Не зная даки отговарям на изискванията за електронен магазин, просто част от стоката, която предлагам в магазина я рекламирам и на сайта, Всеки сайт, на който има кошница ли се счита за електронен магазин?
Фирмата има малък магазин и сайт и плащането при  продажбите от сайта се извършва при доставка на стоките с Еконт.
1. Трябва ли да се регистрира като електронен магазин в НАП?
2. Трябва ли да се маркира на касов апарат продажбите от сайта?
3. И трябва ли да има втори касов апарат за продажбите през сайта или е достатъчно да се образува нов код онлайн продажби на касовия апарат на магазина? Стоката рекламирана в сайта е налична в магазина
Записва ли се  в ГДД  субсидията от бюрото по труда, покриваща заплата и осигуровки за сметка на работодателя , на трайно безработно лице?
брутно възнаграждение- осигуровки-данък =сума за получаване

Аз мисля, че сумата за получаване се намалява самос данъка, осигуровките са за сметка на СОЛ.
А осигуровките, които са за негова сметка, защото е СОЛ, не трябва да се посочват във ведомостта за личен труд, защото се приспадат преди да се обложи с данък, а чистата сума за получаване е само след изваждане на данъка от брутното възнаграждение?
Плаща данък след приспадане на осигуровките, които саза негова сметка
Не сол е и с решение на Едноличния собственик полага личен труд
Трябва ли на Управител на Еднолично дружество, който полага личен труд в него да му се начисли и процент, за придобит професионален опит след една година?
ОК, много благодаря, а защо в служебната бележка по чл. 45 . 2, т. 1, 2 и 3 от ЗДДФЛ) в т. 5: Данъчно облекчение за лица с намалена работоспособност по чл. 18, ал. 2 от ЗДДФЛ  , е чл.18, ал.2, а не ал.1, която кссае годишния размер на данъчните облекчения?       
При попълването на служебната бележка, трябва ли да запиша 0.00, след като няма удържан данък?
Ами май само в Търговския регистър до 31.03.2019- Декларация - свободен текст за фирми без дейност.
Да, служебна бележка трябва да издам, но дали правилно записвам сумата в т.5 за Данъчни облекчения и да записвам ли0.00 в т.9 за Авансовия данък?
 :wink1: Благодаря, ако може да не го издавам, щеше да е ОК, но и от Инспекцията казаха, че трябва
А служебна бележка по чл.45, ал.2, т.1,2,3 от ЗДДФЛ за 2018г. съм длъжна да издам. Понеже жената има ТЕЛК, а брутното й възнаграждение е: 568.55лв, данък не сме й удържали и в т.5 на служебната бележка - Данъчни облекчения за лица с намалена работоспособност: чл.18, ал.2 от ЗДДФЛ записвам сумата на изплатените й възнаграждения за периода: 1261.03лв. и в т.9 Авансово удържан данък записвам: 0.00 или нищо не попълвам?
Добре :wink1:, значи това за допълнителния ще го махна, но колко е осигурителният стаж: 2м. 18д.? и посочвам до 27.12.2018
Аз подготвих УП 3 И УП2 навсякъде пиша, че лицето е работило при нас за посочения период на допълнителен трудов договор. Не мога да не го издам, поиска го служителката, изисквал го основният работодател. Притеснява ме обаче осигурителният стаж, който ми изчислява приложението, като посоча датата 27.12.2018, когато е освободено лицето, стажът е 2м.18д. В други калкулатори се изисква 1-вия неработен дени като посоча 22.12.2018 ми го изчисляват в два варианта: 2м 12д или 2м.13д. Кое е вярно и кое да запиша в УП3?
Основният работодател иска УП, не мисля, че е попълвал ТК, трябва му, явно, а служебните бележки издавам, заради това, че не удържам данък, служителят е с ТЕЛК.
Но с УП-то/тата не знам... моля, помогнете!
Наистина не зная, за първи път сключваме допълнителен трудов договор, жената е и инвалид, наистина ще съм благодарна за съвети и помощ! Основния й работодател го иска и служебна бележка му издавам по месечно и сега годишна ще подготвя.
Трябва ли да издавам УП3, при положение, че е на 8 часа, въпреки, че е допълнителен трудов договор, преди малко звъннах в Инспекцията по труда и ми казаха само УП 2 да издам
Освобождавам служител, който е работил при нас: назначен е на 09.10.2018г., освободен е на 27.12.2018г. на 8 часа, а при основния, различен, работодател е на 2 часа. Назначението и освобождаването му не ги нанасям в трудовата му книжка, защото е допълнителен трудов договор, и въпреки, че вече не се правят при напускане, аз трябва да издам УП2. Това достатъчно ли е като документ, за да се оформи стажа на лицето, трябва ли в УП-то да запиша, че е работило на допълнителен трудов договор при нас, трябва ли да издам и УП3, въпреки че е на 8 часа, за да се замести дългия печат на книжката и коя дата да посо1ав УП-т0, понеже го освобождавам на 27.12.2018, последния работен ден е 21.12.2018( т.е. ден в осигуряване)?