Здравейте!Т.к. телефона за справки на НАП дава непрекъснато заето,да ви питам-трябва ли да премахна справката за ав.вноски,т.к. фирмата не е задължена да прави такива,за да ме пусне програмата?"Свети " в червено и не мога да я потвърдя празна.Отметка има в част пета,т.1.1-че не е задължена и точно с нея се връзва Справката за ав.вноски и не ми дава да потвърдя!Моля?
Аз също мисля,че не може с пълномощно,но така твърди адвокат!Варианта през ТР със смяна на управител ,мисля,е най-добрият вариант.Нали?Просто настоящият управител,трябва да се назначи временно на стаж във фирмата,а няма кой да го назначи-няма никой назначен на трудов договор.
 :question:Някой може ли да даде съвет!?
В дружествения договор управителя е един,този ,който е регистриран в ТР.Но точно той трябва да бъде назначен като стажант.Въпросът ми е,може ли с пълномощно да се прехвърли временно управлението на другият съдружник и той да го назначи като стажант?
Здравейте!Възможно ли е управител на ООД,който е и собственик,да упълномощи временно другият собственик да бъде  управител ,като в същото време новият,назначи   старият като стажант във фирмата?Съвета е на адвокат,но аз не съм сигурна!Според мен по-добрият вариант е да се мине през ТР със смяна на управител,т.к. договора за избор на управител вече е публикуван там.Във фирмата няма назначени работници,а управителя е СОЛ.
Ясно!Благодаря!А за ДУ-така е деклариран в ТР...Но ще го оправим.Лек ден и още веднъж-тенкЮ!



Фирмата е нова,сега стартира.За сега само управителя ще работи.Но се оказа,че работи на 4 часа в друга фирма.Непрекъснато изниква нова информация!
Здравейте!Фирма ООД има двама съдружника.Единият е с договор за управление без заплащане.Трябва ли и двамата да се самоосигуряват,при положение,че не се осигуряват в други фирми?
Изясних си нещата.Но имам един въпрос-фирмата има закупен преди години автомобил,ползван е данъчен кредит,напълно изхабен е и е отписан от ДМА.В Приложение 9 няма да го посочвам,но той си се води на фирмата.Това проблем ли е?
Предполагам, че знаете, че при регистрация по чл.100 нямате право да прекратите регистрацията по-рано от 24 месеца, считано от началото на календарната година, следваща годината на регистрацията по този закон.

Да,да-фирмата има почти 10 годишна регистрация.Просто в началото имаше ВОП и беше наложително,но сега вече няма,дори и оборот.Просто не знам какви документи да им изпратя-може би една оборотна за 12 месеца назад?
Здравейте!Трябва да подам Заявление за дерегистрация  на ддс.Фирмата е регистрирана по чл.100 ал.1 и в последните години оборота е минимален-1000,2000 годишно.Какви документи трябва и изобщо трябва ли да се прилагат документи към Заявлението?Мога ли да го изпратя сканирано на мейла им ,защото не видях къде мога да го подам с ел.подпис?
Ако сте им занесли и парите поне тях си приберете :smile1:

Хаха-никой не ги е искал!...За сега!
Пренатовариха инспекторите с тези проверки и не смогват.
И аз имам от началото на септември. Мисля, че срока беше три месеца
Ааа,значи имам време.Хич не ми се разправя с тях.
Май така ще направя.Все си мислех,че 30 дена им стигат.Освен това фирмата е малка и няма кой знае какво да се проверява в нея.Когато занесох документите,данъчната ми каза,че доста фирми имат проверки.Вероятно за касова наличност-нашата е 7000 лева!
Здравейте!Имаме проверка от НАП-не ревизия! От 19.09.2017 е и в срок са занесени исканите документи.От тогава-ни гък,ни мък!Имам телефона на проверяващият,но не смея да се обадя,да питам-какво става.Има ли срок тази проверка и с акт ли завършва?
Еееех,какво да кажем ние....Ревизия за касова наличност 7500 лв.....Да кипи безсмислен труд само...
А,сетих се и още нещо!Печатите!Кой печат ,къде!?Ще се подава на място,не по ел.път.Единият печат на ГФО-със старото има,а Г2 -с новия печат ли?Ако беше по ел.път,щях да сложа стария печат навсякъде, и "вярно с оригинала" и новия,но така...Ще нося оригинали и няма да има "вярно с..."
И аз мислех нещо такова..примерно-старото име на ГФО и Г2 с новото.Защото смяната е сега-през м.май 2017.Или да приложа като документ и решението за вписване с новото име.Абе,каша!Благодаря ви!
Здравейте!Трябва да се публикува ГФО за 2016 г. на фирма,която през 2017 е сменила името,но не и булстата!При проверка на булстат в ТР  излиза новото име.Сега-като се подадат документи със стария булстат и новото име-дали изобщо ще бъдат приети?!Дали да подавам при това положение-или да прескоча!?Ама пък има глоби...Съвет?