДС, смятаме, че е с ДДС.

Чл. 67. (1) Размерът на данъка се определя, като данъчната основа се умножи по ставката на данъка.
(2) Когато при договаряне на доставката не е изрично посочено, че данъкът се дължи отделно, приема се, че той е включен в договорената цена.
(3) Данъкът се смята включен в обявената цена и когато се предлагат стоки - предмет на доставка на дребно, в търговската мрежа.
Да, за това говорех.
В такъв случай и на първо четене бих си отчитал приход и разход (за наема), нали договора е между вас като наемодател и третата фирма.
Какво пише в договора между собственика и първия наемател?
В ТР може би ги няма, но в регистър БУЛСТАТ ще излязат. Дано линкът работи:
http://reports.bulstat.bg:8081/bulstat-ireports/report.jsf?x_rpt=rpt1
^^^ Тоест пишем касова бележка-сторно от кочан и едновременно извеждаме сумата служебно от КА?
Е, "грешката" и поправката беше с цел анулиране. Защо в никакъв случай?
Ако фактурата е писана на ръка дали не бих могъл да направя някоя "грешка" и поправка, да я анулирам и да издам нова? :)
"...транспорта и нощувките на командировани от лицето лица..." означава "...транспорта и нощувките на командировани от работодателя (лицето) работници (лица)..."

За ДДС-то не зная.
Май не ставаше с "юрист", трябва "адвокат".

А ако всички счетоводители откажат да вършат нещата, които (евентуално ще) трябва да вършат адвокатите и за всяко нещо бецаален адвокатска такса работодателите ще ги плисне студената вода и ще се събудят, телевизиите също ще се разбучат, депутатите може би и те ще запопулистват и може би тази промяна ще е еднодневка с нова промяна-отмяна. Иска ми се де...
Подобни зловредни писма се получават от името на съвсем реално звучащи български фирми, с прикачени "фактури", които също не трябва да се отварят.
Мнооого съм далеч от подигравки, съжалявам, ако така се е разбрало.
От отговора, който съм цитирал останах с впечатлението, че това, което по-горе "стрелях напосоки" е същото, което са ви казали и въпросът е изяснен. Затова попитах какво стана с него и защо се изоставя след новата идея за ГД.
А какво стана с "...и да оказа се че трябва да го начислим в м. май - когато лицето е било на работа"?
Е как плащане, дължимо по трудово правоотношение, ще бъде изплатено по ГД?!?
Ясно. На сайта им има някакъв линк Приемо-предавателен протокол, но не води до никъде :( Освен да се свържете с тях...
Стрелям напосоки: отнасяте го за мес. май?
За какво служи тази бланка? Да се регистрира на кого (работниците) по колко ваучери са дадени ли? Ако да - не става ли каквато и да е таблица? Или бланка поръчка?
То не е на дни, а на часове.

Не го разбрах този отговор, ама гледам, че в таблицата има по, кажи-речи, две седмици работа без почивни дни. Едната Галя пък има заложени само два почивни дни. Дида пък има само три... Не може без междуседмична почивка, пък и на два часа да работят дневно.

Пък щом е на месечно изравняване месецът е 20-21 дни (160-168 часа), а има заложени 209 часа...?!?