Всъщност, каква е сумата? Попада ли в ограничението за плащане в брой? Имате ли касов апарат?
Аз не бих превел пари по лична сметка, трудно и въртеливо ще докажа, че съм си платил задължението по фактурата.

Да не би случайно да се бъркате, че ако във фактурата е посочено "по банка" не може да се плати в брой?
Хубаво, ама не разбрахме какво точно е прочел. Тоест, на какво основание е уволнен/съкратен. От това може би ще зависи отговорът, ако има такъв.
Преди години съм си правил този пищов, но от тогава не ми се е налагало да го ползвам и не съм актуализирал, проверете актуалните текстове, Мисля и че Д1 и Д6 не се намесваха.

Купуване на лекарства от фонд СБКО


Кодекс на труда

Чл. 292. Социално-битовото и културното обслужване на работниците и служителите се финансира със средства от работодателя и от други източници.

Чл. 293. (1) (Изм., ДВ, бр. 100 от 1992 г.) Начинът на използуването на средствата за социално-битовото и културното обслужване се определя с решение на общото събрание на работниците и служителите.

Чл. 294. Работодателят може самостоятелно или съвместно с други органи и организации да осигурява на работниците и служителите:
7. задоволяване на други социално-битови и културни потребности.

Чл.299 (3) (Изм., ДВ, бр. 100 от 1992 г.) Социалните фондове и формите за социално обслужване могат да се ползуват и от семействата на работниците и служителите по решение на общото събрание (събранието на пълномощниците) и в съответствие с колективния трудов договор.


Дължи ли се ДОО

Наредба за елементите...върху които се правят осигурителни вноски...

Чл. 2.(2) Осигурителни вноски не се изчисляват и внасят върху средствата, предоставени за сметка на социалните разходи за издръжка на столове (включително за поевтиняване храната в тях), на здравни и лечебни заведения, детски заведения, почивни бази, поддържане на културни потребности на работниците и служителите, вноски за допълнително доброволно пенсионно осигуряване, доброволно здравно осигуряване и доброволно осигуряване за безработица и професионална квалификация, както и върху еднократните помощи в пари или в натура, изплатени на работниците и служителите за лекарства, при продължително боледуване, за раждане, при смърт на член от семейството или при други случайно настъпили събития.


Дължи ли се ДОД

Закон за облагане доходите на физическите лица

Чл. 19. (1) Облагаемият доход от трудови правоотношения и от приравнените към тях правоотношения включва всички плащания, включително награди в пари и/или в натура от работодателя или за сметка на работодателя, получени от данъчно задължените лица за календарния месец.
(2) Не подлежат на облагане:
т. 8. социалните разходи за сметка на работодателя, обложени по реда на Закона за корпоративното подоходно облагане;


Закон за корпоративното подоходно облагане

Чл. 36. (1) (Изм., ДВ, бр. 153 от 1998 г., бр. 111 от 1999 г., бр. 105 от 2000 г.; доп., бр. 119 от 2002 г.) Социалните разходи, направени от работодателите и търговските представителства, независимо дали извършват стопанска дейност, включително за лицата, на които е възложено управлението, се облагат при източника с данък, който е окончателен.
Искате да кажете, че при следния примерен частен случай:

Първи ТД - някаква заплата и някакъв МинОД, но в дълъг неплатен отпуск;
Втори ТД (може и в същата фирма) - пълен работен ден, заплата МРЗ, МинОД 800;

по втория ДТ ще платите ДОО върху МРЗ, вместо върху 800? Ако би било вярно би било много удобна вратичка (дребна заплата на хартия, дребни осигуровки, останалото под масата).
Да, ако към момента на напускането имате (пропорционално) неизползван отпуск, следва да се плати.
Понеже пишете 15 дни - това е само за 2016 г. ли? И колко е отпускът за цялата година?
Ако за година ви се полагат стандартните 20 дни, до (приемам) края на м. май ви се полагат 8 дни.
Срокът на изпитване може да е в полза на едната, втората или в полза на двете страни (КТ чл. 70 ал. 2).

Срокът на предизвестие (при прекратяване на ТД след като е минало изпитването) е равен за двете страните (КТ чл. 66 ал. 1 т. 6).

