Нещо, което чух на семинар и се счита за изтичане на лични данни - оставени на бюрото документи с лични данни, които клиент или външно лице спокойно може да прочете.
Според изречение първо от т.91 от въведението към регламента счетоводната дейност не би следвало да се счита за широкомащабна. Обаче според изречение второ оценката на кандидати за работа би следвало да се третира като широкомащабно.
Скрит текст :
IСъжалявам, че не успях вчера да влезна, но е лудница...
Трябва мейлите общо да са 6 от АМ и последния да е, че икономическия оператор /името на фирмата/ е потвърден. В противен случай нещо при попълването на данните не е наред
Всъщност имам 6 имейла от АМ, но в последния пише: Благодарим Ви! Заявката за регистрация като Икономически оператор в Агенция Митници е получена и е в очакване на проверка. Ще получите допълнителен имейл за потвърждение или отхвърляне на регистрацията. Предполагам трябва да има поне още един. Както и да е утре очаквам отговор от service desk дали регистрацията е била успешна или не.
 След завършване на стъпка 3 какво трябва да направя? Митнически представител няма да упълномощавам, аз си подавам сама документите. От Identity Self-Service / Работни процеси / Всички/ т.1 Заявяване достъп до системите (национални/ централни на EK) - трябва ли да го попълвам.
Колеги, тъй като на ден правя по 20 регистрации и нямам време да изчета форума и кой е останал с нерешени проблеми, ако някой има нужда от помощ все още да пише в отговор към мен.
Успех на всички :)
Здравейте, на 25,01 приключих със стъпка 3, получих имейл, в който пише:" Заявката за регистрация като ИО в АМ е получена и е в очакване на проверка. Ще получите допълнителен имейл за потвърждение или отхвърляне на регистрацията." Това е последния имейл, който получих от АМ. Днес влязох в акаунта си и там пише "оставащо време на неактивност: 8 часа, 19 минути" Въпросът ми е при липса на потвърждение или отхвърляне до 31,01 какво се случва? Забавянето на имейла за потвърждение означава ли, че нещо не е наред с регистрацията и да пиша директно имейл към АМ за изтриване на акаунта? Ходих на място в АМ  - не дават консултации.
Кажете какво точно правите и до къде стигате. Подаването съм го правила с ел. подпис. Влизате в системата и отивате на MOSS сектора. От там от подменюто в ляво си избирате подаване, година, месеци и така.
Здравейте, някой има ли информация дали НАП ще предложат безплатен софтуер за деклариране на сделките попадащи в МОСС. Другата ми чуденка е свързана с плащането. Плащане се извършва по всяка декларация, а сделките с всяка отделна държава от ЕС се декларират с отделна декларация. При регистрацията едно от условията беше наличието на валутна сметка. Чудя се ако аз плащам от валутна сметка по валутна сметка на НАП това като валутен превод ли ще се таксува, т.е. 25 Евро за един превод?
Някой знае ли дали от НАП ще предоставят софтер за деклариране по МОСС.
По-нагоре някой беше питал - първото деклариране ще е през м. Април.
здравейте, имам позната майка студентка, ще ражда скоро но близнаци, в този случай каква сума и се полага да получи, 2880,00 или два пъти по толкова след като са две деца?
благодаря предварително :smile1:
Помощта се дава на майка студентка за отглеждане на дете, т.е. би трябвало да я изплатят два пъти. Това, което съм чела по други форуми е, че ако се подадат документите за двете деца едновременно ще изплатят само един път помощта, но ако за двете деца се подадат документи отделно (да кажем през месец или седмица) изплащат две помощи. Дали това наистина е вярно не зная, но може да пробвате.
Получих втори имейл - потвърждение за връчване на документ. В него вече имаше линк към самия документ.
Вече съм регистрирана. Имам номера на Акта за регистрация, но не мога да си отворя самия акт. Нито от сайта на НАП, но от имейла, който ми изпратиха се отваря. Дали просто е претоварен сайта в момента или моите настройки не са както трябва. Някой дали има информация?
Аз получих същото писмо и за периода от 01.01 до евентуалната дата на регистрацията ще ползвам ДДС ставката на страната, от която е клиента.
k_radomirova, в регламент 282/2011, член 7 има определение на "услуги предоставяни по електронен път" и там пише "... невъзможно да бъдат предоставени при отсъствието на информационни технологии." Този текст ми посочиха в НАП последния път, когато се чудихме аз попадам ли в обхвата на този режим или не.
Единственият съвет, който мога да дам е да отидете на консултация в НАП.
Здравейте,
Реално по този режим нямате задължение да се регистрирате. Този режим е направен, за да облекчи лицата, които попадат в обхвата му. Идеята на европейската директива е, когато клиент е ДнЗЛ ДДСто да се внася в държавата членка, от която е лицето. Мащабно погледнато няма значение по кой член сте регистриран или не, ако не желаете да ползвате режима ще трябва да се регистрирате в държавите членки на клиентите си. Аз поне така разбирам промяната. Надявам се и по-знаещи да се включат по темата.
Здравейте,
имам фирма занимаваща се с интернет услуги, като предоставяните услуги се извършват в България, ЕС и в трети страни на фирми и на физически лица.
Аз имам същата фирма и съм подала заявление за регистрация.
Притежавам два сайта и моите клиенти ми плащат за да рекламират в тях. Въпросът ми е, след като клиентите ми не са крайните потребители, трябва ли да се регистрирам по ДДС с новия начин на облагане?
Има значение единствено значение дали клиентите ви са ДЗЛ или ДнЗЛ.
В чл. 156, ал. 3 пише сметка в евро, но можете да посочите сметка в лева и да кажете после какво е станало.
Аз подадох директно заявление за регистрация по този режим. Стои със статут получен. Мисля си, че акт за регистрация ще имам след обнародването на закона (до 7 дни след това).
http://parliament.bg/bills/43/402-01-6.pdf - тук можете да видите приетият проект на ЗДДС. Не мога да копирам от там, но погледнете чл.156, ал. 5 и 7.
http://www.kik-info.com/forum/index.php/topic,12262.0.html
Задайте си въпроса на горния линк. Предполагам, че там ще се включат повече хора.
Вие реално продавате стоки, ако правилно съм разбрала и не би следвало да попадате в тази специална регистрация. Обаче в регламент 282/2011, член 7 пише
1. Понятието „услуги, предоставяни по електронен път“ съгласно Директива 2006/112/ЕО, включва услуги, които се предоставят чрез интернет или електронна мрежа, както и които се предоставят по принцип автоматизирано — предвид естеството им, при минимална намеса на човешки фактор и които е невъзможно да бъдат предоставени при отсъствието на информационни технологии.
В НАП Казанлък би трябвало да дават консултации всеки четвъртък от 14 до 16 часа. Запитване също ще е хубаво да подадете. Според мен първо си изяснете хубаво отношенията с канадския сайт. На мен лично малко ми прилича на договор за консигнация. Всъщност вие ли сте продавача или сайта, вие от кого получавате пари от крайните клиенти или сайта.
10.01.2015г е срокът за подаване на заявление за регистрация по чл. 97б