Не виждам пречки, има много фирми, които не водят счетоводство текущо през годината, а наваксват преди приключването. Все пак, досегашните счетоводители би трябвало да предадат някаква документация, включително и някакв контировки... ако си е плащал, дори и без договор?


Ако през 2021 г. нямате извънреден труд няма какво да подавате.
Училище ли сте? Ако да - бих изчакал с увеличението, нека излезе бюджета и промяна в наредбата за заплатите. Синдикатите много неща може да искат, но ако нямате бюджет, с който да посрещнете тези искания - отговорността и подписите са ваши, не на синдикатите.

От друга страна, когато има достатъчно бюджет няма пречки заплати да се вдигат когато и да е, и без КТД.

Иначе, не е да не се е случвало (поне в бюджета) заплати да се увеличават с месеци назад, но да, после НАП ще иска лихви.
Струва ми се, че искате да си усложните живота с този допълнителен ТД... освен ако не сте организация/предприятие, което е под редовни проверки. Обърнете също внимание, че "конкурс" по чл. 68 ал. 1 т. 4 не е просто подборът, който работодателят прави и който разговорно наричаме конкурс. Попада ли тази длъжност в чл. 90 КТ и следващите? Ако да - чак тогава бих се спрял на допълнителния ТД.

Така и така обработвате лични данни (най-малкото на собственика и служителите), отдавна е трябвало да имате документациято по ЛД, съответно длъжностно лице и т.н.

В случая с фактури на ФЛ - ако ФЛ иска да му се издаде фактура, по закон (ЗСч) е длъжно да предостави своите ЛД, затова не се иска съгласие/декларация за обработване. Ако не иска да си даде ЛД - не издавате фактура.
Няма нужда от оценител... а и той може да ви вземе повече, отколкото ще получите от продажбите.
След бракуването имате ли още ДМА (компютър), който да продавате? Или не е ДМА, а нещо друго (примерно вторични суровини)?
Освен към днешна дата да прекратите допълнителния ТД и сключите основен... Каквото било-било.
Доколкото бонусите не са задължителни по закон, а може да се определят във вътрешни правила или (в много случаи) от работодателя - не можем да кажем дали имате право.
Как се осчетоводява? Като заплата.
Разбира се, че трябва да ги уведомите.
За подписа също вероятно трябва да се смени... не съм сигурен, но е логично.
Аз "от-до" го изкарвам 1 г. 3 мес. 13 дни, като 13-те дни са от въпросния първи месец май. Посочения ден 01.09.1971 г. го броя за първия неработен. Явно е имало неотработени дни, затова са намалили на 1-2-25, като вероятно не само в един месец има неотработени дни, проверете по календара и по ведомостта дали и в някой друг месец няма неотработени.

В края на краищата, вие, сега, ще издадете УП-то на база на данните във ведомостта. Каквото виждате там - това ви е аргумента.
Цитат
Чл. 169. (1) Работник или служител, който учи в средно или висше училище без откъсване от производството със съгласието на работодателя, има право на платен отпуск в размер 25 работни дни за всяка учебна година.

И на мен така ми звучи - сега остатъка 11 дни и след септември - още 25 (ако учи със съгласието на работодателя).

Теоретично, може да трябват и пет декларации. Помислете дали не може документално да се оформи за два месеца, примерно. Но все пак зависи от възложеното и в какви времеви интервали може да се изпълни.
Шофьорите на автобуси вземат парите и не пускат касови бележки от своите касови апарати.
Ухаааа! Трябва да си стегнете шофьорите, че може да ви излезе скъпо. Освен това, как без отчетен приход от шофьорите връзвате разходите и показателите за пътникопотока?!?
И това "от разстояние" в ТД е в град, различен от града на фирмата (офиса)?
Ако да аз бих го командировал.
Странно - в сайта на НАП е написано:
Цитат
Декларацията по чл. 55, ал. 1 от ЗДДФЛ и чл. 201, ал. 1 от ЗКПО се подава в сроковете за внасяне на дължимите данъци, а именно:
...като за четвъртото тримесечие на годината не се удържа и не се внася авансово данък и следователно не се подава декларация;
което звучи твърде императивно, а изглежда е заблуждаващо, защото според ЗДДФЛ:
Цитат
Не се удържа и внася авансов данък по чл. 43, ал. 4, чл. 44, ал. 4 и чл. 44а, ал. 1 за доходи, придобити през четвъртото тримесечие на данъчната година, освен когато лицето, придобиващо дохода, писмено декларира пред предприятието или самоосигуряващото се лице - платец на дохода, че желае удържане на данък. В тези случаи удържаният данък се внася от платеца на дохода в срок до 31 януари на следващата година.
както и
Цитат
Чл. 56 Декларацията по чл. 55, ал. 1 се подава в сроковете за внасяне на дължимите данъци.

Тоест, през четвъртото тримесечие може да се удържа данък и ако такъв е удържан трялва да се подаде Д55... или бъркам някъде?
Вече претръпнах.

Работа може да започнете, но е възможно работодателят да не признае записания стаж. В бъдеще, когато дойде време за пенсиониране, тогавашното НОИ, ако все още търсят трудови книжки, също може да не признае стажа, което би било проблем.

Горното се отнася, ако го няма кръглия фирмен печат (може и да не е кръгъл де). Но ако го няма големия правоъгълен печат-щемпел, на който пише години - месеци - дни, словом и т.н. и тези данни са написани с думи - тогава няма проблем. Важно е да има кръглите печати и подписи на шефа и счетоводителя - на рекапитулацията и на отделните редове в книжката.
Ако прекратявате допълнителния ТД естествено, че трябва Ув62. Да не би да сте го направили като за ДС? То и без друго тези прекратявания-назначавания, вместо ДС, са доста безсмислени като практика, щото едно прекратяване не е само преобразуване от допълнителен в основен ТД.