ААА-верно бе-за датата.Мерси много.
Така де-и аз това писах-за декемврийските-код 3.Мерси много.Искам да си канализирам поне някои неща,че се умопобърках вече.лека вечер!
Аз пък да питам-начислените заплати на 31,12,2012 са изплатени на 07,01,2013.В декл.6,трябва да пиша дата 31,12,2012  и код 3?И вече начислявам и изплащам януарските заплати -примерно на 02,02,2013 и пиша дата 02,02,2013 и код 5.Подавам Д1 и Д 6-до 25.02.2013-всичко това-вярна ли е?


384
ЮЛНЦ » Re: Асоциация
15.01.2013, 15:59
Благодаря!Лек ден!
385
ЮЛНЦ » Асоциация
15.01.2013, 15:48
Здравейте!Има тук една асоциация-дружество с нестопанска  цел,няма никаква дейност през 2012.Трябва ли и каква декларация да подавам в НАП,в статистиката,в ТР?Нещо си спомням,че се пишеше писмо до статистиката-че няма дейност,а в НАПа-декларация за фирмите без дейност.Така ли беше?
.....е същата като старата.Но въпросът ми е-имам стотинки лихви от закъсняло плащане или подаване на Д6-няма значение.Сега да ги внеса пак по периоди и стотинки или накуп-по новата единна сметка?Или като превеждам осигуровките-да ги добавя-нали така или иначе-пак и те ще се покрият.Някой да има идея?
Пак си говорих с НАП-подава се обща сума в данъчното на фирмата.Лек ден,сори,ако съм объркала някого,но и аз се пообърках,пък и Нападжиката явно не ме е разбрала.
Точно така е,ако се изпращаше тази информация в НАП на платеца.Но аз разбрах,че Декл. се изпраща в НАП на наемодатгеля,ако е в провинцията-там.Ако собствениците са 5 на брой и живеят в различни градове...
Как за 7 човека една обща декларация?Аз разбрах,че декларацията се подава там,където е местонахождението на човека,за когото се отнася дохода!Ако е в провинцията-с обратна разписка,клеймо преди 10.01.2013г.А не в данъчното на фирмата,която удържа данъка.Поне така ми обясниха от НАП.И не се пишат никаквип ЕГН-та.Само сумата.Ето тук виждам кашата.Как в НАП ще обвържат тази сума точно с този човек?Може би тук иде ред на СПравката по чл.73!
Значи-току-що товорих с НАП-декл.55 се подава до 10.01.,за данък от декември,внесен м.01.2013.По местоживеенен на човека,в провинцията-с обратна разписка-важно е клеймото.Кажете ми сега-ДДФЛ на гр.договори-заедно с ДДФЛ ли се внася-същия параграф ,същата сметка?И другите осигуровки-и те ли така?
Здравейте!Съвсем се обърках...Имам гр.договор и заплати за м.12.2012 година,които изплащам сега-днес.Подавам Д1 и Д 6 до 25.01.2013 г .ОК-до тук ми е ясно.Осигуровките изплащам утре.В тези осигуровки-как се вписва гражданския договор?По същите сметки и параграфи,като на трудовите ли е?А ДДФЛ на гр.договор-заедно с трудовия ли и той?И тази декларация чл55-кога и трябва ли да я подам сега-за гр.договор??Моля,бавно ми пишете,че да разбера,защото вече е шаш и паника положението...
АЛО,НАПА!Това е гавра с хората,ако не направят Декл.55 онлайн!Да ходя да подавам първо и после да се прибера в офиса-да платя с банкиране  или обратното-все тая!Всичко с ел.подпис и банкиране и за една пик...ва декларация да се редим по опашки....
Мерси!Значи СИС-остава по месеци,данъка се събира три месеца и се внася + декларация.
Здравейте!Да се вмъкна в темата и да попитам-остават ли СИС-овете за наемите,както досега по месеци?
ЧНГ!!
Да не отварям нова тема-данък наем,удържан м.12.2012 година,когато е изплатен наема,но не е внесен данъка.По старият закон,трябваше да го звеса до 10.01.2013 г.Сега какво се прави?Че се внася,внася се,няма как да го оставя за изравняване,защото е от миналата година,поне аз така мисля.Но тази декларация по чл.55,да я подам заедно с внасянето на данъка ли ?Вече питах,но пак не ми стана ясно,съжалявам....
Мерси!Малко е объркващо,защото в Указанието на НАП-28.12.2012 пише,че задължително се осигуряват по чл.4 ал1 т 7 КСО-управителите....а от т.8-отпада текста-"и получаващи доходи".Затова се попритесних!
Здравейте!Аз също се пообърках,четейки тук и там.ЕООД,в което собственика е и управител,досега се самоосигуряваше.Сега трябва и по ДУК ли да се осигурява?А ако няма назначен персонал?Кого ще управлява?А ако има-и е управител,но не получава възнаграждение?Преди време имаше проблем,че който е по ДУК,трябва и да се самоосигурява,ако няма персонал.Сега става май обратното,щом се самоосигуряваш,трябва да си и по ДУК?Май пак се опитват да ни наложат двойното осигуряване.Моля,ако някой вече е наясно-да ме просвелти!
Здравейте!Четох,четох,ама -празници....та пак да питам.Наема го плащаме за текущия месец-декември 2012 и сме го платили.Данъка трябваше да внесем до 10,01,2013.Сега кога трябва да го внесем и тази декларация по чл.55-едновременно с внасянето ли се подава или на тримесечие....Как!? не ми стана ясно,в частта за декемврийския данък.Мерси предварително,ако някой ми разясни.