Слагате я в плик и я пращате с обратна разписка, заедно с трудовата книжка, ако случайно е при вас. Хубаво е да се опише какво изпращате.
Независимо дали се работи на смени или не, трябва да се спазват определен брой часове на междудневни и междуседмични почивки.

Кодекс на труда

Чл. 152. Работникът или служителят има право на непрекъсната междудневна почивка, която не може да бъде по-малко от 12 часа.

Чл. 153. (1) При петдневна работна седмица работникът или служителят има право на седмична почивка в размер на два последователни дни, от които единият е по начало в неделя. В тези случаи на работника или служителя се осигурява най-малко 48 часа непрекъсната седмична почивка.
(2) При сумирано изчисляване на работното време непрекъснатата седмична почивка е не по-малко от 36 часа.
(3) При промяна на смените при сумирано изчисляване на работното време непрекъснатата седмична почивка може да бъде в по-малък размер от почивката по ал. 2, но не по-малък от 24 часа, в случаите когато действителната и техническата организация на работата в предприятието налагат това.
...

Най-вероятно вашият случай е алинея 3. За почивен уикенд се се сещам да съм чел.
Може да погледнете КТ и да търсите по интересуващи ви думи, например "почивка", "смяна", "смени" и т.н.
Отивате лично в НАП и в НОИ, ще ви издадат нови ПИК-ове и може да проверявате по интернет. Не знам дали "лично" не може да се замени с пълномощник.
Щом РКО-то е с датата на реалното излизане на парите от касата не би трябвало да има проблем. Все пак това е касов ордер и отразява движението на парите в касата.

Другият вариант е да изчаквате ден-два преди да приключите книгата да дадената дата.
Дали да са с фактура и начина на деклариране би трябвало да зависят от търговския статут на оценителя. Не знам дали може оценителят да е "просто" ФЛ, на което да се направи СИС, или трябва да е "фирма" под някаква форма.
ПП на указ 56 за стопанскта дейност
Чл. 71 (13) (Нова - ДВ, бр. 97 от 1994 г.) При определянето на амортизациите за данъчни цели по групи активи съгласно ал. 4, т. 1 и на данъчните облекчения за придобиване или създаване на материалните дълготрайни активи в страната по реда на чл. 87, ал. 4, т. 2 от Указ № 56 за стопанската дейност се прилага класификацията на материалните дълготрайни активи съгласно Единния класификатор на основните средства - издание на Комитета за социална информация при Министерския съвет от 1984 г.

Имало и Наредба за отчитане на основните средства.
Чл. 19. Отчитането на основните средства се извършва при спазването на изискванията на Единния класификатор на основните средства (ЕКОС), чиято структура се състои от четири блока.
Този ЕКОС в сила ли е в момента? Този, който намерих е издаден отдавна, по отменени закони и правилници от 1984 г.? Или съм видял някаква стара версия?
Не зная, но дори и да зная, че ЛТД= ООД (ама дали и ЕООД?) не съм длъжен да зная всички форми на дружества по целия свят и да знам как се превеждат :)
Това, което съм написал е на основата на НТК. Според мен попълването на четвъртата колона в дневника съответства на изискването на чл. 6 (2),

Чл. 1 (5) Всеки работодател трябва да води прономерован, прошнурован и заверен с неговия подпис и печат дневник за издадените от него трудови книжки съгласно приложение № 1.

Чл. 6 (2) При прекратяване на трудовото правоотношение работникът или служителят е длъжен да представи трудовата книжка на работодателя, който да отрази необходимите данни и да я върне незабавно срещу подпис на работника или служителя. Датата на предаване на трудовата книжка от работодателя на работника или служителя се отбелязва в дневника за издаване на трудови книжки по приложение № 1.

Приложение № 1 към ал. 5 на чл. 1 и ал. 2 на чл. 6
Дневник за издаване на трудови книжки

Иначе, за движението през годините съм ОК, че не трябва да се вписва. Само издаването и окончателното предаване при напускане.

Дневникът е за вписване на издадените книжки (чл. 1 ал. 5), а подписът в последната графа - при напускане и окончателно предаване на ТК на работника (чл. 6 ал. 2). Тези две алинеи са основанието за наличие и попълване на дневника... макар че за "Датата на предаване на трудовата книжка от работодателя на работника или служителя се отбелязва в дневника..." не е предвидена графа.
Обратната разписка, стига да е ясно какво се изпраща и кой получава (именно съответното лице), заменя подписа в документа.

Обърнете внимание, че подпис на работника в този дневник се иска само при напускане и връщането на ТК на работника, а не при издаване на книжката и връчването й.
Според мен "ги направихме" се отнася за документациятя :)
Ясно е, че работодателят ще издаде заповедта и т.н., СТМ могат да му дадат образец, подскажат и кажат кое-как. И без друго са една почти паразитна структура за повечето предприятия и фирми, нека свършат нещо...
Да се вмъкна тихичко - разплатили ли сте всичко, което дължите?
Не знам отговора, но може би англичаните трябва да кажат какво искат?
И как ще си кореспондират балансовите със задбалансовите?
Срок от един ден = утре, срок от два дни = вдругисен и т.н. :)
Като как си го ползвате вие? "Вие" кои сте?