А как разбрахте, че има надвнесена сума?
Кое по-точно е пуснато на 10.02.2015 год. - касовия апарат в действие или месечния отчет?
Какво да се подава? Ще подадеш справка по чл.73 до 30.04.2015 год.
Защо сте подали искане за възстановяване на здравните осигуровки?
За доходите от наем дължите здравни осигуровки и трябва да попълните таблица 2.
Не е основание за неплащане. В КСО-то не пише, че трябва да е заверена осигурителната книжка. Да си гледа работата каката.
Искаш да кажеш, че трябваше да напиша ЗП - кафе автомат:)
Много странно ми звучи - свободна професия - кафе автомат или земеделски производител на кафе автомат.
Ако ще и се променя заплатата - трябва.
Здравейте!
Имам инсталирата програмата за декларациите на стар компютър с Win XP. Там си направих обновленията и си вкарах декларациите за януари и няма проблем. Обаче, имам нов компютър с Win 7 , инсталирах програмата за декларациите и като ги вкарам, после като вляза на редакция на първата страница ми пише Please enter no more than 4 characters. И вече не мога да премина на следващата страница. И като дам следващ и пак този надпис  - имате ли представа от какво може да е? Преинсталирах и пак имам този проблем.
Благодаря за вниманието.

Моят съвет е - отправете въпроса си към потребител info71.
Да се чуди човек защо ще ги осчетоводявате.
Няма ли начин да се издаде фактура с януарска дата?
Каква е сумата?
Защо да не може? След като не е прекратен договора с изтичане на срока, няма анекс за промяна.
Задължително към датата на издаване на първия болничен лист за 45 календарни дни преди термина трябва да сте осигурена за фонд общо заболяване и майчинство.
След като сте осигурена на сума над 2600.00 лв. за момента няма да се осигурявате през ЕООД-то.
Хубаво е да си потърсите счетоводител.
Разбрахме се:) Видях, че точно такова е наименованието на кл.7.1 - Код корекция:)
Какъв код корекция?
С главни букви съм написала редовна декларация.
Според мен трябва да подадете РЕДОВНА декларация 6 САМО с разликата в увеличение.
Как така ще се внася този данък? Той нали си е платен през месеците. Не съм се занимавала с такива бележки, но според мен лицето ще има право да поиска от НАП разликата между ред.13 и ред.19.
Осигурителните вноски се внасят по сметката на компетентната НАП. Във вашия случай - по адрес на лицето.