Благодаря за отговора  :good:

Не ми благодарете. Дължа Ви извинение.
Отговорила съм по инерция без да обърна внимание, че се отнася за ЕТ.
Писах Ви на лични.
А прочетохте ли посочения на  листчето чл.44 от ЗДДФЛ?
Трябва да му платите и удържаните 27.00 лв.
Няма данък - няма декларация по чл.55.
Това лице освен, че отдава помещение под наем дали работи на трудов договор?
Да. Трябва да се декларира данъка и да се внесе до 30.04.
Под "тази година", коя имате предвид?
С декларация по чл.55 се декралила дължимия авансов данък, а не получените приходи.
Сега за март посочвате ДДС-то за възстановяване само в кл.60.
С ДДС-то за м.април ще посочите общата сума за тритемесеца в кл.80 и ще попълните и приложение № 6.
Пропуск ли е и поправим ли е?
През 2013г имам граждански договори и наеми на офиси .През м.11,2013 съм пуснала Декл.по чл.55 но само за наемите,а през м.1,2014 Справка по чл.73 за Гражданските договори/които съм подавали ежемесечно с Д1 и Д6-но без ДОД/.
Сега прочитам, че Декларация по чл.55 се подава и за Гражданските договори и изпадам в ужас .
Така ли е? И ако е така -какво мога да направя? Мага ли да подам сега корегираща декларация по чл.55 за период 08-10,2013г.

За корекция или за нова декларация по чл.55 за 2013 год. вече срока е изпуснат.
Ако има начин да се оформи плащания през четвъртото тримесечие на 2013 година.

Какво да правите - да четете.
Тогава остава въпроса - как изготвихте д.6 на програмата на НАП?
Трябва данните на лицето да са въведени като отделен осигурител - от синьото квадратче ...
На кого е електронния подпис?
Упълномощени ли сте от това лице за подаване на данни?
Не чрез фирмата, а отделно - нов осигурител - с трите му имена и ЕГН-то.
На т.18 от д.6 ще посочите датата на плащане на хонорара.
В д.6 тази дата - 04.04. от къде дойде?
За данъка трябва да подадете декларация по чл.55.
Да по питам и аз за чл. 222, само че по отношение на ал.3
Прекратявам ТД на пенсионер, който работи при нас от 2006г.. Пенсионирал се е в др.фирма през 2003г.
И, сега ми носи тъкованието на един юрист в един вестник и ми казва - "аз навремето, през 2003г. не си взех заплатите за пенсиониране, ще ти донеса и заповедта за прекратяване и тр.книжка - няма нищо на стр.26. Този юрист тука казва, че този работодател сега трябва да ми изплати обезщетение по чл.222, ал.3"
 :blink:
Да сте чули за подобен абсурд!?

Пълен абсурд!
Защо трябва този работодател да плаща за дяволъка на предния?
Точно Ви удържат. Това са 12.90% осигуровки върхи минималния осигурителен доход за длъжността сервитьор (440.00 лв.) и 10% данък.
От НОИ е точно.
За работодателя - често срещана практика.
От 01.03 до 14.03 - това са 9 работни дни.
За първите 3 работни дни работодателя плаща 70% от брутното трудово възнагрждение.
Останалите дни се плащат от НОИ.
Размерът на обезщетението е 80% от осигурителният доход, но не повече от нетното възнаграждение за 18 месеца назад.
Няма кой точно да Ви каже сумата, която трябва да получите.
Доставчикът трябва да посочи кода на горивото в придружаващите доставката документи.При мен в товарителниците, издавани от доставчика е записано: 27101943.
Няма как да бъдете назначена на 330.00 лв. при пълен работен ден. Допуснато е нарушение от фирмата.
330 лева? Това за колко часа е? Защото МРЗ за страната в момента е 340.00 лева.
Трябва да е посочено - януари - декември 2013 година.