Да, правилна е бележката на Hrili, защото често се намират разни стари текстове според стари нормативи, добре е всичко да се проверява за актуалност.
Почти всички правилници, които съм писал са на базата на нещо от гугъл, с малко или най-вече много преработка.
Не виждам проблем сключването да е в какъвто и да е ден от годината.
Основното е видът на договора - срочен, безсрочен. Изпитването е само опция, допълнително условие към него.
В такива случаи (два данъка в един месец) практикувам и препоръчвам да се подават с две отделни Д6, за комплектоване на двата отделни месеца. Като потрябва да се рови след години да са ясни сумите и за кои месеци се отнасят :)
Това, може би, ще даде яснота:

ДОПК
Глава тринадесета. ДЕКЛАРАЦИИ

Подаване и приемане на декларации

Чл. 99. (1) Декларацията и другите подлежащи на подаване документи или данни се подават в компетентната териториална дирекция, освен ако с нормативен акт е предвидено друго. Декларацията може да се подаде и чрез лицензиран пощенски оператор или по електронен път.
(2) Декларацията се подава в писмена форма чрез попълване на утвърдените образци на хартиен носител, на технически носител по утвърден формат на записа и по електронен път.
Това не върши ли работа:

Чл. 31. (1) Корекция при връщане, рекламация на стока или при грешно натрупване след приключена сметка на клиента (сторно операция) се документира:
1. при използване на ФУ - чрез издаване на касова бележка от кочан или отпечатана по реда на чл. 35 на принтер, който не е или не влиза в състава на ФУ по смисъла на чл. 2, ал. 2, т. 2; второто копие на отпечатана на принтер бележка се прошнурова и се оформя като кочан в последователността на издаването на копието;

Рано или късно ще се наложи да плащате обезщетение.

Да, по-добре сега, ще спестите лихви.
А платеният отпуск с какво ще помогне - не се сещам?!? Освен някакво отлагане в бъдещето, на което майката едва ли ще се съгласи.
Дълъг печат няма, а случайно има ли записано колко е общия стаж, има ли подписи и кръгли печати?

Предложение - купете си една бланка УП3 (2 бр.), попълнете си я на базата на данните от регистъра, ако са правилни, принтирайте данните от регистъра и заедно с бланката ги пратете по куриер на адреса от ТР. Може пък новия собственик да ги получи, да удари един подпис и печат и да ви ги върне. Стават чудеса :)
...задължението на работодателя е да покрие разходите, които са били извършени за съответното необходимо покритие/ защитен слой/  на стъклата...

Не че нещо, и извън рекламите за очила, но няма такова покритие (защитен слой), което да предпазва от някакви (кои точно?) компютърни "лъчи". Тоест няма "очила за компютър" с потвърдено от науката физика действие. А и 749 лв са твърде арогантна цена за работни очила. Извинявам се за офтопика :)
Ако ставаше дума за работници или служители, едно предписание на СТМ щеше да свърши добра работа за признаване на разход. Но за ЕТ не знам дали трябва да има договор със СТМ.
Все пак, сумата е доста голяма за "работни" очила и е възможно да предизвика интерес и нужда от оправдания.
Пасат е прав - принципно трябва да се вади този документ за всички, комантировани в чужбина, независимо за колко време. Друг е въпроса кой би се занимавал с това :)

И к'во - отивам на конференция за дв дни и пиша цялата тази бумащина?!?
Случвало ми се е чужди фирми/организации да ми "реимбурсират" направени от мен разходи - ксерокопия или сканове винаги са вършили работа. Какво става с тяхната "документална обоснованост"?!? Да не говорим пък за бумащината ни по европроекти, в сравнение със изискванията към европейските фирми/организации...
За облагането на продадените лични вещи - не попадат ли в ЗДДФЛ чл. 13 л. 1 т. 2?

Комисионните - те не са ли приход на фирмата-оказион, които следва да се облагат по общия ред?

Представят ли в НАП  договорите за консигнация - не съм запознат с дейността на оказионите, но не съм чувал такова нещо.

Продажбата на нова оригинална маркова стока - предполагам, че при наличието на добра документация, продажбата на единични лични заложени маркови стоки не би трябвало да е проблем (от гледна точка на лицензите).