Преговорите са добре, ама когато човека го няма наличен...?
(Без да съм препрочел пак сега нормативите) и аз бих начислил/внесал 16.80. Разбира се, ако работникът ги внесе при мен.
На разписката може да се напише и след връщането й при изпращача, в този смисъл не виждам защо да се пише въобще, след като може да се манипулира.
Съгласявам се с irenabrili. Договор може да има, но по някакви причини да няма получени реални пари никога и баланс/отчет да е нулев.
Когато отворя най-новият КСО все още чл.94, ал.2 си е отменен...

Ами, значи... Зарежи ЕЖК.
Аааа  bobo,това с предварително подписаната молба за освобождаване е супер грубо. Нашата фирма е достатъчно коректна и лоялна .....

Ясно, и аз се възмущавам на тия прийоми, че от тарикатлъците на някои (и работници и бизнесмени) страдаме всички, ама понякога идва такъв момент, че...
То затова някои работодатели с подписване на ТД искат и подписана молба за освобождаване... :(
Според мен най-правилния отговор ще дадат от НАП. Ако искат (заверени) копия от платежните, които евентуално банката може да даде, трябва да направите сметка колко ще излязат таксите на банката за дубликатите, ако има такива такси и да съпоставите с очакваните 300 лв.
Мии... трябваше поне да го "намерите" при някоя инвентаризация и осчетоводите :)
По принцип може, при спазване на междудневни и междуседмични почивки.
Вярно, че мерната единица е "месец", но прече ли нещо да се прилага 1.33 месеца, примерно?
направо към съда

Е, може би преди това е добре работодателят за разбере за тази идея, може пък да размисли и влезе в час :)
Аз имам малко еретично, спрямо масово прилаганото, мнение, може би и защото не сме регистрирани по ДДС.

Статутът на командировъчните пари е обезщетение на работника по КТ за извършените от него лично разходи по време на командировката - за пътуването, за яденето и за спането. По тази логика всички документи - фактури за хотел, билети и евентуално фактура (или само касова бележка) за гориво би трябвало да са на името на командирования. По този начин доказва, че именно той е пътувал и нощувал. Съответно, цялата сума се плаща на командирования, без да се ползва ДДС и т.н.

Та тъй :)
Да напомня, че (поне) компютрите и електрониката се предават за рециклиране, а вероятно и другите железарии.
За горивото бих искал пътни листи или някакви справки за всеки ден (километри, разход, цена), иначе не мож' им хвана края.
Ако се ползва Наредбата за командировките там горивото се признава по най-ниския разход на колата, за което пък ще трябва техническата книжка, където го пише. Може да потърсите и от нета pdf на книжката. Също така това, което пише в книжката обикновено е различно от реалния разход, и то не в полза на шофьора. Е, може да се направи контролно замерване... поне на хартия :)
За горивото бих искал пътни листи или някакви справки за всеки ден (километри, разход, цена), иначе не мож' им хвна края.
Ако се ползва Наредбата за командировките там горивото се признава по най-ниския разход на колата, за което пък ще трябва техническата книжка, където го пише. Може да потърсите и от нета. Също така това, което пише в книжката обикновено е различно от реалния разход, и то не в полза на шофьора. Е, може да се направи контролно замерване... поне на хартия :)
На първо четене има.
ПП Защо решихте за попитате в тази тема, който се отнася за съвсем друго?
Това "по начало" ми звучи доста обтекаемо и пожелателно. Ако беше "задължително" вече нямаше да има спор.
На мен ми се струва, че питащата, имайки отчетническа длъжност, е счела, че предизвестието й е 2 месеца и така е написала в заявлението. Съответно иска да се уволни след два месеца, не след един, колкото вероятно е предизвестието по ТД.

Тези два месеца дори не се наричат предизвестие, а "време за предаване", в което е включено времето на предизвестие.

Малко ми е неясна темата, но ми се струва, че уволнението по 328 (2) е ако някой ръководител е бил назначен по ДУК и трябва да се уволни от старата му ръководна длъжност?