Малко повече подробности ще са необходими.
В т.21 - 510.00 лв. и 8% за здравни осигуровки.
Слагате отметка в квадратчето преди т.16 - само за здравно.
Как се попълва отчет за заетите лица, средствата за работна заплата и други разхоти за труд на ЗП наел на ТД едно лице на 510лв, заплата?

С цифри.
Доходът от наем не е осигурителен доход.
В случая Вие не сте осигурен(а). Ако възнаграждението по ГД след приспадане на нормативно признатите разходи (25% за ГД) е под МРЗ - няма осигуровки, а има само данък. Ако е над МРЗ - има осигуровки и данък. Осигуровките (ако има такива) се удържат от възнаграждението и се внасят по с/ките на НАП от платеца на дохода (предполагам юридическо лице). Данъкът за първо, второ и трето тримесечие също се удържат и се внасят от платеца на дохода. За четвърто тримесечие - от платеца на дохода, но само с ваше съгласие. Ако няма такова - Вие си плащате данъка при подаване на ГДД.
В таблицата когато позиционираш мишката на съответния ред е посочено точно от кой ред, на коя част и от кое приложение на ГДД се взема сумата.
Може да пишеш когато мине обработката.
Срокове за изплащане на паричните обезщетения за безработица
Чл. 54в. (Нов - ДВ, бр. 1 от 2002 г.) (1) (Изм. – ДВ, бр. 98 от 2016 г., в сила от 1.01.2017 г.,
бр. 99 от 2017 г., в сила от 1.01.2018 г.) Паричните обезщетения за безработица се изплащат ежемесечно през месеца, следващ този, за който се дължат, за срок, определен според продължителността на осигурителния стаж, по време на който лицата са били осигурени за безработица, за времето след 31 декември 2001 г., както следва: Осигурителен стаж с осигуряване за безработица за времето след 31 декември 2001 г.

Срок на изплащане на обезщетението

до 3 години - 4 месеца
от 3 години и 1 ден до 7 години  - 6 месеца
от 7 години и 1 ден до 11 години - 8 месеца
от 11 години и 1 ден до 15 години - 10 месеца
над 15 години - 12 месеца
Всичко е точно. Удържате данъка, плащате 471.75 лв. и издавате сметка за изплатена сума и служебна бележка. До 31.07 за платените суми през второто тримесечие подавате д.55 и плащате данъка по сметка на НАП. Пак да кажа - ако те не са осигурени през месеца на друго основание.
Няма да стане като ФЛ. Да отиде в НАП и да каже, че иска да има възможност да подава д.1. Ще активират услугата и като ЮЛ и тогава ще се получи.
А ако сумата за получаване е 471,75 ( след намаляване на разходите за дейността), т.е. 510 бруто дължат ли се осигурителни вноски или те ще са дължими само ако е 510 е чистата сума за получаване?

Няма как при 510 бруто да се получи сумата от 471.75 лв. след намаление с признатите разходи.
Когато влезете в сайта на НАП с ПИК-а на лицето имате ли "юридическо лице"?
..... ако не са осигурени на друго основание през съответния месец.
Когато осчетоводявахте банката не Ви ли направи впечатление? Включвате я в дневника за м.април.
Чл.24, ал.2 от ЗДДФЛ
А от коя сметка е платена сумата ноември 2017 година - от лична сметка на ФЛ или от сметката на фирмата?
Това ФЛ когато е подписвало договора за наем и когато е получавало наема къде е спало? Сега когато му опряло яйцето до д...то се сетило, Дали какво пише в техните указания от НАП? Вие имате ли указания?
По т.1 - Ако и Вие забременеете дори и да излезете по майчинство Вашия договор ще бъде прекратен в момента в който титуляра се върне на работа. Нямате закрила в този случай.
По т.2 - чудя се какво да напиша. Питате за майчинство, след това за борса.
До колкото разбирам, ще трябва да разделите този доход още на 5 човека. Като цяло сумата по справката няма да се промени, а ще включите още 5 човека.
Според мен разковничето е тук "върху който са внесени или дължими вноски за фонд “Безработица” за последните 24 календарни месеца".
Минималното обезщетение за 2018 год. е 9.00 лева за 1 работен ден.