Става въпрос за собственик на ЕООД.

Това вече е друга работа:)
Започва дейност като СОЛ - няма никакви доходи през 2014 година - има голяма печалба???
Как става това?

Ако има счетоводител то той е магьосник:)
Според мен приложение № 5.
Не винаги брутния доход е равен на осигурителния.
Не уточнихте коя алинея от чл.222 имате предвид.
1. (изм. - ДВ, бр. 109 от 2008 г., в сила от 1.01.2009 г.) за времето на платен и неплатен
отпуск за отглеждане на дете, на неплатен отпуск за временна неработоспособност и за
бременност и раждане и на неплатен отпуск до 30 работни дни през една календарна година - среднодневната минимална работна заплата, установена за страната за съответния период;

Отново МРЗ.
Защо се регистрирате като ЗП?
Ако подадете декларация за регистрация на самоосигуряващо се лице като ЗП и посочите в нея осигуряване за всички осигурителни случаи - ще Ви спрат обезщетението. Ако подадете декларация само за фонд пенсия - няма проблем. Ще трябва да плащате осигуровки като ЗП.
Подали сте всичко, както трябва - приложение № 6 и посочена сума в кл.81?
ООД без счетоводител?
Зависи какво сте посочили в част І на декларацията.
За датата на представяне няма как да знаем дали е 15.04.2015 год., защото зависи кога са подадени документите при работодателя. Ако са подадени през март - да - срока е ДО 15.04. Няма нужда от акта за раждане.
Брутна работна заплата

   Чл. 3. Брутната работна заплата се състои от:

 1. основна работна заплата, определена съгласно действащата нормативна уредба и прилаганата система на заплащане на труда;

 2. допълнителни трудови възнаграждения, определени в Кодекса на труда, в наредбата, в друг нормативен акт или в колективен трудов договор;

 3. други трудови възнаграждения, определени в нормативен акт или в индивидуалния трудов договор и невключени в т. 1 и 2.
Как може да е брутна заплата без класа?
По принцип има много особености - като всяка друга дейност.
Ако може да посочите цифри ще е по-лесно. Може и на лични.
Размерът на обезщетението е 90% от осигурителния доход за 24 месеца назад, но не повече от среднодневно нетно възнаграждение и не по-малко от МРЗ за страната. В никакъв случай не е 90% от нетното.
Неволята учи - попълва се бланка и се подава в НАП. Бланката я изтеглих от сайта им. Оказа се, че не се подава с електронния подпис.
Искам да подам уведомление до НАП за оттегляне на пълномощно за подаване на документи с КЕП на упълномощено лице. Някой да е минавал през тази процедура и да има желание да ми помогне? Разделям се с една фирма и искам да сме на чисто.
благодаря много за отговорите.
възможно ли е грешката да идва, тъй като системата на НОИ е електронна и автоматична - моят казус е малко по необичаен, защото работех за определен период при един работодател на два трудови договора. и според мен при изчисление на обезщетението от НОИ взимат в предвид само единия от двата договора.

А имате ли ПИК? Какво установявате при проверка в сайта на НОИ (ако имате)?