Аз възстановявам ДДС всеки месец и всеки месец ми искат писмени обяснения. Може от 04.2018 год. да има промени. Обясненията се отнасят за проверявания период.
В самото приложение № 10 под булстата посочихте ли приложение № 7?
Те не "затвориха" ли тази "вратичка"? Мисля, че няма промяна в КСО-то за чл.71, но някъде прочетох, че правили проверки. Този вариант е толкова очевИден.
На първо четене ми идва като идея подаване на ЕДД и ЕДП.
Глава четиринадесета.
АВАНСОВИ ВНОСКИ
Общи положения
Чл. 83. (1) (Предишен текст на чл. 83 - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г., доп. - ДВ, бр. 94 от 2012 г., в сила от 01.01.2013 г.) Данъчно задължените лица правят месечни или тримесечни авансови вноски за корпоративния данък, на базата на прогнозна данъчна печалба за текущата година.
(2) (Нова - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) Авансови вноски не правят:
1. (изм. - ДВ, бр. 94 от 2012 г., в сила от 01.01.2013 г.) данъчно задължените лица, чиито нетни приходи от продажби за предходната година не превишават 300 000 лв.;
2. новоучредените данъчно задължени лица за годината на учредяването им, с изключение на новоучредените в резултат на преобразуване по Търговския закон.
(3) (Нова - ДВ, бр. 94 от 2012 г., в сила от 01.01.2013 г.) Лицата по ал. 2 могат да правят тримесечни авансови вноски по реда на тази глава, като в този случай не се прилага чл. 89.

Съгласно чл.83, ал.2, т.1 нямате задължение да внасяте авансов данък по ЗКПО. Може да се възползвате от чл.83, ал.3 и да декларирате и да внесете до 15.12. авансов данък за третото тримесечие. В този случай няма да имате лихви при подаване на ГДД за неправилно определяне на авансовия данък по чл.89.
Може ли да посочите в чия полза е уговорен изпитателния срок - това трябва да е посочено в трудовия договор.
В общи линии е това.
По т.3 - декларация по чл.46 от НРВПО - тя не е свободен текст, а я има като образец в края на Наредбата.
Здравейте. Издадена е фактура с дата през месец юли; дата на падеж- месец януари; стоката е получена през януари; дата на дан. събитие - юни.
искам да попитам дали така издадената фактура с датите по нея е коректна?
Моля за отговор! Благодаря.

Разсмяхте ме. Те са изброили всички месеци от годината.
За да има право на обезщетение е необходимо:
1. Към датата на издаване на първия болничен за 45 календарни дни преди термина, лицето да е осигурено за фонд Общо заболяване и майчинство и
2. Да има 12 месеца осигурителен стаж, осигурена за посочения в т.1 фонд - ОЗМ.
Верно е голяма каша.
Това лице какво е в тази фирма?
До колкото разбирам личния труд на СОЛ-а за м.август го плащате през септември. Защо декларирате данъка за август?
Дано да глобят МВР, защото срока за промяната в обстоятелствата са 3 + 3 работни дни.
Нищо. Напомняте и чакате.
Какви пари да връща работодателя на НОИ?
Предполагам, че тази бъдеща майка е получила отказ за плащане, защото няма необходимия стаж. Най-вероятно и фирмата ще получи уведомление за извършване на корекция в подаденото приложение № 9. За тези болнични - бременност, раждане и гледане на дете се иска 12 месеца стаж, а не 6. Неправилно сте посочили в приложение 9 това обстоятелство. Също така в приложение № 9 се посочва датата, на която лицето придобива този стаж. Този болничен, който е издаден за 45 дни преди термина, също така и следващите - за раждане и за гледане на дете се зачитат за стаж, но няма да има плащане по тях. За този период лицето може да подаде документи в Дирекция Социално подпомагане.
Аз имам въпрос.
Защо при плащане от Ваша страна сте издали пак Вие касов бон? Тук нещата са малко нонсенс...

Какъв касов бон?
Може да се върне и да продължи да получава обезщетение за безработица, без значение как е прекратен новия договор. Трябва да се спазят сроковете.